hermit / Zadnja sporočila

hermit - Zadnja sporočila

Začete teme:
hermit8. 09. 2013 20:49:22
Aleksandrov vrh je manj znan hrib nad Dobrno. Avto sva pustila na bencinski postaji pri vhodu v Dobrno, prečkala glavno cesto in sledila makadamski cesti v gozd. Pot s te strani ni markirana in se vije skozi pravo divjino. Gozd je res gost in temen, pot pa tako osamljena, da te prevevajo čudni občutki nasmeh Skoraj sva pohodila nekaj žab, srečala pa sva tudi mlado belouško.

Čisto na koncu makadamske poti, po cca. 35 minut hoje, zasledimo prvo markacijo, pastirski klobuk (nikjer nisem našel razlage zakaj). Nato se po označeni poti najprej povzpnemo do Dobnika, nato pa v nekaj minutah dosežemo nerazgleden vrh. Z vrha sva nadaljevala proti Lanšperku, a že po nekaj metrih zavila levo dol na vlako in sestopila do izhodišča. Ker je odcep neoznačen, lahko nadaljujete do Lanšperka, od tam pa po označeni poti zaključite pot na Dobrni. Lepa krožna pot, cca. 1 uro.

Nekaj slik je tukaj
Komentari:
hermit28. 08. 2013 13:16:43
Nekaj vtisov s poti Krvavec - Kalški greben - Kalška gora - Kokrsko sedlo se nahaja tukaj. Čudovita pot!!!
hermit12. 08. 2013 17:43:00
Včeraj je bilo bolj malo časa, zato samo izlet Ravne - Dovška Baba - Hruški vrh in nazaj na Ravne. Odlični razgledi proti Julijcem!!! Zelo lep izlet, primeren za družine!

Nekaj slike je tukaj.
hermit8. 08. 2013 20:12:08
Na Krofičko se vedno rad vračam, saj nikoli ne razočara. Tako po markirani čez Puklovec ali po lovski čez Škrbino, redko srečaš kakega planinca. Tudi danes je bilo tako, saj na poti do vrha nisva srečala nikogar. Prav tako je Krofička odlična izbira za vroče dni, ko kljub temperaturi ne moreš ostati doma. Pot je namreč celo dopoldne v senci in je prav prijetna za hojo. Danes me je na trenutke celo zazeblo, saj je pihal tudi precej močan veter. Pot od Doma planincev čez Puklovec je bila danes brez posebnosti (če ne šteješ odličnih razgledovnasmeh

Slike so tukaj.
hermit4. 07. 2013 12:42:31
Včeraj na Brani. Pot od slapu Rinka je brez posebnosti, le pri vstopu v zavarovani del poti je potrebno prečiti cca. 5 m snega, ki pa ne predstavlja nobene ovire.

hermit16. 06. 2013 19:57:59
Danes smo s planine Jezerca mimo planine Koren najprej skočili na Košutno, nadaljevali do Mokrice in se vrnili na Kompotelo. Od tam nazaj na planino Koren in do avtomobila.

Slike in ostalo najdete tukaj.
hermit14. 06. 2013 20:57:03
Danes sem bil prvič na tem razglednem vrhu na Jezerskim. Pot je lepo speljana, dobro vzdrževana ter označena. Resnično lep izlet, ki od hotela Planinka 2/3 poteka v prijetnem hladu gozda, zadnja tretjina pa po razglednem grebenu.

Nekaj slik je tukaj.
hermit25. 04. 2013 11:42:30
Nekaj slik z včerajšnjega izleta na Slavnik je na spodnji povezavi. Začela sva v Podgorju, pot je brez posebnosti.

Slike tukaj.
hermit1. 01. 2013 17:11:19
Danes na poti iz Senožeč nobenih posebnosti. V prvi polovici poti, v gozdu, je še nekaj snega na poti, a ta ne predstavlja nobenih problemov. Na vrhu je precej pihalo, kot ponavadi, v zavetju pa je bilo prav prijetno toplo.

Še kakšna slika več je tukaj.
hermit27. 11. 2012 11:25:14
@pohodnica56: Skobe so v čisto dobrem stanju, trdne. Jeklenica pa je res zarjavela, tudi cveteti je že začela, pa en klin je precej razmajan oz. sploh ni več v steni. Če je kolegica "strahopetna" predlagam, da poti z Orlovega gnezda sledita naprej do naravnega mosta in se tam spustita pod spodmole.

Izlet je čudovit, mi smo ga "začinili" še z obiskom Hrastovelj. Pa varen korak.
hermit26. 11. 2012 10:42:13
Včeraj smo s planine Podvežak, čez Korošico in Srebrno sedlo obiskali Planjavo. Vreme je bilo naravnost idealno, na trenutke je bilo celo vroče. Omenjena pot je povsem kopna in normalno prehodna. Tudi cesta na Podvežak je v odličnem stanju.

Slike z izleta so tukaj.
hermit18. 11. 2012 20:49:09
Danes smo se iz izhodišča Komare mimo Sv. Kvirika sprehodili do Orlovega gnezda, s katerega smo se spustili do spodmolov Velega Badina. Super izlet!!!

Slike so tukaj
hermit22. 10. 2012 11:14:42
Včeraj čudovit dan na Velikem vrhu. S planine Podvežak do Praga, od tam proti Sedelcu in na vrh. Sestop proti Molički planini in povratek do Podvežaka.

Pot je lepo markirana in vzdrževana, cesta do Podvežaka v zelo dobrem stanju. Čudovit dan v hribih...

Slike: http://outdoor-culture.blogspot.com/2012/10/veliki-vrh-2114-m.html
hermit30. 05. 2012 11:12:31
@macesen1: Verjetno Redbulla zanimajo snežne razmere na tej krožni poti...
hermit10. 03. 2012 23:06:19
Danes cesta še ni bila prevozna oz. je prevozna do cca. 4 km pred parkiriščem pod Loko. Pa tudi sicer je potrebna velika pazljivost, saj je nekaj odsekov precej poledenelih.

Sicer sem danes naredil krožno preko planine Arta na vrh in čez Loko nazaj do izhodišča. Sneg se ni prediral, srečal nisem nikogar, tudi na vrhu ne. S planine Arta je najbolje slediti pomrznjenim stopinjam, z Loke pa je do vrha speljana mestoma poledenela gaz.