Kamnik ( 861m )

geppo11. 05. 2008 13:36:25
Danes smo obiskali Kamnik ( skalnati hrib, ki se vidi, če se pelješ po Savinjski dolini mimo Žalca ) - pogled proti Homu, Mrzlici... Poiskali smo pot, ki je slabo, oziroma ni markirana. Pot vodi na skalnati vrh. Pot iz gozda preide v skalnati del, ki je prečudovito razgiban prepaden in nekaj metrov kar adrenalinski. Peljali smo se do Pokopališča talcev, kjer se lahko parkira. Domačin, nas je napotil naravnost v hrib in ko smo našli gozdno cesto smo ji sledili proti skalnatemu delu hriba. Ko smo prišli do navpičnih sten, smo sledili rumenim oznakama drevesih - LEVO! ( poglej fotke ). Pot preide v navpični nevarovani del in potem preide na greben greben ( ni tehnično zahtevno ). Na grebenu se spoji s potjo, ki vodi iz prepadnih pečin ( nekaj metrov kar adrenalinskih ko smo se potem tu spuščali)- to pot raje uporabite za vzpon ne za spust kot mi - lažje! Torej, ko prideš do navpičnih sten se drži desno!! Pot, potem vodi po grebenu, lepa in na trenutke zelo razgledna pot do bivaka. Vračali smo se po isti poti. Na razpotju, smo šli po grebenu naprej in prišli do malce bolj adrenalinskega spusta. Pot je sicer varovana - nekaj klinov in žičnatih pletenic ( bolj tanko in kje tudi majavo ). Ne priporočam jo vrtoglavim pohodnikom je pa izredno lepa in preide med prepadna ostenja Kamnika. Bil je pravi dopoldanski užitek v rahlem plezanju navzdol med strmimi ostenji.Pot začeli pri Pokopališču talcev ( 7:30uri in končali 9:45 uri na izhodišču )Markacij - razen rumenih oznak nismo videli. Priporočam pohodnikom, ki si zaželijo tudi malce adrenalinskega dopoldneva v sredogorju!
Kamnik ( 861m ) Začetek poti -parkirišče1
Kamnik ( 861m ) Osamela15
Kamnik ( 861m ) Strmina popušča16
Kamnik ( 861m ) Pogled nazaj17
Kamnik ( 861m ) Ko prideš do stene, priporočam DESNO - in strmi del uporabiš za vzpon na Kamnik18
Planinček17. 05. 2008 11:57:11
Na Kamniku sem bil v začetku aprila, a na poti nisem zasledil nobenih "zajl". Kje si to šel?
geppo17. 05. 2008 13:41:41
Planinček, mi nismo šli iz opisanih poti ( Matke ). Peljali smo se mimo Zabukovice in pri opisanem grobišču začeli pot. Za ,vrtoglave pa še vedno nasvet - gor tam, kjer smo mi šli dol!! Pot ni markirana, se pa najde po mojem opisu - torej pri skalah desno ne levo!!
Če še rabiš kakšne informacije povej, ni problema ti razložim.

Začetek spusta s Kamnika1
Spust2
Planinček6. 06. 2008 08:15:47
Geppo, hvala za odgovor. V nedeljo sem bil gor s kolegico, ki jo je malo strah višine, pa sva se raje odločila za lažjo varianto. Še dva kolega pa sta šla gor po težji in bila zelo zadovoljna. Trening za visokogorje.
Kriška6. 06. 2008 13:41:20
A bi vendarle še za nas, ki nismo iz tistega konca, napisal točno, od kod si štartal - iz katerega kraja? In mogoče še stavek o tem, kako se do tistega kraja pride?
Planinček6. 06. 2008 14:39:19
Izvoz z avtoceste na Šempeter, sledili so kraji Šešče pri Preboldu in Matke, kjer sva s kolegico začela pot. Prijatelja pa sta se odpeljala naprej po cesti, ki pripelje na preval med Kamnikom in Mrzlico. Od tam sta se spustila proti Zabukovici in nekje našla pokopališče talcev. Mislim, da lahko do Zabukovice prideš tudi iz Žalca.
geppo5. 10. 2008 15:58:21
Danes, sva se s prijateljem v hladnem jutru zopet po 5 mesecih obiskala ta vrh.
Pot v gozdu sva našla takoj - pot v skalo ( plezalni del )sva pa kar krepko iskala.
Zgleda, da Kamnik po tej strani ne obiskujejo ( markacij ni )in sledi poti je kar težko poiskati. Nazadnje sva jo našla in se povzpela že v topli skali obsijani s soncem. Lepo je bilo gledati na gozd in barvitost listja.
Na vrhu sva srečala trop gamsov in nikogar drugega. Po poti nazaj ( lažja pot in tudi nemarkirana )sva še spotoma nabrala kostanj, ki ga je veter natresel z dreves v izobilju.
Dobro segrevanje ( pot je tudi drugače zelo strma ) pred nedeljskim kosilom!
Kamnik1
Jože uporablja vsa sredstva pri plezanju navzgor2
Varovanje3
Hom, Gora Oljka, Golte, Uršlja Gora4
Jesen5
Izstop  iz plezalnega dela6
Barve jeseni7
nevenka/roman5. 10. 2008 17:25:59
Tudi mi smo danes obiskali Kamnik, s pomočjo domačinke, ki je bila naša vodnica.Pristopili smo po poti, ki ni markirana, je pa zelo lepa in v težjem delu tudi varovana s klini in jeklenico.Eden lepših vrhov v celjski okolici.So pa vrh lažje našli vandali, ki so uničili kar tri žige(savinjska pot je še ostal).
Sestopili smo po nasprotni strani in spotoma obiskali še Hom.
geppo5. 10. 2008 18:34:43
Pristop, res težko najdeš brez vodnika. Midva sva bila gor maja in sva danes pot kar nekajkrat iskala. Največ težav sva imela pod steno!
Žalostno, da se vandalizem širi tudi višje. V bivaku nisva bila in tudi nisva opazila uničenje žigov.
aljazek5. 10. 2008 22:47:00
Hehe geppo, naslednjič grem zraven! nasmeh
Jure S26. 04. 2010 10:52:39
Včeraj sva tudi jaz in moja punca obiskala Kamnik. Moram povedati, da je pot zelo zanimiva. Gor sva šla iz Zabukovice oz. malo naprej od trgovine Uduč sva zavila ostro desno in se še malo naprej peljala po makadam cesti in potem sva pri rampi zavila levo in parkirala ob gozdu. Nadaljevala sva naravnost v gozd po nemarkirani poti. Kmalu za tem sva prišla pod skalo in nadaljevala desno. Potem je sledil varovani del poti, ki je v slabem stanju. V tem delu poti priporočam uporabo zaščitne čelade. Pa tudi jaz odsvetujem to varianto poti na Kamnik vsem, ki niso vajeni takšnih poti, predvsem zaradi stanja varoval.
Nazaj sva pa šla v smeri Goljave in v dolini šla čez vas (katere imena se žal ne spomnim več) nazaj do avta. Ta pot nazaj do avta je tudi nemarkirana, tako da zelo prav pride smisel za orientacijo nasmeh
Bil je zelo lep nedeljski potep nasmeh
geppo2. 12. 2011 19:14:07
Kamnik danes:
Tomaža povabim na razgibavanje v Kamnik. Ne pričakuje, da bo lezel po skalah...cool
Ko pripeljeva do Zabukovce se Kamnik malo kaže iz črnih oblakov, Gozdnik je pa vseskozi zakrit.
V bližini spomenika parkirava in se zakadiva v strm travnik čez cesto. Zmrzal popušča in spolzko in blatno je.
V gozdu je bolje. Ko prilezeva do skal opazim nove svedrovce in plezalne smeri. Malo poplezava....eeh 2m v višino ( vse je IV. in več )nasmeh
Čez skale kar malo po svoje in kmalu naju na grebenu do kosti prepiha močan JZ veter.
Po grebenu do bivaka se sunki JZ stopnujejo. Umakneva se v zavetje bivaka in pomalicava. Vračava se nazaj po grebenu in potem desno po skalni strmini navzdol. Pot zašpiliva in se vračava po strmem travniku.
Uspe mi skoraj špagca in konča se z zlomljeno palico. Blaten kot č.... se vrnem do avtomobila.
( fotografije Tomaž&Zlatko )
LP
Strmo je...14
Pogled na del Kamnika s parkirišča15
savinjcan6511. 03. 2012 17:10:19
Danes popeljemo naše najmlajše na prvo spomladansko turo. Izberemo lažjo varianto iz Matk, a za našo mladež je to prvi stik z resnostjo skalovja. Brez večjih težav osvojimo vrh in občudujemo prebujanje narave. Pot je povsem suha in lepo prehodna.
Gizmo21. 03. 2012 06:38:11
Pozdrav,

Ker bi se kmalu želel povzpeti z svojim sodelavcem na ta lep hrib me zanima sledeče...Ali ima kdo od vas kakšne izkušnje ali slike vzpona na Kamnik iz južne smeri, torej da se pripelješ na sedlo med Kamnik in Mrzlico in od tam kreneš na Kamnik. Zase lahko rečem, da nisem sicer ne vem kako vajen izpostavljenih delov, imam pa tudi težave z odprtim prostorom in višino, vendar se poskušam postopoma privajati na to. Sami vzponi mi ne povzročajo težav,le za spust imam pomisleke.Kondicija ni problem. Večkrat sem letos že krenil na celjsko Grmado, na katero vodi kar strma pot, proti vrhu mestoma malo izpostavljena. Ali mi lahko prosim kdo svetuje ali se podati na Kamnik ali ne.

Hvala in LP
Igor, Celje
hribuc8521. 03. 2012 08:39:38
Gizmo, pozdravljen.

Na Kamnik z omenjenega sedla na poti ni nobenega izpostavljenega mesta, če se prav spomnem. Ko sem šel prvič gor, je šel z mano prijatelj, ki ima probleme z višino in je prišel brez problema. Je pa strma pot. Izpostavljen del je recimo na Krvavico z južne strani tik pod vthom, če te bo slučajno pot zanesla tudi kaj v tisti konec.

Srečno!
lučo21. 03. 2012 16:07:48
Pozdrav-pot najprej po kolovozu,nato po vijugasti nadelani poti do manjšega skalnega prehoda in dalje strmo do vrha,kjer se nahaja bivak.Vseskozi med drevjem,dobro markirano.Nazaj grede morda previdnost v mokrih razmerah.
Prijeten vzpon in srečen povratek vam želim.
Gizmo21. 03. 2012 20:02:50
Hvala vama za nasvete in misli. Glede na to, da sem nekoč že prišel do tega skalnatega oseka, pa se potem zaradi slabega vremena in mraka obrnil, mislim, da bova z kolegom kmalu po tem, ko prestavimo uro, se v suhem odpravila proti vrhu.
Stane722. 03. 2012 08:58:13
Mogoče kdo ve, v kakšnem stanju je trenutno plezalna pot ?
geppo22. 03. 2012 09:05:41
Jaz sem decembra šel po tej poti in smatram, da ni nobene spremembe od takrat.
Pohiti še predno se pričnejo klopi. V grapi predno greš v skalo sem jih že nabral, da so se hlače lesketale!!!
lp
Stane722. 03. 2012 09:09:53
Grem drugi teden, če bo vse po sreči.
Hvala za odgovor.
Gizmo23. 03. 2012 06:54:44
No, mogoče pa se gor kaj srečamo,...tudi midva s kolegom nameravama pozno popoldan iti gor drug teden. Zdaj, ko se bo ura premaknila bo luštno, da ne bomo po mraku z lučkami dol rinili. A žig na Kamniku je v dobrem stanju? Včeraj sem bil na Grmadi in bil začuden, ko sem pogledal štempiljko, žiga nikjer. No, potem sem le videl, da gumica (žig) odrtgana leži na dnu škatle z vpisno knjigo. Glede na to, da sem začel pisati planinski dnevnik, bom vesel, če bom v svojo zbirko stisnil tudi žig z Kamnika.. nasmeh