Debela peč, Brda, Lipanski vrh, Mrežce

5Xum9. 12. 2012 16:49:51
Na Mrežcah je na napihanih mestih do meter snega, na spihanih pa je pokrajina povsem gola. Skupaj je snega toliko, da je pogled lep, kaj več pa ne. Pot je najbrž že kar precej shojena (gor in dol je šlo vsaj 8 ljudi), a je sneg še vedno suh in drseč.

No, pa še zahvala, tistemu, ki mi je velik del poti do vrha tik pred mano zgazil, se lepo zahvaljujem.
Pot do Lipance je že lepo uhojena1
Ravnica pred Lipanco je spihana do golega.2
Takole pa zgleda teren pred...3
... in po gaženju4
Razgled je bil tak, kot se spodobi5
Veter je svež, suh sneg dvigoval v visoke vrtince6
cvetlica899. 12. 2012 18:48:00
Uf, je lepo tam gor, bo treba v kratkem malo naokoli. V kakšnem stanju je pa kaj cesta do parkirišča?
5Xum9. 12. 2012 21:46:56
Do planine Zajavorniki je cesta prevozna z osebnimi vozili, splužena (kolikor se makadamske ceste pluži, seveda ne do tal) in z urejenimi srečavališči. Brez težav v glavnem.

Naj pa opozorim vse, ki to berejo, da ta "mini parkirišča za 2 avtomobila", ki so ob cesti vsakih nekaj 10 metrov, niso parkirišča, ampak so namenjena srečevanju vozil na cesti, ki sicer ni dovolj široka za dve vozili. Ljudje, ki parkirajo (in zaparkirajo) ta srečališča, zato povzročajo res hude težave ostalim obiskovalcem pokljuke. Enkrat se mi je že zgodilo, da smo po porabili kar dobre pol ure, preden smo se uspeli resnično na centimetre prebiti mimo nasproti vozeče kolone in na glavno cesto.

Zavedam se, da večina teh, ki srečališča zaparkirajo, ni tu, a za tiste, ki so: škodujete sebi in drugim.
rs5618. 12. 2012 13:17:24
Je kdo hodil zadnje dni okoli Blejske koče. Zanima me namreč višina snega od Šport hotela preko planine Javornik, Blejske koče na Debelo peč. So potrebne krplje ali gre brez
lp
ana18. 12. 2012 14:54:25
Po omenjeni poti sem šla včeraj. Do Blejske koče je pot brez posebnosti. Proti Debeli peči pa je bila pot shojena le do smernih tabel za Lipanska vrata in Brda. To je po prvem strmem delu poti.Naprej bi bile krplje super, ker je skorja držala, ali se ti je vdrlo do kolen.Tudi jaz sem se tu vrnila.
rs5618. 12. 2012 20:38:06
ana hvala.Jutri grem gor s krpljami, pa bom videl do kje lahko pridem.
lp
pabo20. 12. 2012 17:55:05
rs56, kakšne so snežne razmere na poti proti Debeli peči? lp
pikica120. 12. 2012 18:43:11
@pabo dej tu gor klikni http://www.hribi.net/trenutnerazmere.asp?slo=1&gorovjeid=1&id=1568 in si preberi včerajšnjo objavo od @Mrkija.
rs5620. 12. 2012 19:05:30
trenutno na Debelo peč prideš samo s turnimi ali pa z krpljami.Sneg je sicer pomrznjen, samo velike obremenitve ne vzrži. Pot za Brda in Lipanski vrh malo shojeno, vendar se zelo predira. Lepo sta opisala viharnik in Miki na prejšnji povezavi.
lp Rajko
Sano20. 12. 2012 21:07:21
No, danes sva s kolegom na Debelo peč prilezla tudi brez krpeljmežikanje Je pa res, kot so že predhodniki napisali, da se sneg precej predira, kar precej otežuje hojo. Včasih do kolen, pa tudi do pasu se je udiralonasmeh Ampak če je volja in kondicija, je na koncu vse poplačano!

Lp in srečno
Majdag30. 12. 2012 15:47:50

...Okroglež, D.peč, Brda...
Danes zelo veliko obiska, saj je bila res lepa nedelja. Pot od spomenika do Lipance malo pomrznjena, tudi navzdol. Naprej lepa uhojena pot, malo več snega. Čez Okroglež naše sledi, na Debelo peč spet lepa pot. Tudi na Brda uhojena, bolj ozka stezica. Potem iz Brda navzdol pa najboje kar po ta zadnjinasmeh
 - Start zjutraj1
 - Meni najlepši pogled13
 - Iz Brda najbolje kar po ta zadnji14
Sim7930. 12. 2012 19:16:34
Danes od planine Zajavornik na Mrežce. Do Blejske koče je široka shojena pot, občasno nekoliko ledena, vendar se z nekaj previdnosti da kar lepo tudi brez derezic. Od koče do vrha je pot shojena, sneg je mehek. Bilo je brez oblačka, brez vetra in zelo toplo nasmeh
Planina Zajavornik1
Kavka14
4 špice17
cebelca1. 01. 2013 17:18:42
Majdag, najlepša hvala za idejo! Danes sem naredila isto pot (izpustila sem Okroglež) in rečem lahko samo...prečudovito! Na trenutke me je imelo, da bi se kar vrgla in zakopala v sneg in tam ostala, tako pravljično je bilo. mežikanje Razmere so take kot si jih opisala, sama sem imela gor samo dereze z verigico in še brez palic sem bila, ker sem jih trapa pozabila v avtu in to prepozno ugotovila. No, pa je vseeno šlo brez problemov. Aja, sem bila pa verjetno edina, ki je avto pustila že pri Mrzlem studencu, ker se nisem upala it z avtom po cesti do planine Zajavornik, ker sem se bala ledu na cesti. zavijanje z očmi jezik Eh, če ne bi bila pa prehitro doma, tako sem bila pa vsaj 5 ur na svežem zraku. Res pa da se je na koncu tisti makadam vlekel in vlekel... mežikanje Slikce pa še pridejo.
Tik pred razpotjem za Brda - pogled nazaj3
Majdag1. 01. 2013 18:10:07
.. Od Mrzlega studenca, to se pa kar pozna. nasmeh
cebelca1. 01. 2013 18:49:32
O, seveda se. nasmeh Cca 45 min v vsako smer. Nazaj grede sem šla potem mimo Medvedovih kont,je slab kilometer daljša pot, je pa za dol za noge bolj prijazna, no če zanemarimo en kratek vzponček tik prek Kranjsko dolino. Pa še nikoli nisem šla in me je zanimalo kakšna je. In sem tudi izvedela - predvsem je zelo dolga. mežikanje
jprim15. 01. 2013 05:58:31
Še je bilo treba izkoristiti lepo vreme in ugodne razmere, čeprav je bil ponekod sam led, še posebaj od Sport hotela in čez planino Zajavornik. Sobota - 12. 1. je še bil tak dan.
Lepo je tukaj, pa kaj, ko je koča premajhna ...
Tokrat sva se odločila, da greva kar lepo po vrsti, Okroglež, Debela peč, Brda - še kar shojeno, nadaljevanje na Lipanski vrh in na Mrežce, tukaj pa je bila pot le še sledljiva, hvala tistemu, ki je vlekel špuro, drugače tako ne bi vedela kam in kako.
Jeklenice so bile na prvem delu povsem zunaj, pod Mrežcami pa bolj v snegu.
Lepo in krasno, pohodnikov pa veliko, opremljenih tako pa tako.nasmeh
LP!
Mrežce8
koča9
PFranci26. 01. 2013 18:52:23
Danes smučali z Brd in nato še z Mrežc.Razmere so prave zimske.Na trdi podlagi 20cm pršiča.Cesta plužena do Kranjske doline,naprej pa so kolesnice z zelo malo možnosti umikanja.Lp
oldtimer 5526. 01. 2013 19:08:08
Super ste pa res užival.nasmeh
gregabenedik9. 02. 2013 19:04:44
Video:
Turno smučanje1
PFranci23. 02. 2013 17:17:23
Do spomenika zadnji sneg ni bil plužen.Tudi proti Lipanci je bil na poti samo zadnji sneg.Naprej proti Brdom pa smo s smučmi zagazili na polno(30 do 40cm pršiča).Na sedlu s smerokazi se je prikazalo tudi sonce,ki nas je s presledki spremljalo do vrha.Potem se je megla zgostila in pri smučanju je bil občutek,kot da plavamo v mleku.Spodaj je bilo nekoliko boljše.Nato smo se povzpeli še na Mrežce,kjer je bilo stanje podobno.V gozdu z vrha proti spomeniku pa so bile smučarske razmere noro dobre.Velikega obiska danes ni bilo.Lp