Na Možeh, Palec, Zelenjak in Vrtača - Forum

list of forums / Slovenia / karawanks / na možeh, palec, zelenjak in vrtača
 Na Možeh, Palec, Zelenjak in Vrtača
10.6.2012 - Jovan Cukut
Ljubitelji brezpotja in lepih grebenskih prečenj, ki želijo ponoviti mojo petkovo turo, si jo lahko, v podrobnem opisu v slikah in komentarjih, ogledajo na spodnji povezavi.

velkavrh
10.6.2012
Ni kaj -špica!
grandie
Lepo in zahtevno. Zelenjak, Palec in pa Pod-a, to smo že obdelali. Za naprej smo pa še "prezelen"?
Tisti dan sem bil ne tako daleč stran: Španov vrh - Vel. vrh v Struški - Savske jame - Pl. pod Golico. Toplo, vetrovno, lepi razgledi - veliko cvetja in na koncu- čista glava brez psihiatra.
30.6.2020
V soboto (27. junija) smo se končno odpravili na greben koij smo neštetokrat strmeli kad smo pozimi plezali grape pod Begunjščico. Začeli smo s parkirišča pred predorom in se odločili potegniti celoten greben, zato smo šli najprej na Kočo pod Ljubeljom in na Polno Peč in nato po lepi poti na Vrh Ljubeljščico. Potem se je začel plezalni zanimiv del grebena - Na Možeh, lepi greben, en sam užitek. Potem je bilo veselja malo manj, saj smo se skozi ruševje podali na neznani vrh pred Palecem. Po Palecu sva bila za trenutek na obeh vrhovih Zelenjaka in si ogledala tisti sv greben Vrtače. od Zelenjaka izgleda hudo. Nevezani smo splezali po prvi zajedi, rampi in kaminu ter se privezali in ostali privezani do zgornjega grebena. Iz Vrtače smo se spustili po običajni poti po Laško v Domu Zelenica. Čudovita tura ... na to območje smo končno prišli poleti nasmeh) Nekaj ​​takega bi se vsekakor moralo ponoviti nasmeh
Na Možeh, Palec, Zelenjak in Vrtača Start je bil na parkirišću ob 6 uri1 Na Možeh, Palec, Zelenjak in Vrtača Hitro smo napredovali po makadamu in do Koče na Ljubelju bili za pola sata2 Na Možeh, Palec, Zelenjak in Vrtača Na vrhu Polne Peči 3 Na Možeh, Palec, Zelenjak in Vrtača Lep trenutek na grebenu proti Zelenici4 Na Možeh, Palec, Zelenjak in Vrtača Pogled prema Polnoj Peči5 Na Možeh, Palec, Zelenjak in Vrtača Pogled na dio grebena koji nas čaka6 Na Možeh, Palec, Zelenjak in Vrtača Dio poti sa Polne Peči do Vrha Ljubeljščice ima i nekaj klini in sajli7 Na Možeh, Palec, Zelenjak in Vrtača Sa vrha Ljubeljščice nam se odpre dobar pogled na prvi stolp grebena Na Možeh. Netko je krenul lijevo od prvog stolpa skozi ruševje, ali se po kratkom času vrnul nazaj.8 Na Možeh, Palec, Zelenjak in Vrtača Lep presenetljiv vrh na avstrijski strani (nisam našel ime)9 Na Možeh, Palec, Zelenjak in Vrtača Po skali in ruševju na vrh prvog stolpa (II)10 Na Možeh, Palec, Zelenjak in Vrtača Sa vrha prvog stolpa se spuščamo skozi kamin koji je desno dolje od vrha...simpatični prehod :)11 Na Možeh, Palec, Zelenjak in Vrtača Pogled na kamin sa druge strane...mogoče je i absajlati sa vrha pomoću ruševja12 Na Možeh, Palec, Zelenjak in Vrtača Pogled na drugi stolp...predivno izgleda13 Na Možeh, Palec, Zelenjak in Vrtača Sestop sa drugog stolpa poteka po ozkem grebenu :)14 Na Možeh, Palec, Zelenjak in Vrtača Nakon ozkog grebena ide absajl (dosta je 30m uže) sa predivno urejenog sidrišta (ima i ring)15 Na Možeh, Palec, Zelenjak in Vrtača Pogled na policu na kojoj se konča absajl16 Na Možeh, Palec, Zelenjak in Vrtača Vzpon na treći stolp skozi mali kamin (II - III)17 Na Možeh, Palec, Zelenjak in Vrtača Na grebenu ima i probijanja skozi ruševje :)18 Na Možeh, Palec, Zelenjak in Vrtača Pogled nazaj na kolegu na trećem stolpu19 Na Možeh, Palec, Zelenjak in Vrtača Pogled na Vrtaču na levi, Zelenjak na sredini in neznan vrh, ki skriva Palec na desni20 Na Možeh, Palec, Zelenjak in Vrtača Još jedan detajl II-III na vrh četvrtog stolpa21 Na Možeh, Palec, Zelenjak in Vrtača Naakon zadnjeg stolpa teren postane lažji, ampak ima kar nekaj probijanja skozi ruševje do neznanog vrha prije Paleca22 Na Možeh, Palec, Zelenjak in Vrtača Na Palecu23 Na Možeh, Palec, Zelenjak in Vrtača Hitro smo sestopali s Paleca in za čas bili na vrhu Zelenjaka24 Na Možeh, Palec, Zelenjak in Vrtača S vrha Zelenjaka smo si ogledali si sv greben Vrtače in si crtali črto :)25 Na Možeh, Palec, Zelenjak in Vrtača26 Na Možeh, Palec, Zelenjak in Vrtača Drugi rastežaj grebena...tu spodaj se lahko može varovati jer je dobro stojišće27 Na Možeh, Palec, Zelenjak in Vrtača Zadnji rastežaj prije izlaska na vršni greben28 Na Možeh, Palec, Zelenjak in Vrtača Vršni greben Vrtače29 Na Možeh, Palec, Zelenjak in Vrtača Sreća na vrhu Vrtače :)30 Na Možeh, Palec, Zelenjak in Vrtača Ugodan sestop sa Vrtače in lepa Begunjščica31 Na Možeh, Palec, Zelenjak in Vrtača Malo prije doma na Zelenici...jedva čakamo hladno Laško :)32 Na Možeh, Palec, Zelenjak in Vrtača Po 11 urah in pol pridemo do avtomobila in si povemo, kako lep je greben in kako ga je treba še enkrat ponoviti. Nepozaben dan :)33
pantani1
1.7.2020
Čestitam.Lepa tura.Pohvale tudi za dober opis ture. nasmeh
Hvala pantani1 nasmeh
JusAvgustin
1.7.2020
Dober SV greben Vrtače a?mežikanje
Shkaro
Juš...ni dober, super je nasmeh Me je presenetil, a tudi navdušil. Bo treba ponoviti velik nasmeh
You must be logged in to post a message:
Remember me:
If you don't have a User Name or Password, you must first register as a New User here