Bavšica - Plešivec (Loška stena) -

mountain ranges / Julian Alpsplešivec (loška stena) / Bavšica - Plešivec (Loška stena)

Bavšica - Plešivec (Loška stena)

Starting point: Bavšica (698 m)
Destination: Plešivec (Loška stena) (2184 m)
Difficulty: partly demanding unmarked way
Map: Julijske Alpe - zahodni del 1:50.000
Hiking equipment (summer): helmet
Hiking equipment (winter): crampons, ice axe, helmet

S ceste Bovec - Predel se pri trdnjavi Kluže v desno odcepi asfaltirana cesta v dolino Bavšice. Usmerimo se na omenjeno cesto, kateri v zmernem vzponu sledimo do parkirišča v Bavšici (parkirišče se nahaja ob tabli TNP).

S parkirišča se usmerimo na levo slabšo cesto v smeri zavetišča pod Špičkom in planine Bala (desno Bavški Grintavec) ter ji sledimo slabih 5 minut do mesta, kjer nas markacije usmerijo levo na sprva široko peš pot. Pot se kmalu zoži in nas pripelje do manjšega razpotja, kjer nas markacije usmerijo ostro desno, na postopoma vse bolj strmo stezico. Pot se kmalu položi in nas pripelje do opuščene vasice Logje (le nekaj metrov s poti je pitna voda).
Od vasice Logje nadaljujemo po markirani stezi, ki se nadaljuje čez zložno travnato pobočje. Naprej se pot nekoliko strmeje vzpne in preide na deloma kamniti svet (melišča preraščena z visoko travo). Pot se nato ponovno položi in preide v strnjen gozd, kjer se nato nadaljuje vse do opuščene planine Bala.
S planine še naprej nadaljujemo po markirani poti, ki nas nato skozi pas gozda pripelje do zadnjega studenčka ob poti. Le nekaj 10 m za studenčkom opazimo lovsko kočo Bala.
Pri lovski koči nadaljujemo naravnost in se nato še nekaj časa vzpenjamo skozi gozd. Sledi kratek vzpon čez travnato pobočje (Jezerce, 1389 m) ter nato ponovno vzpon skozi gozd. Ko pridemo še zadnjič iz gozda sledi samo še kratek vzpon do neizrazitega sedla Prevala, 1560 m.
S sedla, kjer je tudi slabše vidno razpotje nadaljujemo naravnost po dolini, desno pa se odcepi slabše uhojena pot proti Vrhu Osojnika. Tu se sprva nekaj korakov spustimo in nato nadaljujemo po sprva še zelo položni dolini naprej. V nadaljevanju pot postane bolj strma in se prične vzpenjati proti sedlu Čez Brežice.
Na sedlu zapustimo označeno pot in se usmerimo levo proti zahodu na neoznačeno stezo. Steza sprva poteka po desni strani kratkega strmega grebena. Nato pa zavije rahlo v levo in se prične vzpenjati po precej strmem travnatem pobočju. Pot je precej slabo uhojena, vendar ji z nekaj truda še lahko sledimo. Zaradi strmega terena pa je potrebna tudi precejšna previdnost. V zadnjem delu pot zavije v desno in se vzpne proti grebenu. Ko dosežemo greben nadaljujemo v desno ter v nekaj korakih dosežemo razgleden travnat vrh.

On the way: Logje (840m), Planina Bala (1181m), Lovska koča Bala (1300m), Jezerce (1389m), Prevala (1560m), Čez Brežice (1980m)
Recommended: similar trips, trips from the same starting point, trips with the same destination
bavsica - Plešivec (Loška stena) bavsica - Plešivec (Loška stena) bavsica - Plešivec (Loška stena) bavsica - Plešivec (Loška stena) bavsica - Plešivec (Loška stena) bavsica - Plešivec (Loška stena) bavsica - Plešivec (Loška stena) bavsica - Plešivec (Loška stena) bavsica - Plešivec (Loška stena) bavsica - Plešivec (Loška stena) bavsica - Plešivec (Loška stena) bavsica - Plešivec (Loška stena) bavsica - Plešivec (Loška stena) bavsica - Plešivec (Loška stena) bavsica - Plešivec (Loška stena) bavsica - Plešivec (Loška stena) bavsica - Plešivec (Loška stena) bavsica - Plešivec (Loška stena) bavsica - Plešivec (Loška stena) bavsica - Plešivec (Loška stena) bavsica - Plešivec (Loška stena) bavsica - Plešivec (Loška stena) bavsica - Plešivec (Loška stena) bavsica - Plešivec (Loška stena) bavsica - Plešivec (Loška stena) bavsica - Plešivec (Loška stena) bavsica - Plešivec (Loška stena) bavsica - Plešivec (Loška stena) bavsica - Plešivec (Loška stena) bavsica - Plešivec (Loška stena) bavsica - Plešivec (Loška stena) bavsica - Plešivec (Loška stena) bavsica - Plešivec (Loška stena) bavsica - Plešivec (Loška stena) bavsica - Plešivec (Loška stena) bavsica - Plešivec (Loška stena) bavsica - Plešivec (Loška stena) bavsica - Plešivec (Loška stena) bavsica - Plešivec (Loška stena) bavsica - Plešivec (Loška stena) bavsica - Plešivec (Loška stena) bavsica - Plešivec (Loška stena) bavsica - Plešivec (Loška stena) bavsica - Plešivec (Loška stena) bavsica - Plešivec (Loška stena) bavsica - Plešivec (Loška stena) bavsica - Plešivec (Loška stena) bavsica - Plešivec (Loška stena) bavsica - Plešivec (Loška stena) bavsica - Plešivec (Loška stena) bavsica - Plešivec (Loška stena) bavsica - Plešivec (Loška stena) bavsica - Plešivec (Loška stena) bavsica - Plešivec (Loška stena) bavsica - Plešivec (Loška stena) bavsica - Plešivec (Loška stena) bavsica - Plešivec (Loška stena) bavsica - Plešivec (Loška stena)