Forums / Slovenija / Julian Alps / Hudi Vršič (2344)

Hudi Vršič (2344)

IgorZlodej5. 10. 2013 20:10:18
S planine Krnice po markirani poti po dolini navzgor. Na uravnavai grem v desno po poti "za smreko". Na najvišji točki te poti jo uberem v pobočje levo in kmalu pridem na mulatjero, ki me pripelje med vrhova Vratni vrh in Plešivec. Od tam grem na Jelenk in naprej na vrh Pri Banderi. Sestopim do prečne poti Prevala - Rombon in grem naprej gor po brezpotju na Hudi Vršič. Z vrha grem po grebenu proti zahodu na bližnji Grdi Vršič, zatem pa sestopim do prečne poti in pod zahodnimi ostenji Jelenka in Vratnega vrha po stari pastirki poti nazaj do planine Krnica.
Hudi Vršič (2344) iz megle se je pokazala Lopa1
Hudi Vršič (2344) Velika Črnelska špiva, zadaj od Mangrta do Triglava10
Hudi Vršič (2344) mrtvaški utrinek11
dprapr6. 10. 2013 10:56:31
Ta greben navzgor s planine Krnica je res zanimiv po policah (strelske linije?) na robu grebena. Ker je bila megla, sem še bolj podoživljal tiste žalostne čase.
haridautovic25. 07. 2020 22:25:05
25.7.2020.Končno sem si prvoščil kanček samote,tišine,prekrasnih razgledov in lepega vremena.Do vrha pelje neoznačena steza deloma brezpotje(od Kotla naprej-do kotla vodi stara pastirska ,tudi ne označena pot iz pl.v Krnici)) ki nas pripelje na čudovit vrh visok 2344mnv.Vrh stoji med Lopo in Veliko črnelsko špico,je zelo malo obiskan in odrinjen od drugih za to mi je še posebej všeč.
Tukaj prečim markirano pot Kanin-Rombon in po slabše vidni potki nadaljujeM naravnost1
pogled nazaj na sedlo v Kotlu in vrh pri Banderi2
 pot na hudi vršič-v pomoč so možiclji 3
·  na grebenu-proti konjskim policam-lopi in kaninskem pogorju4
Sedlo v Kotlu,,dva sta raziskovala vrh pri Banderi5
s sedla se odpre vse do Rombona in Mangarta6
in na drugo stran-Rombon,Velika in mala črnelska špica,Jerebica,Jalovec in Mangart7
Lopa,Prestreljenik,Visoki Kanin ,Vrh krnice,vrh grubie,Monte sart,Bila peč 8
Kavica,Samota,tišina,razgledi in moja malenkost,15
od Strme peči,Montaž,Špiki,Koštrunove špice,Viš,,,,,16
ljubitelj gora26. 07. 2020 21:02:32
In nekaj današnjih slik. Izhodišče B postaja, cesta normalno prevozna in po markirani proti Krnici. Mostiček je v slabem staju. Gor po potki, ki je neoznačena pod steno Vratnega vrha do markirane poti. Od tam nadaljeval proti Črnelski š., nisem bil pozoren na stransko komaj vidno stezo, ampak sem precej kasneje levo zavil po brezpotju in direkt gor do grebena. Lahko brezpotje. Na vrhu se razgledam, najem in zaspim. Po počitku nadaljeval po grebenu proti Konjskim policam, a se kasneje obrnil in vrnil nazaj do možicev. Tem sledil v sestopu do markirane poti. Nižje nad Krnico še en počitek z malico in počasi nazaj po cesti do B postaje.
samo en dobro drži, ostali so zanič, se je treba prjet za skale1
haridautovic25. 10. 2020 18:27:39
Kljub megli sva šla,,in bilo je lepo
Bovška kotlina,,prekrasna si tudi pod meglo1
okamenel svizec10
mm11
haridautovic6. 11. 2020 22:01:40
Brezpotja opuščene stezice in drugačni pristopi na vrhove so najina zdravilna terapija. Če nekoga ljubiš je to ljubezen in ko nekaj vzljubiš pomeni obsedenost,,to se nam dogaja pri pohodu na manj obiskane vrhove kjer zahaja zelo malo ljudi.Danes sva bila pozna in sva se odpravila proti Jelenku in pri Banderi ,danes sva pri vzponu na Jelenk prvič uporabila zelo lep prehod iz Krnice med jelenkom in Vratnim vrhom,ker sva bila na volji sva (ponovno)šla tudi na hudi vršič.Sprašujeva se zakaj naju vedno znova vleče na ta tako odmaknjen vrh praktično za mnoge ne zanimiv nam pa je ponudil mir tišino srečo in popolnost.
s poti pogled na čudovito Lopo1
tukaj sva zapustila stezico proti Kotlu2
in vstopila v prehod med Vratnim vrhom in Jelenkom,,v ozadju krnica proti prevali in Prestreljenik3
na levi Plešivec v ozadju Krn ,tukaj gor je Popolnost4
Mangart Jalovec Rombon12
Rabelsko jezero pod budnim očesom Mangarta13
kaj drugega bi bilo samo v napotu,14
ob takem razgledniku čutiš hočeš nočeš kako srce hitreje bije,sapo ti jemlje a ti Uživaš15
Hudi vršič,,le kaj je tako hudičevega na njem16
To Je To,,ne čudi me da naju je začaral,omrežil prisvojil,,za srečo ne rabiš veliko,,zadošča to kar v oko pade17
trenutek ko si kaj več ne moreš zaželeti,vse je tukaj vse je zdaj18
saj jo razumem,,tudi to je del pripadnosti temu kar ljubiš in srcem počneš-Zahodni Julijci19
od strme peči čez Montaž,Špike do Viša20
Strma peč/Montaž in Planina pekol21
greben proti Lopi severna stran v snegu22
na markirani poti proti Rombonu,tukaj sva zapustila pot Kanin-Rombon in po sledljivi stezici v Pl.krnica23
mirno so se pasli v melišču24
dprapr7. 11. 2020 09:11:50
Lepe slike, uživajta še naprej.
Cel greben od Prevale do ČŠ je izredno razgleden in tudi skala dokaj kvalitetna.
lijaneja7. 11. 2020 09:19:50
Super, Hari! Kar zavidam vama. Nekaj slikc si zdupliral. Čisto enostavno jih je izbrisati.
haridautovic7. 11. 2020 21:51:06
dprapr hvala enako,,res je greben je izredno lep,,
lijaneja hvala za opazko res se jih je preveč zdupliral,nevem zakaj??nič zavidat,če maš možnost izkoristi in bejž uživat velik nasmeh lp
UROS18. 11. 2020 05:22:45
Odlične fotke in opis ! Hvala. Še tako naprej in uživajta življenje ter varen korak tam gori.
haridautovic9. 11. 2020 17:46:09
UROS1 Hvala tudi tebi enako varno in Srečno,
haridautovic6. 03. 2022 09:38:52
K.Police/5.3.2022/Najlepši del našega gorovja(za mene)je del od Prestreljenika do Rombona,za to se tam nameniva vedno ko ne veva kam bi.Od postaje B,Kaninske žičnice mimo Planine v krnici v Krnico.V Krnici sva šla po turnosmučarski smeri H.vršiču v objem.Sneg ni čisto idealen, je pa zato kulisa iz Krnice naravnost pravljična.Pod H.vršičem sva opazila da so nam vrh zasedli turniji,za to sva spremenila smer in se vsmerila na greben K.polic.Če nebi tkaj pihalo bi bilo rajsko.
enkrat ko vstopiš v Krnico,je svet zelo lep1
Lopa na desni,Stador na levi in Prestreljenik in Prevala v ospredju2
pod Lopo v desno 3
za čuda,tudi nad 2000nv še ni čist pomrznil je pa ful pihalo4
od tukaj sva opazila da so nam turnija zasedla vršič,za to se vsmeriva na greben K.polic5
Hudi vršič zaseden6
Dva turnija sta se spuščala po pobočju HV16
Lepo ju je bilo opazovati17
2061alessio6. 03. 2022 16:28:35
sem vama pogledal tudi na Youtube, lepo, zelo lepo , hvala, ali je glasba na video morebiti Keith Jarrett?
haridautovic6. 03. 2022 21:34:33
2061alessio/Hvala da so vam všeč naši krasni hribi,in najine objave,,Da glasba je Keith Jarrett - I Thought About You
taubi416. 08. 2023 22:51:13
Na praznični torek praznična tura. Tokrat z mano veteran Jože in mladi prspektivni Primorec Klemen, tako kod jaz - faliran Difovec.
Z žičnico iz Bovca do D- postaje. Ob 8:00 smo stali pred vhodom, vendar se je že v štartu nekaj pokvarilo. Po 45-ih minutah smo se končno odpeljali. Vožnja traja 35 minut. Z D-postaje smo krenili ob pol desetih, in po markirani poti v smeri Rombona prispeli na sedlce pod Bandero v eni uri in pol. Tu smo skrenili z markirane poti levo po neizrazitem brezpotnem grebenu proti Grdemu Vršiču. Hudi se skriva za višjim grebenom desno pred nami. Hodi se dokaj udobno po travah in trdnih skalah. Šele po eni uri vzpenjanja smo zagledali naš cilj. Po grebenu smo nadaljevali dokler nismo prišli na severovzhodni greben Grdega Vršiča. Od tu smo se spustili v sedlo med Grdim in Hudim. Jaz po Italijanski strani Jože in Klemen pa po Slovenski. Strinjali smo se, da je po naši strani precej lažje.
Namen smo imeli prečit greben čez Grdi Vršič in Konjske police do sedla pod Lopo potem pa po Italijanski strani na Prevalo. Načrt je padel v vodo, bolje reči v kaminček. Niže, pri vzpenjanju proti vrhu Hudega, sem hotel splezati dvametrski kaminček, pa mi je v njem spodrsnilo pri tem pa sem se z levo roko tako nerodno ujel, da me je samo speklo v ramenu. Po petnajstih minutah roke nisem več mogel dvigniti do višine ramen. K sreči sem imel seboj Ketonal, tako da pri spuščeni roki vsaj bolečine nisem čutil.
Sestopali smo tako nazaj do sedla, tam pa po neizraziti grapici desno navzdol. Na grebenček po katerem smo se vzpenjali smo prišli na višini cca 2200m, ga prečili in nadaljevali po gruščnatem terenu naravnost proti jugozahodu. Na markirano pot smo prišli na višini 1990m, 500m zahodno od sedlca pod Bandero. Za vzpon bi priporočal greben z sedlca do višine 2200m, potem pa levo proti grapici naravnost v sedlo med obema Vršičema.
Ob treh smo prišli do bifejčka pri D-postaji. Pivo se je zelo prileglo, čeprav so ga 1. Avgusta podražili z 4€ na 4,5€.
darinka414. 09. 2023 07:55:33
Ko smo kakšen mesec nazaj sestopili z Bandere , smo imeli namen iti do Hudega Vršiča. A ker je bilo Kaninsko pogorje v oblakih se nismo odločili. Že tako smo vse tri vrhove Plešivec , Jelenk in Pri Banderi prehodili v sivini. A v torek 12najstega tega meseca , pa sva imela prav lepe razglede vso pot. Čeprav naj bi se vreme naslednji dan poslabšalo. Sedaj poznana pot od B postaje kaninske žičnice. Tam pri odcepu zavijeva levo pod Vratni Vrh in nadaljujeva pod Bandero , vse do poti, ki gre s Prevale na Rombon. Za naprej pa nama je bila pot nepoznana. Stezica sicer še nekoliko vidna. Na srečo so možici v pomoč. Ni priporočljiva hoja , ko se oblaki spustijo nižje. Kajti naprej po škrapljastem svetu je kar nekaj brezen. Nekje že višje tudi kakšen možic zmanjka. Zgubiš nekaj časa z iskanjem prave poti. Tam pod vrhom je možic , ki naju je zavedel in je najbrž postavljen za Grdi Vršič. Midva sva potem zavila bolj desno in brez težav prišla na vrh. Le v enem delu v strmih travah je treba previdno , da ne zdrsneš, sicer če si navajen takšnih poti , ni nič posebnega. Da je greben tako dolg in osto zašiljen si nisva mislila. Drži kot je napisal Mihelič, da je sicer lep in samostojen vrh, vendar zaradi brezpotja in strmega skrotja za planince ni najbolj privlačen. Morda res, kajti midva nisva srečala nikogar.