Tolminski Kuk

jprim4. 05. 2012 15:11:16
No, ja - upam, da ga v tretje ne zgrešiva.nasmeh
Pa še dodajam nekaj fotk, saj te Bohinjske gore so prekrasne.
Vito, solato sva pa res zeloooo draga plačala.
Tolminski Migovc s Tolminskih Ravni1
jaz sem pa še majhen2
planina Kal3
pot na Migovc4
v sredini Kuk5
Krnsko  pogorje6
visoki jeglič na planini Kal7
milesdavis4. 05. 2012 23:16:49
Na prvi sliki ni slikano s planine Razor, na 6. sliki ni Kaninsko pogorje (Rdeči rob proti Krnu). LP
Člebek5. 05. 2012 08:54:05
Prva slika je slikana z Tolminskih raven. Pa še, ti hribi so Tolminski, oz. vsaj Tolminsko - Bohinjske gorenasmeh
0095. 05. 2012 18:02:25
Če koga zanima: koča na planini Razor bo v maju ob Sobotah in Nedeljah odprta!
lp
jprim5. 05. 2012 19:46:10
No, hvala za opozorila, popravki vstavljeni, pa Ravne se piše z veliko začetnico, kako pa se sklanja pa je že druga zgodba. nasmeh
jprim25. 06. 2012 23:09:14
Tolminski Kuk - v nedeljo, jutro, ki je bilo bolj žalostno glede vremena, se je spremenilo še v sončen dan. Štart pri koči pri Savici ob pol šestih zjutraj. Parkirišče skoraj polno, pohodnikov pa nikjer, le en par. Sva pa srečala veliko pohodnikov, ko sva se vračala proti izhodišču.

Mahavšček1
Tolminski Kuk - predvrh2
Tolminski Kuk3
kosmatinec4
ruševec30. 07. 2012 22:48:26
Pozdravljeni. Kar nekaj časa se mi že mota po glavi ideja o celodnevni turi po najvišjih vrhovih Spodnjih Bohinjskih gora. V turo bi rad povezal: Planina Razor, Vrh nad Škrbino, Tolminski kuk in Tolminski Migovec. Zanima me, kakšno zaporedje in smer priporočate, koliko so približne časovnice te ture z zmernim tempom (za odtenek hitreje kot piše v vodnikih in kartah. Privlačna se mi zdi varianta Tolminske Ravne-Migovec-Kuk-Vrh nad Škrbino-planina Razor. Pri tem me skrbi, da zaidem na neoznačeni stezi iz Kala do Migovca. Obratna smer pa me malce skrbi sestop po plezalnem delu. Glede na to, da pišete o slabih cestah do izhodišča pa sem tudi malce zmeden ali je bolje štartat iz Tolminskih raven ali iz Planine Kuk. Hvala za mnenja in informacije.
mirank30. 07. 2012 23:24:15
Prehodil omenjeno pot v obe smeri, zadnjič v začetku maja letos v smeri, ki te mika. Kmalu za vasjo Ravne je smerna tabla za Kal in to je vse kar se oznak tiče v tej smeri do planine, vendar je steza lepo vidna pa tudi Migovec ti nakazuje smer. Tam ne moreš falit, saj je odcep za Migovec na tavniku par 10m za štalami-opazna stezica vodi rahlo desno in navzgor proti severu. Glavna steza (tranzverzala) proti Dobrenjščici in Krnu vodi v zahodni smeri in rahlo navzdol. Če si vsaj malo hitrejši od vodnika greš lahko še na Podrto goro in potem preko Vrha nad škrbino, kjer se odločiš lahko za nemarkirano podaljšanje do prevala,Globoko, ali pa sestopiš na Razor pl. pa ne bo več kot 8h. Pa še nekaj, ne vem kako je če štartaš s planine Kuk, vendar sem prepričan, da Ravne ponujajo lepšo in kar je zelo važno (vsaj zame) krožno turo. Cesta na Ravne je čisto v redu in asfaltirana. Srečno hodi.
jprim31. 07. 2012 11:13:39
Sama sem pisala o slabi cesti - ne do samega izhodišča, ampak čez hribovit svet in naselja, saj nisva izbrala avtoceste, no za domov potem že.nasmeh
Mrki18. 09. 2012 19:36:59
Včerajšni vzpon na Tolminski Kuk sem opravil z Vogla in grebenskim prečenjem od prevala Globoko do Kuka. Povzpel sem se na vse vrhove, razen na Vrh Konte. S Kuka sem sestopil skozi Dolnike, preko Govnjača na Komno in v dolino. Izredno lepo vreme, lepi razgledi in mir.
Greben, ki me čaka1
Govnjač22
Prehojeni vrhovi s Komne23
GITA19. 09. 2012 15:28:42
Ko sem včeraj zjutraj gledala v jasno nebo nad Tolminskimi Ravnmi, sem za hip pomislila, da bi tak čudovit dan morda kazalo izkoristiti za kak »uglednejši« vrh, kot pa za tele »kuclje« v grebenu med Tolminom in Bohinjem….Ampak dvomi, ali sva se odločila prav, so se razblinjali z vsakim novim korakom…

Takole sva šla: Tolminske Ravne – Planina Kal – Tolminski Migovec – Tolminski Kuk – Zeleni vrh – Škrbina – Vrh nad Škrbino – Planina Razor – Tolminske Ravne.

Tale tura je eno samo uživanje. Poti lahke, korak sproščen. Razgledi prvovrstni. Samota zagotovljena nasmeh. Ljubitelji cvetja bodo navdušeni. Tako množico (zdaj sicer že bolj odcvetelih) planik sva doslej videla edino še na Travniku. V tem času pa jesenske trave krasi ogromno resastega svišča.

Navdušenja in lepih vtisov ni mogla pokvarila niti megla, ki se je že zgodaj popoldne navlekla okrog vrhov in naju odvrnila od vzpona še na Podrto goro zadrega. Če bi vedela, da jo bo tako hitro odpihnilo, bi malce počakala…tako pa sva ponovno jasnino dočakala spet na Škrbini in se nič obotavljala stopiti na še en vrh…

Malo pred koncem ture sva vtise premlevala z žlico v roki v prijazni Koči na Planini Razor. Takrat so bile tudi vse »tegobe« zgoooodnjega vstajanja in neskoooončne ovinkaste vožnje do Tolminskih Raven že davno pozabljene…nasmeh
Jutro v Tolminskih Ravnah...1
Udobna mulatjera naju je pripeljala na...2
...idilično, s soncem obsijano planino Kal...3
Na planini se najde še kak osatov cvet....4
Nadaljujeva proti Migovcu - s poti razgled proti Krnu...5
Malo pod vrhom Migovca smo se srečali... :-)6
Po kratkem spogledovanju :-)...jo je pobrisal v ruševje...7
Še par korakov do vrha Migovca...8
Pogled z vrha Migovca proti Vrhu nad Škrbino...mogoče pa le prideva danes tudi nanj...9
Pod Vrhom nad Škrbino je znamenita plata, ki jo radi obiščejo plezalci...danes je samevala...10
Detajl z grebena...lepo je naloženo...11
Razgled z Migovca proti Krnu...12
...in proti Tolminu...13
Lahkotno teče korak po mehkih travah proti Kuku...14
S poti na Kuk se lepo vidi, kako je naloženo plezališče pod Vrhom nad Škrbino...15
Ko stopiva na sam rob grebena, se odpre razgled proti Triglavu...16
...in proti Komni..17
Na vrhu Kuka...18
Brezmejni razgledi z vrha Kuka...19
Nadaljujeva po grebenu proti Zelemu vrhu...pogled nazaj proti Kuku...20
Pogled z Zelenega vrha na nadaljevanje grebena: Mali vrh, Podrta gora, Vrh Konte, Vrh nad Škrbino...21
Ko sva bila pod Podrto goro se je kar naenkrat prikradla megla...22
...zato sva nadaljevala s prečenjem proti Škrbini...23
Na Škrbini pa preobrat...megla se je razkadila... in v dolini se je pokazalo Bohinjsko jezero...24
Nič se nisva obotavljala z vzponom še na Vrh nad Škrbino...25
Pod vrhom najdeva cveteti okroglolistni mošnjak...26
Na vrhu Vrha nad Škrbino...27
In še en pogled z vrha na Bohinjsko jezero...28
Z vrha sva sestopila proti Planini Razor, kjer sva si v prijetni koči potešila lakoto :-)29
Saj ni čudno, da je hrana tako okusna...pridni oskrbnici celo zelenjavni vrtiček obdelujeta :-) 30
S planine pa samo še v dolino...do Tolminskih Raven ni daleč....31
margu5019. 09. 2012 19:51:03
Čudovite fotke Gita. Koliko časa pa sta za celo turo porabila.
majčica19. 09. 2012 22:50:18
@gita...kako je lepo v naših koncih kajnenasmeh
Lepo turo sta izbrala, lepe fotke naredila in se lepih razgledov nagledalamežikanje
GITA19. 09. 2012 22:54:00
Hvala, @margu50 nasmeh. Jah, midva sva porabila kar cel dan...skoraj od zore do mraka mežikanje. Če se pripelješ tako daleč, je že treba užiti cel dan nasmeh. Na uro sva gledala samo takrat, ko sva približno računala, koliko časa imava še za "martinčkanje" na katerem od vrhov, da naju ne bo ujela tema mežikanje. Drugače pa bi rekla tako na približno (pa malo tudi glede na smerne table in podatke v vodičih), da je efektivne hoje cca. 6-8 ur, odvisno od tega, koliko je kdo hiter.
GITA19. 09. 2012 23:09:01
@majčica, res si v lepih koncih doma nasmeh...pa saj se ti je moralo kaj kolcati mežikanje, sva mislila nate, ko sva se vozila tam okrog nasmeh...bom naprej na ZS...
katty19. 09. 2012 23:42:58
Gita,tole je pa poslastica za jesennasmeh. Tale grebenček imam sicer v mislih že celo poletje, no, če ne letos, jo pa tu gor mahnem naslednjo sezono. Izgleda in najbrž tudi je čudovito. Sicer pa lepa reportaža in komantarji pod slikamimežikanje.
mukica20. 09. 2012 07:41:04
Čestitke Gita,res lepa ,razgibana turcanasmeh....se kar težko ločiš od uživanja mežikanje
GITA20. 09. 2012 11:59:17
Hvala @katty in @mukica tudi vama...sva bila v resni skušnjavi, da bi kar na prvi planini ostala do večera mežikanje...tako noro lepo in idilično nama je bilo tam...no, še dobro, da sva šla naprej...je bilo samo še lepše in lepše nasmeh.
pohodnica5320. 09. 2012 13:10:42
katty imaš ZS; lp
5ro18. 11. 2012 01:13:29
V petek sem jo mahnil na krožno turo: Planina Kuk- Planina Razor- Škrbina- Zeleni vrh- Tolminski Kuk- Tolminski Migovec- Pl. Kal- Pl. Razor- Pl. Kuk.
Na izhodišču je kar močno vleklo, mraz in megla. "Zima" se je zaključila takoj nad Pl. Kuk. Potem pa samo še sonce in fantastični razgledi daleč naokoli. Sonce na Primorskem in "morje" na Gorenjskem, oblačnosti seveda.
Cela tura je bila en sam čisti užitek. Po poti srečal več gamsov kot pohodnikov. Pot brez posebnosti, snega nič, le iz Kuka na Migovec je treba malo bolj pozorno spremljat redke obledele markacije in možice.
Se pa pozna, da je dan že zelo kratek. Škoda, sicer bi lahko užival še kakšno urico več.
Na Pl. Kuk je bila še zima1
Pogled proti izhodišču, kjer sta cel dan kraljevala veter in megla2
Današnji trojček: Zeleni Vrh, Kuk in Migovec3
Na Vrh nad Škrbino pa kdaj drugič4
Kraških pojavov ne manjka...5
plata je danes samevala6
Pot do Kuka bo še dolga7
Bolj kot ljudje, so mi družbo delali gamsi8
Celo sneg se je našel. Če si hotel stopiti  nanj, si moral že na bohinjsko stran...9