Cave del Predil - Kraljevska špica/Monte Re -

mountain ranges / Julian Alpskraljevska špica/monte re / Cave del Predil - Kraljevska špica/Monte Re

Cave del Predil - Kraljevska špica/Monte Re

Starting point: Cave del Predil (1023 m)
Destination: Kraljevska špica/Monte Re (1912 m)
Difficulty: partly demanding marked way
Map: Julijske Alpe - zahodni del 1:50.000
Hiking equipment (winter): ice axe, crampons

Iz Kranjske Gore se čez mejni prehod Rateče zapeljemo do Trbiža / Tarvisio. V Trbižu nadaljujemo levo v smeri Bovca in cesti sledimo do kraja Rabelj / Cave del Predil. Tu zapustimo glavno cesto in zavijemo desno. Pri cerkvi ponovno zavijemo desno ter prečimo ozek montažni most. Za mostom nadaljujemo levo in cesta se prične počasi vzpenjati. Makadamski cesti nato sledimo vse do konca, kjer parkiramo v bližini zapuščene rudniške zgradbe.
Iz Bovca se peljemo čez mejni prehod Predel, ter nato naprej v smeri proti Trbižu, a le do kraja Rabelj / Cave del Predil. V desnem ovinku prečimo most, takoj za mostom pa zapustimo glavno cesto in zavijemo levo. Pri cerkvi ponovno zavijemo levo ter prečimo ozek montažni most. Za mostom nadaljujemo levo in cesta se prične počasi vzpenjati. Makadamski cesti nato sledimo vse do konca, kjer parkiramo v bližini zapuščene rudniške zgradbe.

Pri koncu ceste se usmerimo v gozd na peš pot za oznakami Monte Re. Pot se sprva nekaj časa vzpenja v ključih, nato pa nas pripelje do razpotja. Napis na drevesu nas usmeri levo navzgor in pot postaja vse bolj strma. Pot tu poteka po neizrazitem grebenu večinoma ob žičnati ograji in ceveh. Vse pogosteje se nam tudi odpirajo čudoviti razgledi na bližnjo okolico (Rabeljske špice, Rabeljsko jezero, Viš…). Ko pridemo iz gozda strmina za kratek čas popusti, nato pa pot zavije levo in se prične vzpenjati po travnatem pobočju. Takšna pot nas nato kmalu pripelje na Malo Kraljevsko špico.
Z vrha na katerem stoji križ, se nato nekoliko spustimo in pot nas ponovno pripelje v gozd. Ponovno se pričnemo vse strmeje vzpenjati in sčasoma gozd preide v ruševje. Na nekaj mestih je pot tako strma, da si moramo pomagati tudi z rokami. Iz ruševja se nam občasno odprejo lepi razgledi predvsem v smeri viša, kasneje pa tudi proti Kamnitem Lovcu in Mangartu. V zadnjem delu poti sledi še vzpon po z ruševjem poraščenem grebenu, na vrhu pa se nam odpre čudovit razgled na vse strani.

On the way: Mala Kraljevska špica (1510m)
Recommended: panorama, similar trips,
rabelj_cave_del_predil - Kraljevska špica/Monte Re rabelj_cave_del_predil - Kraljevska špica/Monte Re rabelj_cave_del_predil - Kraljevska špica/Monte Re rabelj_cave_del_predil - Kraljevska špica/Monte Re rabelj_cave_del_predil - Kraljevska špica/Monte Re rabelj_cave_del_predil - Kraljevska špica/Monte Re rabelj_cave_del_predil - Kraljevska špica/Monte Re rabelj_cave_del_predil - Kraljevska špica/Monte Re rabelj_cave_del_predil - Kraljevska špica/Monte Re rabelj_cave_del_predil - Kraljevska špica/Monte Re rabelj_cave_del_predil - Kraljevska špica/Monte Re rabelj_cave_del_predil - Kraljevska špica/Monte Re rabelj_cave_del_predil - Kraljevska špica/Monte Re rabelj_cave_del_predil - Kraljevska špica/Monte Re rabelj_cave_del_predil - Kraljevska špica/Monte Re rabelj_cave_del_predil - Kraljevska špica/Monte Re rabelj_cave_del_predil - Kraljevska špica/Monte Re rabelj_cave_del_predil - Kraljevska špica/Monte Re rabelj_cave_del_predil - Kraljevska špica/Monte Re rabelj_cave_del_predil - Kraljevska špica/Monte Re rabelj_cave_del_predil - Kraljevska špica/Monte Re rabelj_cave_del_predil - Kraljevska špica/Monte Re rabelj_cave_del_predil - Kraljevska špica/Monte Re rabelj_cave_del_predil - Kraljevska špica/Monte Re rabelj_cave_del_predil - Kraljevska špica/Monte Re rabelj_cave_del_predil - Kraljevska špica/Monte Re rabelj_cave_del_predil - Kraljevska špica/Monte Re rabelj_cave_del_predil - Kraljevska špica/Monte Re rabelj_cave_del_predil - Kraljevska špica/Monte Re rabelj_cave_del_predil - Kraljevska špica/Monte Re rabelj_cave_del_predil - Kraljevska špica/Monte Re rabelj_cave_del_predil - Kraljevska špica/Monte Re rabelj_cave_del_predil - Kraljevska špica/Monte Re rabelj_cave_del_predil - Kraljevska špica/Monte Re rabelj_cave_del_predil - Kraljevska špica/Monte Re rabelj_cave_del_predil - Kraljevska špica/Monte Re