Kucelj - Forum

Kucelj
miri
13.4.2019
sl.1-se bo treba odločit pri imenovanju.
Edina
4.5.2019
Objave na tej strani tako navdušujoče, da je pot med željami kotirala kar visoko. Res je lepo, sem bila gori na drugi praznični dan, ki je bil hkrati tazadnji lep pred tole mokro sivino, ki smo ji priča danes in včeraj ...

Srečno na potkahnasmeh
14.11.2019
Danes sem popoldne izkoristila za obisk Kuclja. Dopoldne je bil zavit v tančico. Nekaj pred trinajsto sem pričela s hojo pod tuneli nad kamnolomom po srednječavenski . Mimo koče na Čavnu in naprej na Kucelj. Na vrhu prav lepo . Skoro nič vetrovno in razgledno . Sestopila sem čez Malo Goro po vsaj meni novi poti po grebenu. Ta se kasneje priključi poti po kateri sem šla gor. A me je ujel mrak in kar hitro tema. V gozdu sem hodila v temi do izhodišča. Srečala nisem prav nikogar. Pot niti ni bila blatna. Najbrž tudi zato , ker je dosti listja . . . Sicer lepa novemerska tura le bolj zgodaj bi morala začeti s hojo.
Kucelj novo zajlo so dali. 1 Kucelj ob poti. 2 Kucelj na nebu drugače kot včeraj. 3 Kucelj a nekateri vrhovi so pokriti z oblaki. 4 Kucelj šipkov okvir. 5 Kucelj ko ni več rož. 6 Kucelj pri koči na Čavnu. 7 Kucelj še zadnji vzpon me čaka. 8 Kucelj na vrhu nikogar. 9 Kucelj še burja si je vzela prosto. 10 Kucelj tu mimo grem. 11 Kucelj še sončni zahod ujamem na poti . 12 Kucelj pri klopci sem prvikrat sploh po novi poti. 13 Kucelj a se že mrači14 Kucelj mimo orlove glave. 15 Kucelj in v dolino v temi. 16
ločanka
15.11.2019
Darinka, če bi bila jaz bližje temu koncu, bi bila tudi večkrat gornasmeh.
17.12.2019
Za kam višje danes ni bilo . Pa sva šla pod tuneli po srednječavenski do klopce . Tam kjer je razgled. Kadar ni Čaven zavit v meglo, kot je bil danes ves dan. Tam sva obrnila in šla do koče na Čavnu. Sneg dobro pobira. 5 stopinj je kazal termometer.Vetrovno je bilo. A nič zato. Podala sva se do Kuclja. Na poti je sneg. Na vrhu pa kot običajno kopno. In nikjer nikogar. Razgledi pa na vse strani. Povsod enaki . Tako se spodobi za drugo polovico decembra. Veliki Rob sva izpustila. Nadaljevala mimo koče na Mali Gori. Tam so bile videne stopinje. Podobne medvedjim v snegu.Ampak če je tam res hodil, je že odhlačal kdove kam. So rekli, da je bolj krotke sorte. Da so ga videli. Midva ga nisva. Po srednječavenski na izhodišče. Ob 14 .30. je bilo v gozdu kar nekam temno, kot bi se bližala noč. Dežja nisva imela razen v zadnjem delu poti, ko je nekoliko rosilo. Enih 13 najst km sva prehodila. Malo drugače a vseeno lepa tura.
Kucelj danes je bilo vse v znamenju kapljic.1 Kucelj redko   koga srečaš v megli.2 Kucelj leska. 3 Kucelj kamnita ujeda 4 Kucelj pri klopci5 Kucelj vztrajajo6 Kucelj na Kuclju nekoliko vetrovno7 Kucelj pet stopinj pri koči na Čavnu. 8 Kucelj ko je sivina ves dan.9 Kucelj stopinje v snegu.10 Kucelj kdo ve čigave. 11 Kucelj in sestop  tudi v megli.12 Kucelj a se navadiš. 13
8.2.2020
Letošnji Kucelj. Zopet popoldanska tura. Pod tuneli sva začela . Po srednječavenski. Do razgledne klopce. Nadaljevanje mimo koče na Čavnu in na Kucelj. Na vrhu nič toplo. Rokavice sem rabila , ker me je zazeblo v roke. Sestopila sem na Malo goro in po spodnji poti na izhodišče. Mimogrede, sem imela sončni zahod. In v mraku prišla na izhodišče. V glavnem, pasji prijatelj je bil bolj zmatran kot jaz. nasmeh
Kucelj danes jih je bilo  kar nekaj v zraku. 1 Kucelj okamenela ujeda čaka...2 Kucelj proti morju   mrčno.3 Kucelj niti enega cveta ni bilo. 4 Kucelj pri razgledni klopci. 5 Kucelj nadaljijeva 6 Kucelj ta je letel nizko.7 Kucelj potem se je dvignil. 8 Kucelj na Kuclju prav nič toplo. 9 Kucelj a čaka še kar nekaj hoje. 10 Kucelj skupina pri koči na Mali gori. 11 Kucelj in sonce se poslavlja.12 Kucelj še malo pa bo mrak. 13 Kucelj polna luna. 14 Kucelj midva pa v dolino. 15 Kucelj skoraj mrak. A se dan daljša. 16
turbo
9.2.2020
Darinka lepo! V taki družbi se tudi tebi ne bo potrebno bati medvedov velik nasmeh
6.3.2020
Včerajšnja tura je bila prav zanimiva. Krožno sva naredila iz Vitovelj. Do cerkve, kjer sploh še nisem bila. Potem po Napoleonovi poti . A namesto na Veliki Rob sva šla po spodnji srednječavenski do Kuclja. Po tej poti nisem še nikoli hodila. Proti vrhu Kuclja je kar strmo. Sonce se je pokazalo. Še nekaj pohodnikov je prišlo. Nadaljevala sva na Veliki Rob. Tam mimo katastrskega mejnika, še iz časa stare Avstrije. Z Velikega Roba mimo vrha Čaven na izhodišče. Niti ni kratka tura. Kar enih petnajst km je zneslo. Snega je bilo zelo malo. Ga hitro pobira. Proti morju se je lepo videlo. Le Julijci so bili v oblakih. Tam je prava zima doma.
Kucelj na novo postavljeno.   Lani ni bilo. 1 Kucelj zanimiva cerkvica z obzidjem.2 Kucelj križi   s križevim potom. 3 Kucelj kmalu bo polno.  Nič lepo ni videt . 4 Kucelj pri cerkvi. 5 Kucelj vse do morja se je videlo. 6 Kucelj po spodnji srednječavenski poti greva. 7 Kucelj table. 8 Kucelj vrh Kuclja . 9 Kucelj nekaj nas je le prišlo. 10 Kucelj nadaljujeva na Veliki Rob. 11 Kucelj mimo teh skladov. 12 Kucelj snega tu sploh ni. 13 Kucelj včasih katasterska meja. 14 Kucelj vidi se križ. 15 Kucelj Julijci so skriti v oblakih. 16 Kucelj na vrhu 17 Kucelj18
bogi
22.5.2020
Včeraj prehodila Čaven od planinskega doma Antona Bavčerja na Čavnu na Malo goro, nadaljujeva na Kucelj in Veliki rob.
Poti so markirane in normalno prehodne. Ob poteh je polno cvetja, razgledi pa navdušujejo od Julijcev do Učke in daleč na Jadran. Pod nami pa cela Vipavska dolina. Skratka, lepo je.
Kucelj planinski dom na Čavnu1 Kucelj2 Kucelj salamonov pečat3 Kucelj4 Kucelj5 Kucelj6 Kucelj na Mali gori7 Kucelj Mala gora8 Kucelj9 Kucelj10 Kucelj11 Kucelj12 Kucelj13 Kucelj14 Kucelj Kucelj15 Kucelj Kucelj16 Kucelj17 Kucelj18 Kucelj19 Kucelj20 Kucelj Vipavska dolina21 Kucelj22 Kucelj23 Kucelj Veliki rob24 Kucelj Veliki rob25 Kucelj26 Kucelj27 Kucelj28 Kucelj29 Kucelj Tržaški zaliv30 Kucelj31 Kucelj32 Kucelj33 Kucelj34
Page: 1 2 3 4 5
You must be logged in to post a message:
Remember me:
If you don't have a User Name or Password, you must first register as a New User here