Bavšica - Planina Bala -

mountain ranges / Julian Alpsplanina bala / Bavšica - Planina Bala

Bavšica - Planina Bala

Starting point: Bavšica (698 m)
Destination: Planina Bala (1181 m)
Difficulty of skiing: partly demanding
Map: Julijske Alpe - zahodni del 1:50.000
Hiking equipment (winter):

S ceste Bovec - Predel se pri trdnjavi Kluže v desno odcepi asfaltirana cesta v dolino Bavšice. Usmerimo se na omenjeno cesto, kateri v zmernem vzponu sledimo do parkirišča v Bavšici (parkirišče se nahaja ob tabli TNP).

S parkirišča se usmerimo na levo slabšo cesto v smeri zavetišča pod Špičkom in planine Bala (desno Bavški Grintavec) ter ji sledimo slabih 5 minut do mesta, kjer nas markacije usmerijo levo na sprva široko peš pot. Pot se kmalu zoži in nas pripelje do manjšega razpotja, kjer nas markacije usmerijo ostro desno, na postopoma vse bolj strmo stezico. Pot se kmalu položi in nas pripelje do opuščene vasice Logje (le nekaj metrov s poti je pitna voda).
Od vasice Logje nadaljujemo po markirani stezi, ki se nadaljuje čez zložno travnato pobočje. Naprej se pot nekoliko strmeje vzpne in preide na deloma kamniti svet (melišča preraščena z visoko travo). Pot se nato ponovno položi in preide v strnjen gozd, kjer se nato nadaljuje vse do opuščene planine Bala.

On the way: Logje (840m)
Trip can be prolonged to next destinations: Hunting cottage Bala (20 min), Zavetišče pod Špičkom (4 h 15 min), Plešivec (Loška stena) (3 h), Mali Ozebnik (3 h 30 min), Briceljk (3 h 30 min), Jalovec (6 h 45 min)
Recommended: panorama, similar trips, trips from the same starting point,
bavsica - Planina Bala bavsica - Planina Bala bavsica - Planina Bala bavsica - Planina Bala bavsica - Planina Bala bavsica - Planina Bala bavsica - Planina Bala bavsica - Planina Bala bavsica - Planina Bala bavsica - Planina Bala bavsica - Planina Bala bavsica - Planina Bala bavsica - Planina Bala bavsica - Planina Bala bavsica - Planina Bala bavsica - Planina Bala bavsica - Planina Bala bavsica - Planina Bala bavsica - Planina Bala