Hiking - Hribi.net

Slovensko Hrvatski Home News Archive
Hiking
Zanimiva, sicer ne razgledna pot. Še zlasti poleti, saj poteka ves čas po gozdu. Hvala markacistom za vzorno označeno pot . Potrebno je slediti
Januarja je bil en zig v skrinjici.Lp
Kaksna varovala? Tistih par metrov jeklenice takoj spodaj tudi ce jih ne bi bilo, saj je pot speljana po dokaj siroki polici, Ni posebno izpostav
Cela pot je popolnoma kopna. Zelo lepi in posebni konci..od vrha do vasi in njene okolice.
Pot je med Bezjakovo ulico in ribnikom (južna stran sadne plantaže) neprehodna zaradi razraščenega robidovja. Potrebno je po asfaltni cesti do Hr
Danes, v nedeljo 22.05.2022 sem na Mangartu pozabil dve knjižici z žigi, ki sem jih zbiral. Ena knjižica je SPP, druga je rjav zvezek. Če gre kdo
Priporočam vzpon skozi galerijo-kaverno, nikakor tam dol, saj so vlažne visoke stopnice in skale za dol drseče. Za sestop raje kot po turistični
Danes v soboto sva z Maksijem prehodila to pot. Obema poznana. Lep dan se je naredil . Bližnje srečanje z gadom. Na poti. Maksi je šel mimo njega
bongo hvala za super obrazložitev
Lep izlet na Golici nisi nič zamudila,razen gužve. Že v četrtek ko sem bil jaz gor je bila gužva,kaj je šele danes in jutri Lp
Pa ne pozabit, da je do 3.6.2022 (med tednom) od 07:30 do 18:00 popolna zapora ceste: povezava
15.5. je bila mogoče kje kakšna flika.
Danes zjutraj je bilo kar prijetno frišno, zato sva jo z ženo dinamično ucvrla najprej na vzhodni, potem pa še na zahodni vrh( kače se še skrivaj
18. 5. Bil je res dan , ko nismo srečali nikogar. Zjutraj z Žage mimo Globoških slapov. Strma pa je ta del. Sestopili smo po drugi nekdaj mulatje
Hvala za opozorilo, sem popravil v opisu in zamenjal slike.
Bil 14 dni nazaj, na treh odsekih ogromno blata zaradi del v gozdu, z višjim avtom je nekako šlo, sicer se parkira nižje
Blekova planina s Srednjega vrha, nazaj mimo Jureževe planine, krožno potepanje. Gozdna cesta je kmalu od odcepa za Blekovo planino na debelo pre
Jučer 15.5.2022. smo išli od Lovrenca do Rogle. Parkirali smo kod škole i onda skoro 4km hodali po asfaltu. Savjet je parkirati negdje bliže, mog
Plačljivo parkirišče evo vam slika: https:// www.hribi.net/ slika_razmerekomentar/ vrtasko_sleme/ 628500
Nič več se ne sme tukaj parkirat, če ne dobiš opozorilo....novo parkirišče je 300m naprej in zgleda takole: https:// www.hribi.net/ slika_razmereko
Viper, v naravi se kar naprej dogajajo spremembe, poti se temu prilagajajo. Če bi bral tudi komentarje, ne le opisa, bi za večino že vedel. Pot j
Super pot, lepo vreme, na poti ni bilo velike gužve
Velika baba nikoli ne razočara, sneg na poti ne predstavlja ovire, pot prehodna brez zimske opreme.
Kopno.
Hvala.
Je bova taksna malo lazja plezalna s klini in zajlami gor visje, bolj zanimiva od te
Midva sva šla kar peš po gozdni cesti do Jureževe planine, 8 km. Do vrha Vošce sva rabila dobre tri ure, nazaj dobri dve. Lepo preživetih pet ur
Jaz sem tudi bila, že večkrat, in to z dvema psičkama hkrati Nobena ni imela težav, Palec sploh ni problematičen, Zelenjak je pa sam na začetku
Zelo lepa pot, zahvala avtorju za opis. Planjave narcis in veliko perunik, čudovito Pot označena, bi pa predlagal markacistom, da obnovijo marka
Lepa tura je bila včeraj. Vedno je zmanjkal čas za ogled vojaške kapelice na Planici. Je obnovljena. Mi smo se odločili , da gremo iz Drežnice po
11. maja je bila prečnica pod Zvohom še povsem zasnežena.
super,hvala
Izjemno vodnat izvir danes...Nočno deževje, tudi v v obliki neviht je bilo izdatno...
Danes po Mačenski po JV grebenu na Cjanovco, potem na Sr. vrh in namesto direktno na Dolge njive podaljšava po poti proti M. Grintovcu. Na sedlu
4.5. 2022. Iz Podbrda mimo Trtnika do Črne prsti . Nekaj zaplat snega je pod vrhom. Na drugi strani proti Orožnovi koči, pa ni bilo videt nobene
Po dveh letih spet po tej poti na Blegoš. Jeklenice, ki so v pomoč pri prečenju Romovca, niso v najboljšem stanju. Saj ne, da bi bilo zelo nevarn
Lisica je imela prav, res so lepi tile Davški slapovi! V resnici še lepši kot na slikah.
Evo, danes sva bila z možem na vrhu. Nisva neka planinca in sva bila gor v 2 urah. Pot je izjemno lepo označena, se ne moreš zgubit. Je pa sploh
Ker je podlaga travnata, obstaja tudi ta možnost, vendar pri veliko višjih temperaturah, kot so te dni.
CarpeDiem247, južna je v zgornjem delu bolj strma, če je pa razmočeno, pa drsi na obeh. Lp
Zadnji aprilski dan sva se z Maksijem odpravila na Pirhovec. Zjutraj iz Magozda po znani poti. Snega ni na poti skoro nič več. S planine Dolec sv
Žalostno... Sam vzpon je pa tudi živ dolgčas, narejen, da pohodniku pobere voljo do vsega
Smolnik - Ajdna...Nobeden od naslovov ne ustreza moji poti, vem. Začela sem v Završnici in se po gozdni poti pri odcepu za Smolnik, odločila za
Poskusil danes po tej poti. Že čez 15 minut zgubil pot zaradi padlih dreves. Vztrajal sem naprej po grapi in brezpotju, ven sem prišel pri Vodoto
Danes preplezal Otmarjevo ferato prijetna ferata plus zelo dobro varovana In še kratek video https:// www.youtube.com/ watch?v hqS9xRH9xXA&t 1
Danes smo prehodili to pot, lepo je označeno, vreme je bilo super, postrežba v koči odlična
Danes tu gor; grozila ploha, a ostal suh. Na vrhu posijalo malo sonca, tik preden je zatonilo v oblake. Res lepi razgledi, vse zeleno. Blagor mes
preko Poljške planine in Planince pridete nazaj v Drago
https:// www.hribi.net/ spletna_kamera/ postarski_dom_na_vrsicu/ 2974 Take!