Brana - Forum

Brana
mihajlovich112
14.6.2016
Super slike! Ali je zimska oprema še potrebna? zmeden
Lp
skymark
14.6.2016
Ne,ni potrebna,razen zadnji preskok(dimnik)treba preplezat,ker drugače ne gre zaradi snega.
mihajlovich112
Hvala skymark nasmeh
Todi
19.6.2016
Zjutraj naj bi še zdržalo vreme, in tudi je. Tako sva se s Tinkyem že včeraj dogovorila, da se odpraviva na Brano. Na Kamniškem sedlu zjutraj kar gneča, in je bilo bolj veselo. Pot do vrha je kopna z izjemo malega snežišča pred grebenom, ki se ga obhodi.
Brana proti jutru1 Brana v klinu2 Brana3 Brana4 Brana znano razpotje, :)5 Brana tja gor, še lepo6 Brana koča na Kamniškem sedlu7 Brana proti Mrzli gori8 Brana9 Brana10 Brana koča na sedlu dobro vidna 11 Brana sedaj pa nič več12 Brana13 Brana belo morje prekrilo sedlo14 Brana15 Brana polžek16 Brana še en je bil17 Brana18 Brana19 Brana20 Brana vrh21 Brana22 Brana23 Brana Planjava se skriva24 Brana sedlo tudi25 Brana26 Brana mi227 Brana28 Brana29 Brana hitro dol30 Brana31 Brana32
tinky
19.6.2016
Todi, si me prehitel. Ni kaj dodati, stara ekipa, Jerca, Simon in Milan že pridno delajo, saj je koča že od petka kar zasedena.
Brana1 Brana2 Brana3 Brana4 Brana5 Brana kamrca6 Brana7 Brana megla iz Logarske se dviga8 Brana9 Brana10 Brana11 Brana12 Brana13 Brana14 Brana15 Brana16 Brana17 Brana Krvavške gore s Kalškim grebenom18 Brana19 Brana gre pogledat kje je ženo pustil20 Brana malica21 Brana22 Brana Kamniški dedec23 Brana še na lovsko opazovalnico pogledat24 Brana25 Brana26 Brana27 Brana v Klinu28 Brana nagnoj29 Brana30 Brana31
pohodnik38
25.6.2016
V petek se odločim za Brano glede na vremensko napoved za popoldanske plohe.Pa točno je zneslo časovno kot sem predvidel ko sem bil ob pol štirih pri avtu dežne kaplje.Da ni bilo tako enolično so začinile megle-oblaki ki so se vlekli preko vrhov res da razgledov ni bilo je pa bilo mistično.No saj malo pa so se pokazale Rinke in Turska gora.Odlično je bilo.Na vrhu pa še pika na i srečam kolega z foruma Dragota in Vinkota ki sta na vrh prilezla preko Kaptanskega grebena nasmeh

VIDEO-prehojena pot in razmere

Lp! Tonenasmeh
Brana Začetek poti v KB čisto na dnu doline1 Brana Planjava....Repov kot2 Brana Kamniško sedlo.....čaka3 Brana .....mistično....4 Brana Brana se skriva5 Brana In se tudi odkrije6 Brana Začetek poti na vrh7 Brana Kamniško sedlo ostaja globoko spodaj8 Brana Pogled v Logarsko dolino9 Brana ......10 Brana Le manjše snežišče na poti tik pred izstopom na ovršni del11 Brana Ob prihodu je vrh sameval12 Brana13 Brana Planjava se še vedno skriva zanjo pa kuka Ojstrica14 Brana Turska gora in Rinke se pokažejo15 Brana Brana.....super je bilo16
Domch
30.6.2016
Pot na Brano je povsem kopna in suha.
silvo1952
23.7.2016
Vzpon iz Kamniške Bistrice na Brano v soparnem dnevu. Pot brez problemov. Najboljši je postanek pri koči na Kamniškem sedlu, kjer prijazno osebje ustrežejo željam pohodnikov. Koča pa je tako in tako ena od najbolje opremljenih in vzdrževanih...
Več na: http://www.gore-ljudje.net/novosti/127893/
pantani1
30.7.2016
Danes na Brani.Pot brez posebnosti,je bila pa kar gneča na poti do vrha nasmeh
Brana1 Brana2 Brana3 Brana4 Brana5 Brana6 Brana7 Brana8 Brana9 Brana10 Brana11 Brana12 Brana13 Brana14 Brana15 Brana16 Brana17 Brana18 Brana19 Brana20 Brana21 Brana22
13.8.2016
Večerna Brana 12.8.16
Štartal18.45 iz K.Bistrce, saj se je služba zavlekla. Proti vrhu pa nore barve. Ni vedno tako, ampak danes je v tem delu bila ta princesa brez megle z razliko od drugih.
Brana1 Brana2 Brana3 Brana4 Brana5 Brana za po šihtu še kr dober6 Brana7 Brana8
Pjotr
13.8.2016
A snega ni več? V četrtek okoli poldneva, ko sem se peljal po avtocesti proti Gorenjski so bili Kamniško sedlo, Brana in Planjava pobeljeni. mrk pogled
redbull
Verjetno le nekaj ur po tistim ko si videl ni bilo več belo. Smo v avgustu in sneg se ta čas obdrži le nekaj ur po snezenju
palček plezalček
11.9.2016
Pred tedni smo bili v ugankah različnih mnenj o poti iz Repovega kota proti Pastirjem. Eni so trdili, da poti ni, drugi smo zagovarjali stališče, da je. In tako sem sklenila, da jo grem malo pofotkat. Zakaj se zanjo odločiti, razen če greš na Planjavo, je drugo vprašanje, a najbrž zato, ker je samotna in tiha ter se v ključih vije skozi čudovite kotičke.

Iz Bistrice se odpravim peš, kar pozneje obžalujem, saj sta se me dva klopa prav pregovorno prijela. V Klinu se odcepim od poti na Kamniško sedlo in jo uberem v Repov kot. Pot v desnem ovinku, po Miheliču bi to bilo na primernem mestu nasmeh, po približno pol ure zapustim in jo mahnem po stezici v levo. Nekaj časa se le-ta vije skozi gozd, ki se počasi redči, in dospe do prve krajše jeklenice (na poti jo bomo srečali še 2-krat). Nato se v ključih vzpenja proti grapi Za Vrati, jo prečka, v nadaljevanju zavije čez grabenček in se začne počasi spuščati po Macesnovcu proti Pastirjem.

Pri balvanih se usmerim proti Kamniškemu sedlu in nato na Brano, od koder jo uberem nazaj v dolino. Vpisno knjigo oz. kar je ostalo od nje sem oddala na Kamniškem sedlu. Če je nova že na svojem mestu, bo preveril kdo drug. mežikanje
Brana Iz Bistrice proti Klinu1 Brana Pot v Repov kot2 Brana Detajl3 Brana Vezna stezica skozi gozd4 Brana Prva jeklenica5 Brana Pogled nazaj6 Brana Proti Brani7 Brana Skulptura narave8 Brana Klin pod potjo ;)9 Brana Lojtrca10 Brana Pot se bo kmalu izvila gozdu in prišla na melišče11 Brana Kamniško sedlo12 Brana Priključek markirani poti13 Brana Mrzla gora spod vrha Brane14 Brana Vec načrtov _v_ eni gori15
tinky
22.9.2016
Na Brano sem šel danes. Vreme lepo, malo hladno in z malo vetra. Višje tudi pomrznjeno. Koča bo odprta do 9. oktobra, kot je že mukica omenila. / razmere, Kamniško sedlo /Pa še s Cirilom sva se spoznalanasmeh Prav dosti nas ni bilo na vrhu, na Turski gori sem dva ali tri videl .Pa še srne sem opazil kar precej visoko.
Brana žig na Brani1 Brana v Klinu nova klopca2 Brana pa še ena malo višje3 Brana4 Brana5 Brana Kamniški dedec6 Brana7 Brana8 Brana9 Brana10 Brana11 Brana12 Brana Turska gora, Rinke13 Brana14 Brana Okrešelj15 Brana sod brez dna na Turski gori16 Brana17 Brana18 Brana19 Brana Ciril gre že dol20 Brana21 Brana22 Brana23 Brana Kalški greben24 Brana Krofička, Ojstrica, Planjava25 Brana26 Brana27 Brana Mrzla gora28 Brana koprive29 Brana30 Brana31 Brana32 Brana33 Brana34 Brana35 Brana36 Brana37 Brana38 Brana39 Brana še pogled proti Štruci in Skuti40
mukica
22.9.2016
Palček plezalček....Po tvoji poti me je danes mikalo na Planjavo, pa sem bila prezgodnja in ker poti ne poznam nisem upala ....vpisna knjiga na Brani je bila 13.9. že nova, vpisala sem se po 64 zap. št. zelo pohvalno, lepo skrbijo za evidenco pohodnikov.
Tinky...od daleč sem pa spremljala tvoj vzpon tik pod vrhom Brane....po uri na sliki vem mežikanje
palček plezalček
22.9.2016
Mukica, z začetka poti skozi Repov kot je še ena varianta/odcep, ki gre skozi gozd proti Macesnovcu. Ne zavij na to potko, če želiš na Planjavo.
Pripenjam sliko, kjer pot skozi Repov kot zavije v desno, sama pa sem jo mahnila levo. Kar nekaj časa slediš stezici. V ovinku, kjer sem šla proti Pastirjem levo, jo mahneš desno (nimam slikice; ni dobro vidno, ruševje) proti grapi Za Vrati in naprej po Planjavskih zelenicah proti Planjavi. Lepo se imej, ko se odločiš za to varianto. nasmeh
Brana1
ašajt
6.10.2016
Zdravo,

je bil morda v zadnjih dneh kdo gor in zna povedati, kakšne so razmere?

Hvala za odgovor in lep pozdrav! nasmeh
jan71
8.10.2016
Razmere 7.10; na melišču nad Okrešljem je po poti suh napihan sneg do gležnjev, višje na grebenu ga je manj, na vršni flanki pa zelo malo. Je pa bil mestoma malce pomrznjen, tako da sem za sestop na bolj kočljivih mestih uporabil male dereze.
Brana1 Brana2 Brana3
17.10.2016
Po sobotnih 12h Golte sva se podala ob toplem vremenu na Kamniško sedlo ter na Brano. Pot je kopna, a le do srede. Prihaja kar konkretnejša pošiljka snega, če spet niso brcnili v temo.
Poročilo:
Brana1 Brana2 Brana3 Brana4 Brana Pot na Planjavo ni bila prav lahka zaradi zaplat mokrega snega na večino poti5
ljubitelj gora
29.10.2016
Nisem bil tam ...na fb zasledil, da je na poti na Brano 1 resnejše snežišče, nekateri so se obračal, drugi poplezal po skalah, tako da je zimska oprema potrebna.
Page: 1 2 3 ... 29 30 31 32 33 ... 35 36 37
You must be logged in to post a message:
Remember me:
If you don't have a User Name or Password, you must first register as a New User here