Veliki vrh, Dleskovec - Forum

list of forums / Slovenia / kamnik savinja alps / veliki vrh, dleskovec
 Veliki vrh, Dleskovec
20.5.2011
Danes sem se povzpel na Veliki vrh. Parkiral na planini Podvežak ( cesta OK ).Od tam po markirani poti proti Molički planini, nato po po poti označeni z mnogimi možici na vrh. Na poti ni skoraj nič več snega, le na enem od snežišč pod vrhom sem uporabil cepin.
Sestopil sem preko planine Vodole po markirani, vendar precej zaraščeni poti do avtomobila.
LP
Veliki vrh, Dleskovec Veliki vrh danes1 Veliki vrh, Dleskovec Snežišče pod Pragom-nezahtevno2 Veliki vrh, Dleskovec Odcep poti3 Veliki vrh, Dleskovec Prečenje z cepinom4 Veliki vrh, Dleskovec5 Veliki vrh, Dleskovec Pot6 Veliki vrh, Dleskovec Veliki vrh7 Veliki vrh, Dleskovec Raduha v ozadju8 Veliki vrh, Dleskovec Velika zelenica9 Veliki vrh, Dleskovec Proti Korošici10 Veliki vrh, Dleskovec Tolsti vrh11 Veliki vrh, Dleskovec Precej zaraščena pot proti Vodolam12 Veliki vrh, Dleskovec13 Veliki vrh, Dleskovec14
9.5.2012
Evo, pa je minilo leto dni od zadnjega zapisa na tej strani.
Danes iz planine Ravne na Veliki vrh , Dleskovec in čez Dolgo trato nazaj.
Pri vzponu na Veliki vrh iz vzhodne strani je potrebno prečiti nekaj snežišč.Markirana pot pa je pod snegom, zato sem jo ubral na vrh kar po svoje.Sestop na južno stran ni problematičen.
Odcep za Dleskovec je označen z možicem in je kar prav, saj je dostop na vrh zaradi gostega ruševja drugje precej otežen.
Vreme odlično, družba tudi !
Lp
Veliki vrh, Dleskovec Start na planini Ravne1 Veliki vrh, Dleskovec Proti Velikemu vrhu. Tu sem si nadel gamaše2 Veliki vrh, Dleskovec Vzhodna stran ima še kar nekaj snega3 Veliki vrh, Dleskovec Proti vrhu po kopnem4 Veliki vrh, Dleskovec Edini dokaj kopen izstop na vrh5 Veliki vrh, Dleskovec Na vrhu pa - tole !6 Veliki vrh, Dleskovec Markiran odcep za Ravne je še globoko pod snegom7 Veliki vrh, Dleskovec Lepotica KSA8 Veliki vrh, Dleskovec Odcep za Dleskovec9 Veliki vrh, Dleskovec Ku - Ku10 Veliki vrh, Dleskovec Malce se je pooblačilo11
jprim
9.5.2012
Lepe fotke, ej, komaj čakam da skopni že ta sneg, ta Dleskovška planota mi je zrasla k srcu ...
LP!
vespa
21.5.2012
Včeraj smo bili na Velikem vrhu, nenačrtovano. Naš prvi cilj je bil Lučki dedec. Ko smo se vračali na Podvežak, smo se odločili še za ta vrh. Poti nismo poznali, tako da smo seveda zgrešili en odcep levo proti vrhu Velikega vrha in smo obkrožili celoten hrib vse do sedla z Dleskovcem in se od tam po markirani poti povzpeli na vrh. Pod vrhom je ostalo zelo strmo snežišče, ki ga je brez zimske opreme bolje obiti (izvedljivo). Seveda smo za v dolino iskali krajšo varianto, ampak prišli na vršni del Dleskovca, poti proti Podvežaku nismo našli, zato smo se vrnili po smeri vzpona.Lepo je v teh koncih, samo malo dolga je bila, ker nismo poznali poti. Naslednjič bo bolje.
otiv
@vespa pot za Podvežak z Velikega vrha se začne na južni strani z sedelca med Velikem vrhom in Veliko zelenico.Pot je markirana.
Lep pozdrav!
pohodnica53
7.8.2012
Par dni z zamudo objava, ki mi, upamzadrega, ne bo šteta v zlo, sploh ker vidim, da je malo opisov tu. Veliki vrh in poti tam okrog Korošice, mi že nekaj časa niso dali miru in pretekli vikend je »ratalo«; vrh, ki se preko 2100 m markantno dviguje ob poti proti Korošici, je nezahteven, ima precej manj obiska od svoje slavne 240m višje sosede, zato pa nič manj lep in razgleden; pristopov je več, midva sva izbrala opisanega na tem forumu s planine Podvežak čez Prag; na vrhu se lahko predajaš pogledom, ki so prava paša za oči – nižje ob vznožju se prepreda nešteto stezic kot pajkove mreže proti Korošici, kraljica Ojstrica se bohoti skoraj na doseg roke, vizavi vabi Tolsti vrh, malo naprej v daljavi Lučki Dedec in Korošica, spodaj lahko vidiš »počivajoče« pohodnike pri kapelici na Molički planini in globoko pod nogami, pogled razkriva prepaden spust v Robanov kot, pa naprej proti Strelovcu in zadaj Raduhi; pot in odcep sta dobro označena z markacijami in nadaljevanju s številnimi možici, tako da sva v prijetni družbi nove znanke in ljubiteljice planin nezmotljivo in kar prehitro »uletela« na vrh, ki ga krasi mogočen kamnit možic, in seveda po grebenu še nadaljevala 10 min. na Veliko Zelenico; nazaj grede sva oplaknila grlo pri prijaznemu oskrbniku koče na planini Podvežak, kjer je bila kar gneča, predvsem povratnikov z Ojstrice, ki je bila skoraj tako oblegana kot »očak« v teh dneh; nasmeh lp
Veliki vrh, Dleskovec Veliki vrh vabljivo kuka ob poti proti Korošici - smer preko Moličke peči1 Veliki vrh, Dleskovec ob poti ogled obnovljenega studenca2 Veliki vrh, Dleskovec široka uhojena, kamnita pot3 Veliki vrh, Dleskovec vmes ti. zelena dolinica za počitek oči in nog4 Veliki vrh, Dleskovec vrh še od daleč5 Veliki vrh, Dleskovec no pa sem le uspela enkrat do  Aljaževega stolpa :)6 Veliki vrh, Dleskovec še proti Veliki Zelenici7 Veliki vrh, Dleskovec eno za spomin pred Ojstrico8 Veliki vrh, Dleskovec kar precejšnja gneča je tamle gori9 Veliki vrh, Dleskovec je pa res lepa tale kraljica KSA10 Veliki vrh, Dleskovec prepredeno kot pajkove mreže vsepovsod11 Veliki vrh, Dleskovec pohodniki pri kapelici na Molički12 Veliki vrh, Dleskovec Tolsti vrh ostaja za naslednjič13 Veliki vrh, Dleskovec nad Robanovim kotom, Knezova planina in Strelovec, v ozadju Olševa14 Veliki vrh, Dleskovec pa sva par, s temle možicem 15
7.8.2012
Zadaj za Strelovcem je Olševa @pohodnica53nasmehKaj si prvikrat obiskala Veliki vrh?zavijanje z očmi
Lep pozdrav!
pohodnica53
7.8.2012
Hvala za pomoč-popravek@otiv; čemu zavijaš z očmi?
lp
7.8.2012
Ker me čudi,ker si blizu doma in da nisi še bila na VV.
LidijaJesih
14.10.2012
Ko se je za Kranjskim rakom odprlo nebo, je bilo tudi dihati lažje. Izhodišče Planina Ravni(e), cesta do tja kar ok. Planina je v celoti samevala, le nekaj konjičkov jo je še krasilo. Po markirani poti levo od koče do Planine Dolge trate (prav očarljiva planina). Na planini desno po sicer nemarkirani a uhojeni poti na Dleskovec iskat razglede. Z Dleskovca se je nato treba spustiti, sledeč možicem na vezno markirano pot proti Korošici. Kar hitro nas nove markacije popeljejo desno v strmine Velikega vrha in Velike Zelenice. Z roba Velike Zelenice je globok pogled v Robanov kot, na Krofičko, pa seveda Ojstrico, ki kraljuje v ospredju. Z V. Vrha spust najprej po grebenu naprej, ko pa udobje sestopa preneha, pa levo dol. Sledče možicem (ampak so kumrni) vas bo kar samo po grapi pripeljalo brez težav spet na markirano pot iz Korošice. Na označenem razpotju desno po pobočjih Dleskovca v rahlem dvigu nazaj na planino Dolge trate in krog je sklenjen. Še malo, pa je izhodišče spet tu. Vreme je zdržalo, čeprav so se na koncu želele kuhati megle. Lepa tura, nič prezahtevnega, če bi želeli podaljške, se jih najde neprešteto. Poleg nas nobenega. Le dve ovčki na sedelcu, izgubljeni, kot kaže,ampak z že novimi zimskimi puliji.
Veliki vrh, Dleskovec Planina Ravni, izhodišče danes1 Veliki vrh, Dleskovec po lepo usekani poti proti planini Dolge trate2 Veliki vrh, Dleskovec Planina Dolge trate, na Dleskovec vodi pot po desni, kjer se vidi pot3 Veliki vrh, Dleskovec Proti vrhu Dleskovca, skoraj dvatisočaka4 Veliki vrh, Dleskovec že na poti proti V. Zelenici in V. Vrhu, po novem markiran5 Veliki vrh, Dleskovec pogled nazaj, možic stoji na Dleskovcu6 Veliki vrh, Dleskovec V ospredju Križevnik, desno Raduha, zadaj Peca in Olševa7 Veliki vrh, Dleskovec Strmina tik pod vrhom8 Veliki vrh, Dleskovec Velika Zelenica, zadaj Ojstrica. 9 Veliki vrh, Dleskovec Tu kraljuje Ojstrica10 Veliki vrh, Dleskovec Na Velikem vrhu11 Veliki vrh, Dleskovec po grabnu dol12 Veliki vrh, Dleskovec tu na desno proti planini Dolge trate in Ravni13 Veliki vrh, Dleskovec Še malo, pa ga bo popapalo14 Veliki vrh, Dleskovec ob poti kal stoji15 Veliki vrh, Dleskovec po pravici so to Dolge trate16 Veliki vrh, Dleskovec ša malo jeseni17
hermit
22.10.2012
Včeraj čudovit dan na Velikem vrhu. S planine Podvežak do Praga, od tam proti Sedelcu in na vrh. Sestop proti Molički planini in povratek do Podvežaka.

Pot je lepo markirana in vzdrževana, cesta do Podvežaka v zelo dobrem stanju. Čudovit dan v hribih...

Slike: http://outdoor-culture.blogspot.com/2012/10/veliki-vrh-2114-m.html
15.9.2018
Na srečo vremenarji ne zadenejo vedno. velik nasmeh
Danes čez Dolgo trato na Dleskovec in nato po vzhodni grapi na Veliki vrh. Do vstopa v grapo greva po svoje, nato pa lepo omožičena pot do vrha.
Sestop opraviva z Velike Zelenice po robu in lepo očiščeni potki mimo planine Polšak do Raven.
Od planine Polšak se po novem, poleg rdečih pik, pojavljajo tudi oranžni krogci. zavijanje z očmi
Kot sem dejal na začetku, navkljub slabi napovedi, povsem lep dan.nasmeh
Lp
Veliki vrh, Dleskovec Jakna, katero sem našel pod Dolgimi tratami in jo obesil na kočo. 1 Veliki vrh, Dleskovec Pogled z Dleskovca na najin naslednji cilj.2 Veliki vrh, Dleskovec Nove table na Pragu. Pohvalno PD Grmada.3 Veliki vrh, Dleskovec Do vstopa v grapo kar po svoje.4 Veliki vrh, Dleskovec Pogled iz grape na Dleskovec.5 Veliki vrh, Dleskovec Tudi kakšen skok se najde...6 Veliki vrh, Dleskovec Tik pod vrhom se odpro razgledi.7 Veliki vrh, Dleskovec Če že ni na Triglavu...8 Veliki vrh, Dleskovec Sestop proti Križevniku.9 Veliki vrh, Dleskovec Od petih sem ujel samo tega....komaj.10
Page: 1 2
You must be logged in to post a message:
Remember me:
If you don't have a User Name or Password, you must first register as a New User here