Veliki Oltar

biso2. 09. 2011 09:51:00
hmmmm velik nasmeh
pohodnik382. 09. 2011 14:04:21
@biso to na prvi sliki bi se pa splačalo osvojit...pa če grmi in treska velik nasmeh
atoamac11. 09. 2011 15:08:30
Oltar postaja kar popularna gora, včeraj se nas je zvrstilo na njegovo izpostavljeno glavo več kot dvajset. Kljub izredni krušljivosti in tej primerni previdnemu vzpenjanju, še bolj pa sestopanju, nepopisno zadovoljstvo ... še megla se je umaknila, ko je videla, da bi rad 360 stopinjski razgled. Prevoz dol po meliščih je pa itak zakon.
Bojan_A11. 09. 2011 15:34:12
Jaz sem se kar malo tolkel po glavi da nisem imel naštudiran še pristopa na Oltar, ko sem z Dovškim Križem tako hitro opravil. Vreme je blo pa res kul, melišča tudi. Samo pristnemu Gorenjcu je škoda gojzarjev. velik nasmeh
JusAvgustin11. 09. 2011 17:15:00
škoda da nisi vzel macole! nasmeh ali pa kako se že reče šraubštoku po slovensko?zmeden
sicer pa je res kar pravi atoamac... - izredna krušljivost
Bojan_A11. 09. 2011 17:34:46
Pa rabiš štrik za nazaj dol?
atoamac11. 09. 2011 17:40:18
ne, se da okoli, proti severu
kolpa14. 09. 2011 10:49:14
Velika želja mi je osvojiti V. Oltar in V. ter M. Martuljško Ponco. Včeraj sem bil na Mrzli gori, imam kar nekaj izkušenj vendar bi zelo rad dobil informacijo Vas pohodnikov iz foruma glede vzpona na omenjene vrhove. V brezpotju se do sedaj še nisem preizskusil, do omenjenih vrhov pa imam veliko spoštovanje. Veliko bi mi že pomenila primerjava Mrzla gora - V. Oltar. Hvala.
JusAvgustin14. 09. 2011 15:02:32
hja, težko bi našel spodobno primerjavo med MG in VO-VMP-jem. Razlika je predvsem v tem da je MG ZPP(čeprav nekje primeš za skalo), VO je plezanje II. stopnje in VMP je plezanje III. stopnje. Problem pri brezpotjih je, da jih moraš začeti zmerno(zajemaje s polno žlico izkušenosti, pravih odločitev in dobrega občutka za orientacijo). VO je zelo dobro označen z možici in tudi steza, se je že kar "prijela" podobno je pri VMP-ju do B1, naprej je potrebno malo iskati, tudi vstop v vršni kamin je lepo označen(če veš kaj iskati...) Je pa VMP za odtenek malo bolj zahtevna od VO(po "normalki") VMP ima kamin daljši in težji od kaminčka na VO. Turi sta tudi lahko zelo dolgi. Svetujem spanje v B1 in B2. Veliko bi mi pomagalo, če mi napišeš na katerem brezpotju si že bil(po možnosti Julijci ali KSA), pa da te virtualno ocenim in podam mnenje(s katerim pa se verjetno ne bojo vsi strinjali). reciva za začetek, da je brezpotni Martuljek popolnoma drugačen od KSA...
kolpa14. 09. 2011 15:36:54
Hvala za odgovor in hkrati nasvete. V obeh primerih-VO in VMP sem nameraval prespati v B1 in B2., tudi plezanje II. in III. stopnje mi nebi smelo delati problemov. Pri brezpotjih me bolj skrbi, da se pravilno orientiraš v pravi smeri - cilju, da se ne "zaplezaš". Dobro je zame, da se je pot "prijela" in je hkrati označena z možici. Po brezpotjih do sedaj nisem hodil, glede na tvoj odgovor pa mislim, da sem sposoben osvojiti navedena vrhova, v nasprotnem primeru se bom pač obrnil v dolino. Vzpon bom skušal opraviti naslednji teden, če bo vreme dopuščalo, med vikendom se bojim polne zasedenosti bavaka. Še enkrat hvala, se "slišimo".
JusAvgustin14. 09. 2011 15:48:57
pri spustu iz VMP-ja je priporočljivo imeti vrv za spust... srečno, upam, da te zagrabi nasmeh
lijaneja14. 09. 2011 21:04:56
Zanima me, če je kdo v kratkem pristopil na Oltar z Dnine. V njenem zatrepu (med VMP in VO)je bržčas še nekaj snega in ne bi rad zaradi te malenkosti s seboj vlačil nepotrebne krame na relativno dolgi turi. Zadovoljen bi že bil s svežim močno zuumiranim posnetkom s Škrlatice.
Hvala za odgovor.
Navihan14. 09. 2011 21:29:53
@lijaneja, preverjeno ti ni treba vlačiti nepotrebne krame, saj je zatrep VD suh, poglej si moje slike od nedelje na forumu VMP, ko sem prišel z VO dol. Pa dobro turo ti želim.
nata2425. 09. 2011 19:56:31
Včeraj spet čez Gulce proti Škrnatarici po usuti grapi polni šodra. Sledilo je prečenje po levi strani do Dovškega križa. Je polno možicev in ob lepem vremenu jim brez problema slediš. Med potjo je še zanimivo okno, skozi katerega vidiš Špik. Potem spust dol proti Šplevti in že prej odcep desno proti Oltarju. Do vrha je šlo brez težav, možicev je dovolj. Potem pa nazaj dol, spotoma še na Šplevto, kjer se je ravno razkadila megla in mimo bivaka 2 po melišču v dolino. Super tura z odličnimi razgledi.
Proti Škrnatarici1
V grapi 2
Razgled z vrha zraven Škrnatarice3
Proti Dovškemu križu4
Pogled nazaj 5
pika7. 10. 2011 17:42:11
Glede na deževno vreme zunaj, je zadovoljstvo ob včerajšnjem vzponu na Oltar in Dovški križ še toliko večje. Dopoldan sonce, popoldan nekaj oblačnosti, na drugi strani pa Triglav zavit v meglo velik nasmeh. Inšpekcija bivaka opravljena, vse b.p..
prehojen greben2
možic ob poti3
pot gre po grebenu4
lačna prijateljica na vrhu5
pogled na Triglav :)9
JusAvgustin13. 10. 2011 14:42:23
ali ima kdo info. koliko snega je na Jezerih
in v Ozebniku?nasmeh
Janc21. 11. 2011 21:20:04
Proti vrhu pobeljen z jesenskim snegom,
19.11.2011
sneg malo spremeni potek poti1
polička pod vrhom za prečenje na severno stran2
vršni greben3
vpisna knjiga dosegljiva4
vstop (izstop) v grapo 5
sestop (vzpon) po grapi6
JusAvgustin11. 12. 2011 16:28:04
Danes s Pipi navezo na VO. Odpravili smo se čez Brinje(naj se roka posuši tistemu, ki je markiral pot z rdečimi pikami!jezen) Sneg se prične kmalu pri prehodu iz gozda na prečnico do stene šplevte, snega je več vrst, od napihanega, do pomrznjenega, kložastega, šripavčka... Skratka, ne bomo izgubljali besed, da je zimska oprema obvezna! od sedla med šplevto in DK se odpravimo po "normalki" na Grlo(2390m.n.m.) Razmere v steni niso dobre, sneg ni predelan niti sprijet zato malo pohaklamo po skalcah nasmeh Dereze škripljejo na golo skalo, zato si pomagamo z rokami in lednim orodjem za napredovanje... nasmeh Na Grlu se vremenske razmere spremenijo, prične so oblačiti in neznansko pihati, sklenemo, da gremo po grapi do stene in tam par minut počakamo. nebo se vedno bolj zabija, prične snežiti, zato 100m pred vrhom VO obrnemo in se odpravimo proti alternativnemu in atraktivnemu sestopu iz gore. 2x poabzajlamo in že smo Na Jezerih. Piha ne več toliko, samo oblaki se še podijo po nebu. Sestopimo do BII in se tam okrepčamo. še en vzpon PN, nasvidenje do naslednjič!

Klemen, Matej, Juš in Pipi

čeprav smo šli iskat sonce(na sedlu smo bili ob 7h zjutraj...) smo dobili dozo adrenalinskega abzajla in 1h čistega sonca!nasmeh