Dramlje - Sveta Uršula above Dramlje - via Šedina

mountain ranges / Karawankssveta uršula above dramlje / Dramlje - Sveta Uršula above Dramlje

Dramlje - Sveta Uršula above Dramlje (via Šedina)

Starting point: Dramlje (318 m)
Destination: Sveta Uršula above Dramlje (464 m)
Path name: via Šedina
Map:
Hiking equipment (winter):
Author: bruny

Z avtoceste Ljubljana - Maribor zavijemo na izvoz Dramlje. Sledimo oznakam za Dramlje in pripeljemo na glavno cesto. Po dobrem kilometru vožnje se pripeljemo v naselje in pri drugem smerokazu za kraj Svetelka zavijemo levo v hrib. Parkiramo na označenem parkirišču ob šolskem igrišču.

Začetek poti je med osnovno šolo in trgovino. Nadaljujemo po pločniku v smeri pomnika NOB in gasilskim domom Dramlje. V križišču nadaljujemo desno. Sledi sestop do glavne ceste in nekaj sto metrov nadaljevanja po cesti, ki je brez pločnikov. V prvem križišču desno/oznake za Uršulo in ob cerkvi Sv. Ilije. Vzpon po asfaltni povezavi. V križišču desno skozi del kar strnjenega naselja Šedina. Domačije levo in desno ob poti. Stik s Slomškovo potjo v gozdnem delu in oster vzpon v levo po asfaltni povezavi in v nadaljevanju utrjeni poti po travišču med vinogradi. Stik z asfaltno cesto in v razpotju desno. Cilj je že viden in po nekaj deset metrih dosežen...
Pot meri v dolžino 3 kilometre in 150 metrov višinske razlike med najnižjo in najvišjo točko opisane poti.

On the way: Sv. Ilija (304m)
Trip can be prolonged to next destinations: Partisan hospital Zima, Sveti Ilija (Spodnje Dramlje), Sveta Marija Magdalena (Dramlje), Babček
Recommended: similar trips, trips with the same destination
dramlje - Sveta Uršula above Dramlje dramlje - Sveta Uršula above Dramlje dramlje - Sveta Uršula above Dramlje dramlje - Sveta Uršula above Dramlje dramlje - Sveta Uršula above Dramlje dramlje - Sveta Uršula above Dramlje dramlje - Sveta Uršula above Dramlje dramlje - Sveta Uršula above Dramlje dramlje - Sveta Uršula above Dramlje dramlje - Sveta Uršula above Dramlje dramlje - Sveta Uršula above Dramlje dramlje - Sveta Uršula above Dramlje dramlje - Sveta Uršula above Dramlje dramlje - Sveta Uršula above Dramlje