Šmarška farna pot

Hribovc8827. 03. 2011 21:57:46
Včeraj, dne 26.03.2011 se nas je devetnajst zagnanih pohodnikov podalo na pot po Šmarški farni poti, ki povezuje cerkve nadškofije Šmartno pri Slovenj Gradcu. Ob sedmi uri zjutraj smo se zbrali pri nadžupnijski cerkvi Sv. Martina v Šmartnem pri Slovenj Gradcu.
Vreme nam je sprva odlično služilo, malce pred ciljem pa se je pošteno ulilo, parkrat je tudi zagrmelo.

Opis:

Hribovc883. 05. 2011 17:18:19
Včeraj se nas je 15 pohodnikov ter pohodnic odpravilo na pohod do podružne cerkve Sv. Filipa in Jakoba v Golavabuki (654 m), štart je bil ob sedmi uri zjutraj pri Nadžupnijski cerkvi Sv. Martina v Šmartnem pri Slovenj Gradcu (438 m). S krajšimi vmesnimi postanki (pri podružni cerkvi Sv. Barbare sta nas gospa in gospod pogostila z izvrstnimi obloženimi kruhki ter z ostalimi dobrotami. Hvala obema ter Bog povrni) smo do podružne cerkve Sv. Filipa in Jakoba potrebovali štiri ure hoda. Ob 11:00 je bila Sv. Maša ter blagoslov obnovljenih cerkvenih orgel. Po maši je sledil še blagoslov gasilcev, gasilskih vozil ter njihove opreme. Pohod smo sklenili na idilični turistični kmetiji Lešnik v Golavabuki (700 m), kjer smo bili deležni izvrstnega kosila ter gostoljubja, za kar se gospe Irmi ter ostalim družinskim članom najlepše zahvaljujem. Bog povrni. Po kosilu smo še kakšno rekli, nato pa krenili proti dolini, nekateri z avti, nekateri peš, saj do Šmartnega pri Slovenj Gradcu ni daleč, le dobre pol ure hoda.
Hribovc8824. 10. 2011 20:04:27
V soboto, dne 22. oktobra se nas je 30 planincev ter planink podalo na jesenski pohod po Šmarški farni poti. Zbrali smo se ob sedmi uri zjutraj pri nadžupnijski cerkvi Sv. Martina v Šmartnem pri Slovenj Gradcu, kjer je tudi začetek poti, sicer pa Šmarška farna pot povezuje cerkve nadžupnije Šmartno pri Slovenj Gradcu: Sv. Martin (Šmartno, 438 m), Sv. Jurij (Legen, 482 m), Sv. Barbara (Zg. Legen, 827 m), Sv. Filip in Jakob (Golavabuka, 654 m), Sv. Magdalena (Brda, 718 m), Sv. Andrej (Brda, 562 m), Sv. Tomaž (Tomaška vas, 463 m) ter Sv. Marija (Homec, 474 m). Dolžina poti: 28,7 km, čas hoje: 7 ur 30 minut, višinska razlika: 389 m.
Vreme nam ni bilo ravno naklonjeno, saj nas je večji del poti spremljala na trenutke kar gosta megla, le pri Sv. Barbari nas je pozdravilo sonce. Zahvale: vsem pohodnikom za družbo, gospe in gospodu pri Sv. Magdaleni za malico, Lešnikovim z Golavabuke za kosilo, Marijici iz Tomaške vasi za sladek mošt, grozdni sok ter krape. Vsem skupaj hvala in Bog povrni.
Hribovc8824. 10. 2011 20:06:07
Skupina planincev iz Šmartna pri Slovenj Gradcu je skupaj s PD Mislinja tudi letos povabila vse planince in ostale ljubitelje gora, da so se udeležili zahvalne svete maše v Marijini cerkvi na Homcu. Sveta maša je bila v nedeljo, dne 23. oktobra ob 15. uri. Med bogoslužjem so se predvajali tudi posnetki pomembnejših vzponov in pohodov v domače in tuje gore v letošnjem letu. Po bogoslužju je sledilo veselo druženje ob čaju ter zakuhanem vinu.
čemaž24. 10. 2011 20:18:41
Tudi tebi Hribovc lepa hvala za družbo in
prekrasne slike.
Hribovc8824. 10. 2011 20:35:36
Hvala hvalanasmehmežikanje, lep pozdrav čez hrib oz. v prelepo Mislinjsko dolinovelik nasmehnasmehmežikanje
Hribovc8828. 12. 2011 21:40:04
Včeraj na god Sv. Janeza sem se s petimi pohodnicami iz Šmartnega pri Slovenj Gradcu, udeležil nočnega pohoda z baklami k podružni cerkvici Sv. Magdalene (718 m). Izhodišče pohoda je bilo ob 16:50 v vasi Brda pri Turiški vasi, na poti so se nam pridružili še drugi pohodniki z baklami. Ob 18:00 je bila Sv. Maša, po Maši pa je sledilo veselo druženje ob čaju, zakuhanem vinu ter ostalih dobrotah. Vsem domačinom hvala in Bog povrni, pohodnicam pa hvala za prijetno druženje.
Hribovc883. 11. 2012 22:17:25
Danes, dne 03. novembra 2012 se nas je 38 planincev ter planink (največ doslej) podalo na jesenski pohod po Šmarški farni poti. Zbrali smo se ob sedmi uri zjutraj pri nadžupnijski cerkvi Sv. Martina v Šmartnem pri Slovenj Gradcu, kjer je tudi začetek poti, sicer pa Šmarška farna pot povezuje cerkve nadžupnije Šmartno pri Slovenj Gradcu: Sv. Martin (Šmartno, 438 m), Sv. Jurij (Legen, 482 m), Sv. Barbara (Zg. Legen, 827 m), Sv. Filip in Jakob (Golavabuka, 654 m), Sv. Magdalena (Brda, 718 m), Sv. Andrej (Brda, 562 m), Sv. Tomaž (Tomaška vas, 463 m) ter Sv. Marija (Homec, 474 m). Dolžina poti: 28,7 km, čas hoje: 7 ur 30 minut (na poti smo bili celih 10 ur, od sedmih zjutraj do petih popoldne, brez postankov pa smo hodili okoli osem ur oz. cev šihtvelik nasmehnasmehmežikanje), višinska razlika: 389 m.
Tokrat nas je večji del poti spremljala na trenutke kar gosta megla, le pri Sv. Barbari nas je za kratek čas skozi meglo pozdravilo sonce, megla nas je nato spremljala vse do Sv. Magdalene, nato pa se je le-ta razkadila. Drugače smo si pa izbrali ravno pravšnji dan za pohod, bilo je kar toplo, skorajda pretoplo za začetek novembra, najbolj važno je pa to, da ni nič dol šlo. Zahvale: vsem pohodnikom za družbo, gospe in gospodu pri Sv. Magdaleni za malico, Lešnikovim z Golavabuke za kosilo, Marijici iz Tomaške vasi za mošt in ostale dobrote. Vsem skupaj hvala in Bog povrni.
Hribovc885. 05. 2013 15:15:15
Včeraj, na Florjanovo soboto se nas je okoli 30 pohodnikov podalo na pot po Šmarški farni poti, ki povezuje cerkve nadškofije Šmartno pri Slovenj Gradcu. Ob sedmi uri zjutraj smo se zbrali pri nadžupnijski cerkvi Sv. Martina v Šmartnem pri Slovenj Gradcu.
Tokrat nam je vreme sprva kar dobro služilo, okoli 15:30 pa so se pričele pojavljati kar močne nevihte, deževalo in grmelo je kot za stavo, pa tudi toča velikosti lešnika, katera nas je presenetila v Tomaški vasi, ni manjkala.
Na tokratnem pohodu je bilo nekaj več postankov oz. postojank kot običajno, tako da smo bili na poti skoraj pol dneva (skoraj 12 ur), pa tudi vedrenje pod nadstreški, garažami in kozolci nam je vzelo kar nekaj časavelik nasmehnasmeh. Zaradi slabih vremenskih razmer se tokrat nismo podali do Marijine cerkve na Homcu. Za konec naj se zahvalim našemu vodniku Vanču za odlično vodenje, vsem pohodnicam ter pohodnikom za družbo ter vsem gostiteljem ob poti. Bohlonej vsem skupaj.

Opis:

Hribovc882. 11. 2013 21:41:19
Prvo novembrsko soboto (02.11.2013) se nas je 43 planincev ter planink (največ doslej) podalo na jesenski pohod po Šmarški farni poti. Zbrali smo se ob sedmi uri zjutraj pri nadžupnijski cerkvi Sv. Martina v Šmartnem pri Slovenj Gradcu, kjer je tudi začetek poti, sicer pa Šmarška farna pot povezuje cerkve nadžupnije Šmartno pri Slovenj Gradcu: Sv. Martin (Šmartno, 438 m), Sv. Jurij (Legen, 482 m), Sv. Barbara (Zg. Legen, 827 m), Sv. Filip in Jakob (Golavabuka, 654 m), Sv. Magdalena (Brda, 718 m), Sv. Andrej (Brda, 562 m), Sv. Tomaž (Tomaška vas, 463 m) ter Sv. Marija (Homec, 474 m). Dolžina poti: 28,7 km, čas hoje: 7 ur 30 minut (na poti smo bili celih 10 ur, od sedmih zjutraj do petih popoldne, brez postankov pa smo hodili okoli osem ur oz. cev šiht), višinska razlika: 389 m.
Vreme nam je danes kar dobro služilo, le pri Klevžu je za krajši čas rahlo deževalo, nato pa se je vreme uneslo in prevladovalo je oblačno in precej vetrovno vreme, skratka ravno pravšnje vreme za pohod je bilo, škoda le, ker ni bilo malce več Sonca. Zahvale: vsem pohodnikom za družbo, Klevžovim za malico, Lešnikovim z Golavabuke za kosilo, Marijici iz Tomaške vasi za mošt in janeževe upognjence. Hvala tudi vsem ostalim gostiteljem ob poti. Vsem skupaj hvala in Bog povrni.

Hribovc8828. 12. 2013 21:01:55
Včeraj na god Sv. Janeza sem se udeležil nočnega pohoda z baklami k podružni cerkvici Sv. Magdalene (718 m). Izhodišče pohoda je bilo v Turiški vasi, na poti pa so se mi pridružili še drugi pohodniki z baklami. Ob 18:00 je bila Sv. Maša, po Maši pa je sledilo veselo druženje ob čaju, zakuhanem vinu ter ostalih dobrotah. Vsem domačinom hvala in Bog povrni, pohodnicam ter pohodnikom pa hvala za prijetno druženje.

Hribovc8829. 10. 2014 10:11:56
Planinci župnije Šmartno prirejajo skupaj s PD Slovenj Gradec v nedeljo, 2. novembra pohod po Šmarški farni poti. Pot poteka mimo vseh podružnic šmarške fare od Šmartnega mimo svetega Jurija , Barbare, Filipa in Jakoba v Golavabuki, mimo obeh cerkvic na Brdah (Magdalena in Andrej) do svetega Tomaža v Tomaški vasi, potem gremo po Dobravi do Homca in nazaj do cerkve v Šmartnem. Skupna dolžina poti je nekaj manj kot 29 km, kar je za jesenske kratke dneve kar dovolj. Kdor pa ni pripravljen prehodit vse lahko pot poljubno skrajša.
Pohod bomo pričeli kot običajno ob 7 uri pri cerkvi v Šmartnem.
Vse informacije dobite pri Vanču Hartman na telefonu 031 609 831

VABLJENI!
Hribovc885. 11. 2014 22:13:56
Prvo novembrsko nedeljo (02.11.2014) se nas je okoli 30 planincev ter planink podalo na jesenski pohod po Šmarški farni poti. Zbrali smo se ob sedmi uri zjutraj pri nadžupnijski cerkvi Sv. Martina v Šmartnem pri Slovenj Gradcu, kjer je tudi začetek poti, sicer pa Šmarška farna pot povezuje cerkve nadžupnije Šmartno pri Slovenj Gradcu: Sv. Martin (Šmartno, 438 m), Sv. Jurij (Legen, 482 m), Sv. Barbara (Zg. Legen, 827 m), Sv. Filip in Jakob (Golavabuka, 654 m), Sv. Magdalena (Brda, 718 m), Sv. Andrej (Brda, 562 m), Sv. Tomaž (Tomaška vas, 463 m) ter Sv. Marija (Homec, 474 m). Dolžina poti: 28,7 km, čas hoje: 7 ur 30 minut (brez postankov, okoli 10 ur s postanki), višinska razlika: 389 m.
Vreme nam je odlično služilo, bilo je sončno in zelo toplo, le zjutraj na cilju je bilo megleno, vendar nas je že malce pred Sv. Barbaro (827 m) pozdravilo toplo Sonce. Zahvale: vsem pohodnikom za družbo, Klevžovim za malico, Lešnikovim z Golavabuke za kosilo. Hvala tudi vsem ostalim gostiteljem ob poti. Vsem skupaj hvala in Bog povrni.

Hribovc886. 05. 2015 19:34:33
Fotografije XIV. pohoda po Šmarški farni poti:

Nadžupnija Šmartno pri Slovenj Gradcu je naravno bogata in posejana s pomembnimi kulturno-sakralnimi objekti, kot so župnijska cerkev Sv. Martina in sedem podružničnih cerkva: Sv. Jurij, Sv. Barbara, Sv. Filip in Jakob, Sv. Magdalena, Sv. Andrej, Sv. Tomaž, Sv. Marija na Homcu. Vse to smo v letu 2008 povezali v Šmarško farno pot, jo opremili s smerokazi, plastificiranimi tablami pri vsaki cerkvi in označili z znaki oziroma markacijami ŠFP, to je rumeni trikotnik z belo piko, kar pomeni Božje oko. Celotna pot je dolga 28 km in se prehodi v 7 urah in pol. Višinska razlika je 389 m. Letošnji pohod smo začeli 02. maja ob 06. uri pri župnijski cerkvi. Pri Lešnikovih smo imeli topel obrok, pri Sv. Filipu in Jakobu pa ob 11. uri Sv. Mašo. To je bil že XIV. tradicionalni pohod, ob tej priložnosti se zahvaljujem vsem gostiteljem ob poti in ključarjem, ki so nam odprli cerkve, da smo si ogledali notranjost ter zapeli Marijino pesem. Vsem hvala in Bog povrni.
Že sedaj prisrčno vabljeni na jesenski 15., jubilejni pohod.