Dolenja vas - Griček -

Dolenja vas - Griček

Starting point: Dolenja vas (492 m)
Destination: Griček (532 m)
Difficulty: easy unmarked way
Map:
Hiking equipment (winter):

a) S ceste Ribnica - Kočevje v naselju Prigorica zavijemo desno v smeri Dolenje vasi v katero prispemo za mostom preko reke Ribnice. Med hišami v Dolenji vasi zavijemo desno v smeri župnijske cerkve ob kateri parkiramo na urejenem parkirišču.
b) Iz Kočevja se peljemo proti Ribnici, še pred Ribnico pa zavijemo levo na cesto v smeri Dolenje vasi ter se kratek čas vozimo vzporedno z glavno cesto, nato pa preidemo v strnjen del naselja, kjer gremo levo v smeri župnijske cerkve. Parkiramo na urejenem parkirišču ob cerkvi.

S parkirišča na južni strani cerkve se sprehodimo do nekaj korakov oddaljenega križišča, iz katerega pa nadaljujemo na stransko cesto, ki se nadaljuje proti zahodu, nato pa kmalu zavije desno in se vzpne še mimo zadnjih hiš, kjer se asfalt konča. Nadaljujemo po kolovozni poti, ki nas nekoliko naprej od znamenja pripelje do manjšega razpotja, kjer izberemo desni kolovoz, po njem pa se hitro vzpnemo do vodohrana na vrhu Grička, od koder se nam odpre lep razgled proti Veliki gori.
Opis in slike se nanašajo na stanje avgusta 2020.

Recommended: similar trips,
dolenja_vas - Griček dolenja_vas - Griček dolenja_vas - Griček dolenja_vas - Griček dolenja_vas - Griček dolenja_vas - Griček dolenja_vas - Griček dolenja_vas - Griček dolenja_vas - Griček dolenja_vas - Griček dolenja_vas - Griček dolenja_vas - Griček