Kače v Sloveniji

cico8. 01. 2014 20:51:38
Še en lepotec v Matkovem kotu, je brez
vznemirjanja prečil stezo,pa še za foto
je bil čas, lani poleti!eekeek
sonia8. 01. 2014 21:11:22
Ta fotografija je nastala na Dednem polju.
francimedved9. 01. 2014 21:45:16
Tale se je pa po travniku nad planino Pungrat sprehajal
_d_10. 01. 2014 07:07:09
Predlagam, da o najdbi kače poročate na tej spletni strani https://sites.google.com/site/plazilcislovenijejihpoznamo/zbiranje-podatkov, zelo vam bodo hvaležni, gre za projekt, kje v Sloveniji se določena vrsta kač nahaja.

LP, _d_
panda10. 01. 2014 13:26:05
sem že mislil glede na letni čas, da so kače prehitro zunaj.... Malo ste pozno objavili svoje slike glede na letni čas.nasmeh
herman810. 01. 2014 14:42:25
Hehehe, Žiki je bil vedno za hec, že dolgo vem za to štorijo. Ko je bil Žiki še oskrbnik na Jami sem bil po 10x na leto gor, zdaj me ne vleče več....ni več takih oskrbnikov.
dprapr10. 01. 2014 16:36:11
Pa saj ni pazil samo kače, še velikega pujsa je imel, če se ne motim, ki se je sprehajal naokoli!
Glede kač je pa bila zanimiva tudi štorija, ko je bil na Okrešlju oskrbnik s sinčkom, ki mu je lepega dne rekel, da je pod drevesi neka žival, ki "se ne pusti primit". Mislim, da so takrat posekali nekaj dreves okoli koče!!
francimedved11. 01. 2014 13:16:55
Se spomnim tistega pujska, kot kuža je bil in hodil od klopi do klopi, ter zabaval planince. Pa še enga slepega mucka je imel, ki se je čez zimo sam preživljal in kljub slepoti lovil miške okoli koče, da je preživel.
cico11. 01. 2014 22:08:49
Verjetno nikoli ne bom pozabil kavke s planšarije v Robanovem kotu, tam okoli
75-tega,leto gor ali dol,nam je nosila
kamenčke v gojzarje,pa tudi vezalke nam
je odvezovala,prijeti se pa nikoli ni
pustila,pa tista srna,ki ti je pila iz rok!Uh,ko ti spomini privrejo na dan........
Pa oprostite,prosim,vem,da je to "kačonski"
forum!
geppo12. 01. 2014 07:56:33
No, potem še pa sam povem nekaj na predhodno temo...( je tudi že zgodovina tako kot "cicova" )si me spomnil na tole zgodbo
včasih smo se z avtobusom vozili do Rogovilca in potem v Robanov kot. Potem pa na domačiji ali pa na planšariji prespali.Zgodaj zjutraj pa v gore in potem povratek z "zagrebčanom" v nedeljo popoldne iz Logarske nazaj.
Enkrat pa srečam na polovici poti do planšarije Robanovo muco. Tudi ona ga je mahala na planšarijo. Ko pridem do planšarije jim povem, da sem v gozdu srečal njihovo muco. Pa mi povedo, da nosi mladiče na domačijo. Vsako leto pred kotitvijo je šla na planšarijo in jih potem znosila nazaj na domačijo, kjer je skrbela zanje. Je pa skoraj uro hoda na eno stran, da prideš od domačije do planšarije....
lp ( se tudi opravičujem zaradi teme, ki ne spada sem... )
ziki11. 02. 2014 13:31:14
prebral sem pisanje gepa,ki se opravičuje,da njegovo pisanje ne spada v ta forum.Zakaj ne?Spomnil me je na leto 2000,ko sva bila z ženo Betko oskrbnika na Loki pod Raduho.Imela sva psico Karo (bernardinko) in veliko domačo muco,ki je pridno lovila miši in voluharje po planini.Seveda je pojedla tudi kakšnega prepočasnega ptiča.Ko je skotila mladiče,jih je (deponirala) v zvoniku kapelice.Ker so turisti vseprevečkrat zvonili,jih je morala nekam prestaviti.Kam drugam kot v Karin pesjak,kjer so bili popolnoma varni,saj sta se med sabo razumeli.Mladiči so rasli treba je bilo veliko hrane.Mačka je nonstop lovila,a izgleda je bilo še vseeno premalo.Neko jutro ob svitu sem srečal Karo,ki je prinesla z jutranjega "lova"divjega zajca in ga podarila mačkinim mladičem.Solidarnost brez primere.Par dni po tem dogodku pa se je zgodilo to zaradi česa to pišem.Sredi dneva srečam mačko,ki ob sebi vleče dobrih 120 cm dolgo kačo podobno "GOŽU".Poklicala je mladiče iz pesjaka in gostija se je začela.Za naslednji obrok je ostalo približno polovico kače,katero pa je psica zakopala blizu drvarnice.Poanta zgodbe pa je v tem,da eno uro hoda okoli koče na Loki ne nekdaj,ne danes nihče ni videl ne strupenih in ne nestrupenih kač.To mi je zagotovil takratni pastir živine na Javorju,ki je tam okoli kot gozdni delavec in 10 let kot osrbnik koče preživel praktično celo svoje življenje:Pa še veliko stvari se je z našo mačko in njenimi mladiči dogajalo.O tem mogoče kdaj drugič in kne drugje.
mukica11. 02. 2014 13:39:59
Lepe prigodice iz živalskega sveta,zgodbe prijetnih oskrbnikov,ki nam lepo popestrijo te deževne dni...naj jih bo čimvečnasmeh
cico11. 02. 2014 22:44:15
Na poti na Šplevto sva doživela, da so naju
tam nekje pod Brinovo glavo obmetavale dve
veverici s storžeki in sploh niso bile nič
plašne, kot bi bile jezne, ker hodiva tam!
Nisva mogla verjet, za povrh sva višje
srečala velikega goža, ki je ravnokar goltal gozdno miš, ko sva ga obšla, je še
naprej v miru užival v kosilu! Narava nam
včasih pokaže res neverjetne stvari, no to
pa lahko pripnem sem, ker je kača zravenvelik nasmeh
Rak15. 02. 2014 21:28:06
Vesel sem, da sem po priporočilu g. Ziki-ja spet odkril ta forum. Na svojem spletnem albumu imam tudi nekaj fotk plazilcev, s katerimi sem imel v svojem življenju kar nekaj konkretnih srečanj, priporočam ogled albuma, obljubljam pa, da se bom odslej večkrat oglasil, kajti strahu pred našimi kačami nimam, vsekakor pa imam do njih spoštovanje, previdnost in odnos do pravice sobivanja.
lin do albuma: https://picasaweb.google.com/105542164406791269945/KajZiviNaMojemGruntu#
ziki13. 03. 2014 20:04:09
Gospodu Raku sporočam,da se je s strupenjačami pri nas na Solčavskem že začelo.Čeprav "en gad še ne prinese pomladi",pa se je ta prvi ravno včeraj(na Gregorjevo)že sončil "NA SVOJEM MESTU" ZA KATEREGA HVALA BOGU TRENUTNO ŠE NIHČE RAZEN MENE NE VE.Mogoče se kmalu oglasim s kakšno fotko mojega prijatelja ali prijateljice.
ziki20. 03. 2014 09:04:46
Vćeraj na Jožefovo sem na kraju,kjer sem prejšnja leta videval gada spet videl nekaj lepih primerkov,čeprav je tam okoli še približno en meter snega.
Rak26. 03. 2014 16:41:07
Jaz na svojem ranču v Posavju (Sromlje) letos z modrasi še nisem imel sreče, morda bo naslednji teden, ko spet grem tja dol, ka bolj "živahno", pa se kaj oglasim, tudi s fotko seveda.
pemi11. 05. 2014 15:54:38
Zanima me če ima kdo izkušnje z strupenimi kačami in kužom?
14 dni nazaj sem šla iz Jakopa in seveda stopila nanjo skoraj, pa saj če mene ugrizne ne bo nič..imam pa malega kuža.. v vseh letih kar plezava po naših gorah nikoli nisem niti pomislila na kačo, do lani ko sva iz viševnika skoraj zagazile nanjo. od takrat naprej imam kar precej velike frke jezen
miri12. 06. 2014 14:06:22
Mladoletnica na Žabiškem Kuku.
pika12. 06. 2014 18:36:32
Pozer iz Robanovega kota.