Črne njive - Ahac -

Črne njive - Ahac

Starting point: Črne njive (610 m)
Destination: Ahac (799 m)
Map: Snežnik 1:50.000
Hiking equipment (winter):

Z avtoceste Ljubljana - Koper se usmerimo na izvoz Postojna in cesti naprej sledimo v smeri Reke in Ilirske Bistrice. V Ilirski Bistrici se ostro v levo odcepi cesta proti Sviščakom. Vožnjo nadaljujemo proti Sviščakom, mi pa ji sledimo le slabe 3 km, oz. točneje do Črnih njiv, kjer parkiramo na velikem parkirišču v bližini okrepčevalnice Črne njive.

S parkirišča na Črnih njivah, se sprehodimo do ceste, ki vodi proti Sviščakom ter po njej nadaljujemo vzpon. Cesta, ki se zmerno vzpenja nas vodi skozi gozd, le ta pa nas po dobrih 10 minutah hoje pripelje do levega ovinka, na začetku katerega se v desno odcepi markirana pešpot, ki vodi na Ahac. Nadaljujemo po markirani poti, ki se zložno vzpenja skozi gozd in grmičevje. Nekoliko višje po desni strani obidemo majhno kočo, pot pa se nekoliko nad njo priključi razmeroma sveži traktorski vlaki. Sledi nekaj zaporednih razpotij, kjer pazljivo sledimo markacijam (pazimo, da nas ne zavedejo oznake za Smolarjevo pot). Še nekoliko višje, se nam z desne priključi še označena, a nemarkirana pot iz vasi Jasen. Tudi tu nadaljujemo naravnost ter nato nekoliko bolj strmi poti, sledimo do bližnjega vrha Ahac, katerega dosežemo po 5 minutah nadaljnje hoje.

Recommended: similar trips, trips with the same destination
crne_njive - Ahac crne_njive - Ahac crne_njive - Ahac crne_njive - Ahac crne_njive - Ahac crne_njive - Ahac crne_njive - Ahac crne_njive - Ahac crne_njive - Ahac crne_njive - Ahac crne_njive - Ahac crne_njive - Ahac crne_njive - Ahac crne_njive - Ahac crne_njive - Ahac crne_njive - Ahac crne_njive - Ahac crne_njive - Ahac crne_njive - Ahac crne_njive - Ahac