Forums / Slovenija / Julian Alps / Za Debelim vrhom - Prehodavci - Zelnarica - Kopica

Za Debelim vrhom - Prehodavci - Zelnarica - Kopica

peter228. 07. 2011 20:47:24
Že cel dopust imamo bolj slabo vreme zato smo se ob prvi napovedi manjšega izboljšanja odločili kar za dvodnevno turo. Glavni cilj je bil opazovanje cvetja v snežnih dolinicah in v konti za Debelim vrhom, ostalo pa glede na vreme.
Prvi dan smo se z Blata najprej skozi Planino v Lazu povzpeli na Lazoviški preval. Jasno nebo in toplo sonce je nudilo lepe obete za naprej. Zavili smo s poti in se počasi ob opazovanju cvetja in živali usmerili proti Dolini za Debelim vrhom. Žal pa so se od juga pričele dvigovati meglice ravno, ko smo hodili po skalnem labirintu proti Hribaricam. K sreči pa nas megla ni popolnoma "potopila". Tako je načrtovan vzpon na Vršake ali Kanjavec odpadel. Na Hribaricah gazimo nov sneg. S Hribaric se po markirani poti spustimo do koče na Prehodavcih. Ko se nekoliko okrepčamo v koči prične deževati in ne preostane nam drugega, kot da preostanek dneva ostanemo pod toplo streho. Koča se je do večera popolnoma napolnila in nekateri so morali spati v jedilnici.
Zvečer je dež ponehal.Pogled na žarke zahajajočega sonca med vrhovi je bil res nepozaben.
Prebudili smo se v jasno jutro in odločimo se za povratek preko Zelnarice in Kopice.
Najprej si ogledamo fosile amonitov pod Vršaki, potem pa se vzpnemo na Vrata in od tam na Zelnarico. Nadaljujemo na Kopico medtem pa se spet povečuje oblačnost. Tičarici izpustimo in se po stezici čez Vodene rupe priključimo poti za Kopico do Planine Dedno polje. Tam si privoščimo še odlično kislo mleko in se čez Planino pri Jezeru vrnemo do Planine Blato.
Ker smo si vzeli dovolj časa, smo videli res veliko - od cvetja, živali, vremenskih pojavov, razgledov.. in seveda je nastalo tudi veliko fotografij, ko so kot ponavadi na www.petersfoto.si
Za Debelim vrhom -  Prehodavci - Zelnarica -  Kopica Zeleno jezero in Zelnarica1
pohodnica5328. 07. 2011 21:13:16
peter2 imaš ZS; lp
peter228. 07. 2011 22:05:14
Odgovorjeno nasmeh
skalar5028. 07. 2011 22:11:20
nekaj res krasnih fotk !
mukica29. 07. 2011 05:27:46
Super posnetki Peter.nasmehLepo dvodnevno turo ste naredili(običajno jo v enem dnevu,če me spomin ne vara po opisih) in znali uživati v okolju,cvetju,živalih ,nenazadnje tudi v vremenu.Jaz jo planiram v teh dneh....če bo vreme držalozadrega
velkavrh29. 07. 2011 06:29:57
Peter2 , krasna fotografija Zelenega jezera in Zelnarice. Tistih rožic , ki si jih na novo predstavil, pa letos tudi še nisem videl. Ker sem bolj nov pri prepoznavanju gorskega cvetja tudi veliko prezrem. Potke ,ki se pri Kopici odcepi dol na Vodene Rupe pa ne poznam, niti nisem opazil, da se kaj odcepi, pa sem dva tedna nazaj šel tod mimo, pa tudi že preje. L.P.
pohodnica5329. 07. 2011 09:29:10
Peter2@ hvala za pomoč in izčrpne informacije v sliki in besedi; lpnasmeh
peter229. 07. 2011 20:37:33
mukica: ja res običajno delamo enodnevne ture. Tokrat pa zaradi napovedi o popoldanskem poslabšanju vremena v sredo nismo hoteli izgubljati časa s ponovnim vzpenjanjem iz doline. Bila je dobra odločitev. Vreme bo prihodnji teden boljše, tako da boš ti imela odlične pogoje za Špičje. Uživaj nasmeh