Forums / Slovenija / Julian Alps / Krn / stran 63

Krn

mizakaši1. 12. 2019 21:53:53
Včeraj naju je z mojo drago nemirno srce zopet potegnilo ven , nekam više , nad oblake , sva se odločila pofirbcat.Ker je bila vremenska napoved v redu sva jo potegnila proti Krnu in zadela terno.Z planine Kuhinje sva jo mahnila v že skoraj pretoplo sonce , ki ga je sem pa tja prekrila megla in opomnila da je kljub temu zima.Na vrhu pa čudoviti razgledi , vse tja do morja , ki je žarelo obsijano od sonca.Proti vzhodu pa nepregledno morje oblakov v katere bi človek kar skočil in zaplaval.Razmere kot sem že zapisal so bile idealne in brez vetra.Posledično je bilo tud obiskovalcev kar nekaj.Je pa potrebno še enkrat poudariti kot sta napisale že predhonici da je na vrhu zima in zimska oprema je potrebna.
Po kar precejšnem postanku na vrhu se odpraviva v dolino kjer naju je po preboju megle na sredini , zopet počakalo sonce.Pri avtu pa je petka povedala vse.nasmehnasmeh
miri1. 12. 2019 23:40:09
@mizakaši,mogoče se pa najdeš tu.nasmeh 10.56 je ura.
mizakaši2. 12. 2019 09:20:50
O ja že večkrat predelana.V lepem , v turobnem , po dežju in tudi v dežju.Nazadnje ne tako dolgo nazaj.Hm , za zimski vzpon pa nama verjetno manjka še kašna izkušnja.Ampak enkrat... nasmeh
pikica12. 12. 2019 09:54:40
@darinka4 ti si ta prava "korenina". Pazi nase, srečno nasmeh
ljubitelj gora4. 12. 2019 20:36:05
Na Krn iz pl.Kuhinje, zimska oprema obvezna.
darinka45. 12. 2019 09:14:47
Na Krn 4. 12. 2019. Škoda ker se nismo srečali Matej. Ti si šel spodaj verjetno po desni strani. Gaz je narejena. Sicer nas je bilo včeraj le peščica . En smučar . Smo poklepetali na vrhu in pred zavetiščem kamor je prismučal z vrha. Dan pa prav nič peklenski kot je bil v nedeljo. Na vrhu in pri zavetišču brez vetra. Nobenega oblaka nikjer. Saj ni čudno , ko pa so prejšnje dni imeli delo. Zjutraj na parkirišču hladno minus 2. A na poti do vrha vse topleje. Razgledi pa so bili prekrasni. Zanimivost, da je Krnčica videna z vrha obložena s snegom. Začetek grebena Kal in Vršič pa kopna. Krasji vrh tudi kopen. Zimsko opremo sva uporabila ko se začne sneg in se pot več ne vidi in seveda pri sestopu. Včeraj se je nebo odkupilo za nedeljski meglen , mrzel in vetroven dan brez razgledov.
pogled od spodaj.  Sneg je videti višje. 1
a ga je več kot v nedeljo. 2
po Korenovi pa se pozimi nehodi. 3
zadnji del do vrha kar zahteven, ker se je sneg zmehčal in so se delale cokle . 4
zimski omet na severni strani zavetišča. 5
in v dolino, dokler je bil sneg. 24
pogled proti morju. 25
mirank8. 12. 2019 16:37:29
Zjutraj start v megli kar po starem čez planino mimo krav. Sonce je prebilo oblačnost in meglo malo pod planino Zaslap. O zimi glih ne bi, saj se sneg začne nekje tam kjer je tabla za Korenovo, nad Kožljakom pa je del steze blaten in drsen. Tudi pogled z vrha proti severu razkriva da snega na 1600m ni.
darinka425. 12. 2019 07:28:03
Krn 24.12. Dan je bil takšen kakršnega si lahko le želiš. Novozapadli sneg. Sedaj je nižje . Na poti nad planino Zaslap. Nekaj po osmi zjutraj sva pričela s hojo in na parkirišču plus 3 stopinje. Toplo. Kako je proti vrhu nisva vedela a sva srečala dva pohodnika , ki sta bila zgodnja in že sestopala. Da so mešane razmere, pod zadnjim delom trda podlaga in brez zimske opreme tam lahko obrneš. Na vrhu da je precej vetrovno, kar se je izkazalo za resnično, čeprav se je veter nekoliko umiril , ko smo bili mi trije okrog 12najstih na vrhu. Zimska soba je odprta in pride še kako prav da se malo pogreješ. Za nama so šli trije italiani po plošči s krpljami. Ampak pod zavetiščem na 1900. so obrnili. Pravzaprav so bili kar nekaj časa na istem mestu, preden so prav počasi sestopali. Za takšno podlago kot je bila včeraj ponekod mehak sneg drugje trd kot beton, ko niti konice cepina nisi mogel zabiti v sneg, je bila potrebna previdnost . Vrh pa je dobro zalit. Včeraj so bili razgledi na vse strani.
v dolinci so  meglice.1
sestop 24
ko sonce obsije vrhove. 25
mizakaši20. 01. 2020 23:25:18
Včeraj z mojo drago po malo daljšem času zopet v akciji.Glede na situacijo sva se zopet odločila za Krn.Že kar malo kasno sva štartala iz Kuhinje in kmalu srečala gornika ki se je že vračal.Srečala sva še dva in to je bilo to.Čudovito vreme v kombinaciji z goro sva doživela kot popoln užitek.Na vrhu je nekaj malega novozapadlega snega z zmernimi sunki vetra popestrilo situacijo , ker bi bilo drugače že prav kičasto lepo.Za nazajgrede sva srečala še enega tujca , ki pa se je po prihodu do snežne meje premislil in obrnil.Mogoče je bilo bolje tako.
ljubitelj gora8. 03. 2020 14:15:24
Današnji Krn v dobrih razmerah, zjutraj se je dalo do strehe Krna hodit skoraj ves čas po vrhu. Šel sem gor po grapi pod Kožljekom, kjer se je že splazil. Naprej po Krnski strehi sem prvi gazil, razmere kobinacija udiranja in hoje po vrhu. Na vrhu je pihalo tik pod pa ne. Kar nekaj nas je bilo danes na vrhu Krna. Zaradi močnega sonca sem sestopil že dopolne. Popoldne bi blo preveč nevarno, če bi se hodilo po prečnih grapah, kjer poteka markirana pot.
darinka413. 03. 2020 07:36:31
Krn 12.3. Velikokrat sem bila že gor, a tako zahtevne razmere sploh ob sestopu ne pomnim. Ker se je prediralo in ničkolikokrat sva pristala v luknjah v snegu. Gaz je speljana od Kožljaka naprej kar direktno proti vrhu in strmina temu primerna. Plazov ni več. Se je vse splazilo. Do tam sva šla po poti. Dereze sva si nadela že malo nad planino Zaslap. Včeraj je bilo kar toplo , razen proti vrhu vetrovno in nekoliko hladneje. Razen naju ni bilo nikogar. Razgledi z vrha krasni. Ogromno snega je videt sploh po spodnjih Bohinjskih gorah. Če bo še tako toplo, bo sneg na plošči hitro pobiralo.
Jutranji pogled.  Zgodnja sva bila. 1
tu pa je snega še za nekaj časa. 13
še malo pa greva.14
pri zavetišču.15
ne pomnim, da bi kdaj toliko hodila rikverc navzdol. A je bilo treba, ker si sicer pristal v snežni luknji. Nekajkrat se je bilo treba izkopati ven. 16
sem malo pomešala. Ob vzponu, kjer še ni strmine. Sicer brez zimske opreme tu nimaš kaj izkat. 17
vedela sva da bo zahteven sestop. Pa še sonce je prav v redu žgalo. 18
SimonT17. 03. 2020 06:20:31
V nedeljo, 15.3. sem na poti NAŠEL ENE FENSI ROKAVICE. "Izgubitelj" se lahko oglasi na 031 289 104.
Mirko B.1. 04. 2020 10:53:26
Pa so rokavice doma.nasmeh (sem že mislil, da bo treba po S. Korena gor brez njihvelik nasmeh)
Zahvala gre poštenemu najditelju, ki se je tako potrudil in mi jih celo dostavil po pošti (Simon, še enkrat HVALA) in seveda kolegici, ki mi je povedala za to objavo - bom pa sedaj tudi jaz tu na forumu bolj reden gost - sploh, če bom še kaj izgubilzavijanje z očmi
p.s. upam, da se med sezono "ujamemo" pri koči,da poravnamo račune ob pijačivelik nasmeh
Sem jih šel iskat čez par dni ...rokavice pa so bile že na varnem....1
Predjamski3. 05. 2020 08:46:41
Pozdravljeni, ali je bil mogoče kdo na Krnu v teh dneh? Prosil bi za objavo razmer, mogoče tudi kakšna slikcanasmeh
Hvala za odgovore in lep pozdrav.
Matej_K.3. 05. 2020 13:06:28
Takole je zgledal danes od daleč.
padez3. 05. 2020 13:23:11
Poglej na spletno kamero na planini Kuhinja in bos videl kako zgleda sedaj...
mirank3. 05. 2020 19:47:53
Bili danes gor, pa ne samo mi- kakih 10 jih je bilo še istočasno tam. Z južne strani-Kuhinja in Drežnica do zavetišča ni snega. Tistih par metrov od tam do vrha parkrat stopiš na sneg, prav sam vrh pa je pod snegom. Severna stran proti jezeru je seveda druga zgodba, fotk nimam
Predjamski3. 05. 2020 21:46:49
Hvala za odgovore, vidim da ne bo problema za vzpon.
ales504. 05. 2020 07:09:55
Kako pa kaže za Batognico je kopno ali še sneg, Lp
črow4. 05. 2020 08:07:04
ales50 poglej zgornjo sliko in ti vse pove.....