Dom v Dragi - Planina Planinca -

mountain ranges / Karawanksplanina planinca / Dom v Dragi - Planina Planinca

Dom v Dragi - Planina Planinca

Starting point: Dom v Dragi (689 m)
Destination: Planina Planinca (1136 m)
Difficulty of skiing: easily
Map: Karavanke - osrednji del 1:50.000
Hiking equipment (winter):

Z avtoceste Ljubljana - Jesenice se usmerimo na izvoz Radovljica (z gorenjske strani izvoz Lesce) in cesti naprej sledimo v smeri Begunj. Na koncu vasi Begunje zavijemo levo proti domu v Dragi (desno Tržič). Asfaltirana cesta nas nato pripelje do parkirišča v bližini doma v Dragi. Parkiramo nekoliko naprej, saj je parkiranje pred domom v Dragi dovoljeno samo gostom.

S parkirišča nadaljujemo po cesti, ki nas mimo čebelnjaka v nekaj minutah hoje pripelje do razpotja. Nadaljujemo levo po cesti (desno Preval-a čez čez Luknjo), ki se začne vzpenjati po slikoviti soteski. Naprej se kar nekaj časa vzpenjamo po cesti, nato pa nas markacije usmerijo levo na peš pot, ki se začne strmo vzpenjati. Višje strmina nekoliko popusti in markirana pot 3x preči gozdno cesto (2 različni cesti). Pot, ki večinoma poteka skozi gozd pa nas višje pripelje do spodnjega dela planine Planinca. Tu nas markacije usmerijo desno (vzpon naravnost čez planino je prepovedan) na prečno pot, ki nas v nekaj korakih nadaljnje hoje pripelje do ceste kateri sledimo v levo. Že po nekaj korakih hoje po cesti pa pridemo do križišča, kjer nadaljujemo naravnost (ostro desno planina Preval-a). Tu se v levo odcepi peš pot, ki nas pripelje do koče na planini Planinca.

Trip can be prolonged to next destinations: Tomčeva koča na Poljški planini (15 min), Tolsti vrh (at Poljška planina) (25 min), Koča na Prevalu (1 h), Roblekov dom na Begunjščici (1 h 35 min)
Recommended: panorama, similar trips, trips from the same starting point, trips with the same destination
dom_v_dragi - Planina Planinca dom_v_dragi - Planina Planinca dom_v_dragi - Planina Planinca dom_v_dragi - Planina Planinca dom_v_dragi - Planina Planinca dom_v_dragi - Planina Planinca dom_v_dragi - Planina Planinca dom_v_dragi - Planina Planinca dom_v_dragi - Planina Planinca dom_v_dragi - Planina Planinca dom_v_dragi - Planina Planinca dom_v_dragi - Planina Planinca