Tolminski Kuk

viharnik12. 10. 2008 21:15:42
Zelo lep,toda pristopno(cesta)naporen in dolg izlet.Čez Poljansko dolino nikar!(dela na cesti,statični semaforji.Turo sem začel na Tolminskih Ravnah,na Pl na Kalu,Tolminski Migovec,Tolminski Kuk,Podrta Gora,Pl Razor.Vroč dan,drugače pa enkratna tura!Kar nekaj Pl.Društev in drugih pohodnikov.Vreme na grebenu je zdržalo,kar večji del dneva.Greben je namreč večkrat zavit v oblake ali meglo in dosti vetra je tu.Za ljubitelje narave naj omenim,da se Komna že oblači v škrlatne odtenke.Domačin na poti rekel,da iz Zelenega vrha vodi zelo lep spust,po levi dolini,v smeri Pl.Razor.Megla,pa je tu hud problem;dejal,da je sam kot dober poznavalec terena od otroštva,nekega dne,sam taval in prišel nazaj v krogu,na lastno sled!Too much!Dom na Pl Razor je še odprt za vikende.Še ne pričakujejo zime,pravijo.Zelo lepa narava tod okoli.Pozdrav!nasmeh
Tolminski Kuk Tolminske Ravne1
Tolminski Kuk Bohinj s Škrbine 1910m14
Tolminski Kuk Znamenito plezališče,tudi lepo za oko!15
Tolminski Kuk Pl.Razor16
Tolminski Kuk Levo novi hlev za živino,desno sirarna,kmalu bomo jedli gorski sir!17
Tolminski Kuk Zadnje,pozno slovo.18
viharnik12. 10. 2008 21:42:17
Popravek komentarja na osmi sliki:tu se kažeta Viš in Montaž-Italija.
viharnik12. 10. 2008 22:01:39
Popravek,Selška dolina je slabo prevozna(čez Petrovo Brdo)Nazaj grede,sem jo mahnil čez Idrijo,Logatec in po avtocesti,domov.
rozka29. 08. 2011 21:00:01
Želela, danes dobilanasmeh...ena izmed najlepših mojih turc...in ker sama tura ni zahtevna je to odtehtala že jutranja "adrenalinska" vožnja na Tolminske Ravne in tu nočete srečati avta ali celo tovornjaka s hlodieek
Že začetek čez travnik ti polepša jutro, malo naprej pa je odcep, zberem krajšega in bolj strmega, vsaj tako piše in že sem na Koči pri planini Razor in od tam nadaljujem na Vrh nad Škrbino in že prvi pravljični razgledi. Pot se malo spusti in na sedlu Škrbina se združi s spodnjo, lažjo, potjo. MAlo naprej na hitro "skočim" še "off road" Vrh Konte in nadaljujem naprej čez Zeleni vrh na Tolminski Kuk. Do sem je pot markirana, a tudi naprej je stezica z zbledelimi markacijami dobro vidna, če ne pa malo po svojemežikanje in že sem stala na Tolminskem Migovcu.mežikanjeTudi tu je sledilo daljše martinčkanje in spet mi ni bilo za v dolino...vračala sem se preko planine na Kalu nazaj do izhodišča po gozdni potimežikanje...še prej pa martinčkanje na travniku in spet sem zadihala, ko sem bila na glavni cesti v Tolminujezik...
HJa, tura mi je res bila všeč, prav sproščujoča, ravno prav razgibana, razgledi danes fantastični, nobene gneče, saj sem v celem dnevu srečala celo dva pohodnika, kar je še večji razlog za ponoven obisk teh koncev...nasmeh
izhodišče1
Planina na Kalu24
sproščujoč travnik25
Lj29. 08. 2011 21:25:13
Rozka sem se prav nasmejala ob tvojem nazornem opisu "uživaške" vožnje do Tolminskih raven...jaz nočem več iti po tej cesti (med ostalimi smo srečali bivalnikeek), naslednjič sem šla raje s smeri planine Stadorjezik
Lp, Ljubica
biso29. 08. 2011 21:30:34
Rozka, nič ne rečem, dobra tura, a veliko truda pri opisu in slikah pa le ni bilo. zavijanje z očmi

Napisala si: "vračala sem se preko planine na Kalu nazaj do izhodišča.."

Kako pa? Po luftu? eek

Tam menda ni markirane poti, ali pač.
Dej no malo bolje opiši vse skupaj, pa slike podnaslovi, svoj dnevnik in fotke pa nabijaj na svoj računalnik.

Malo več truda bi bilo dobro tudi od ostalih. Svetla izjema pri svojih čudovitih opisih in slikah je seveda car tega foruma: Igor Zlodej.
viharnik29. 08. 2011 21:38:05
Rozka je toliko v gorah, da je še čudež, da jo kaj beremo na forumuvelik nasmehmežikanje
biso29. 08. 2011 21:48:24
No, viharnik, tudi ti si, poleg carja, za nekaj razredov boljši od rozke, ki za objavo porabi le nekaj minut.

Rok, le tako naprej! mežikanje
rozka29. 08. 2011 21:54:32
Ljubica, ja cesta je res ta pravamežikanje

Tistim, ki moji opisi niso všeč, jih naj preskočijo in berejo tiste bolj "svetle izjeme"jezikmežikanje

pa lep večernasmeh
mirank29. 08. 2011 22:21:58
Drugič priporočam za start Čadrg-od tam tudi ni daleč do planine Kal, potem se ti bo zdela pot na Ravne že avtocesta
Tomažke30. 08. 2011 00:21:52
@biso
od planine Kal do Tolminskih raven se da priti brez padala, tam je namreč označena pot. Ne moreš zgrešit. Evo, na predzadnji sliki se jo lepo vidi!

@Lj
No ja, čez Stador pa tudi ne vodi ravno avtocesta. nasmeh Malo širša je, kot v Ravne, je pa dosti bolj prometna na račun padalcev, tako da se je velikokrat treba umikat kombijem. Tudi z minibusom sem se že srečal tam.

Jany30. 08. 2011 08:37:39
Lepa tura. Tazadnja slikca je pa itaq za razglednico.
Nekoga očitno tvoje objave zelo motijo. Ko sem hotel pogledati njegove, sem pa ugotovil, da jih sploh nima. Verjetno se skriva pod drugim imenom. Kako smo rekli takim....???
LP
rozka30. 08. 2011 11:05:02
Jany, hvala
nasmehnasmehnasmeh
Lj30. 08. 2011 12:02:20
mirank, hvala za idejo! Sem bila letos v Čadrgu, pa se nisem spomnila te povezave. Moram pa reči, da sem bila nad cesto v Čadrg prijetno presenečena, menda je kake 2 leti kar so jo razširili in izboljšali. nasmeh
Tadej22. 09. 2011 08:04:06
Včeraj zgodaj zjutraj sem se od Koče pri Savici povzpel do Doma na Komni, od tam pa sem nadaljeval proti Voglu. Malo nad planino za Migovcem sem zapustil pot, ki vodi proti Voglu in se usmeril desno proti Koči na planini Razor. Iz Škrbine sem nadaljeval proti Tolminskemu Kuku ter se ob občasno močnejšem vetru preko Zelenega vrha povzpel na že omenjeni vrh.
Do planine za Migovcem sem sestopil po isti poti, od tam pa sem nadaljeval po slabše uhojeni, a razmeroma lahko sledljivi poti proti Ukancu.

Lp, Tadej
Razgled s Tolminskega Kuka.9
Sestop proti Ukancu.10
mito300019. 11. 2011 23:18:38
Danes smo jo mahnili od koče na planini Razor proti Škrbini. Nadaljevali čez Zeleni vrh na Tolminski Kuk. Nazaj grede skočimo na Mali vrh, nato pa po krušljivem grebenu na Podrto goro. Pazljivo tudi pri sestopu na jugovzhodu saj je teren precej krušljiv.Naslednji po vrsti je bil enostavno dostopen po jugovzhodni strani Vrh Konte in za konec še skok na Vrh nad Škrbino. Razmere in vreme idealno.
Na vrhu Tolminskega Kuka1
Po grebenu iz Malega vrha na Podrto goro2
Pogled na Bohinjsko jezero med potjo proti Vrhu Podrte gore3
Razgledi iz Vrha nad Škrbino4
otiv20. 11. 2011 08:20:41
@mito3000 to je pa več,kakor troskok.nasmeh
Odlično in srečno!
jprim20. 11. 2011 20:32:26
Ja, KUK in kukuc med borovci in luknjami nasmeh... sva ga mislila včeraj obiskati iz smeri Komne, pa sva ga zaštrikala nekje na planini Govnjač, zapravila preveč časa in tako potem pade odločitev na Mahavšček.
V upanju na naslednje leto zagotovo in to iz Planine Razor.
Lepe fotke.
jprim4. 05. 2012 07:02:11
... in berem moj zadnji komentarnasmeh, ja, pa res - že je tukaj letos, 2. 5. ponovni cilj Tolminski Kuk, tokrat izhodišče Tolminska Raven.
Po komaj treh urah spanja je bilo ob treh treba vstatieek, zgodnji odhod od doma ... po poti zaradi vremenske napovedi poskušam spremeniti plan, kam na Nanos, Snežnik ... pa nič.
No pa gremo po dolgi ovinkasti in slabi cesti, ki ni omogočala vsaj malo spanja.
Po skoraj 4 urah vožnje prispeva do izhodišča, klepet z domačinom, ter sprememba plana, ne bova štartala od doma na planini Razor, ampak kar z Ravni proti cilju ter nato do doma.
Lepo jutro, čudovita pot čez bukov gozd po mulatjeri ...
Na planini Kal se odpre prekrasen pogled proti Kaninskemu pogorju, Babi, Mahavščku, Lanževici. Rastišče visokega jegliča in svišča.
Pa greva dalje, v smeri Tolminskega Migovca, saj na celotni dotedaj prehojeni poti ni bilo nobene oznake za Tolminski Kuk.
Bolj ko se vzpenjava več snega je na poti, za katero je zatrdil domačin, da je kopnazavijanje z očmi, postaja vse bolj zanimivo, markacije, ki so bile pravzaprav rdeče črte pa se nekje izgubijo pod snegom ... Ker poti nisva poznala, nisva vedela kaj za naslednjim ovinkom nasmeh, oblaki grozijo, odločitev - obrat za 360 stopinj, ja in tako sva tega ljubega Kukeca spet gledala od daleč. zavijanje z očmi
Po temeljitem pogovoru, čačkanju po zemljevidu sva ugotovila, da bi morala čez vrh Migovca, se spustiti in potem nadaljevati z vzponom proti vrhu Kuka. Ta pot na zemljevidu sploh ni označena z rdečo črto, ampak označena kot brezpotje.
In tako se je neuspešno končalo že drugo osvajanje Tolminskega Kukavelik nasmeh, ...
Sledil je postanek na planini Razor, nabiranje regrata in debata o naslednjem vzponu na Kuk, ki pa bo potekal spet po drugi poti, ampak ne drugo leto, v upanju že čez kak mesec. Na celotni poti srečala eno pohodnico.
Zgodba, ki sem jo napisala predvsem v poduk, da je tudi včasih lepo brez osvojenega vrha, čeprav rečemo okus je pa malo bolj grenak.velik nasmeh
Zvečer utrujena od dolge vožnje, regratova solata pa je vseeno bila dobra. nasmeh
Spoznala sva kar nekaj novega sveta naše lepe deželice, v Tolminu sva poiskala sirarno in nakupila sira,tega dne je bilo v zraku veliko jedralnih padalcev, saj so imeli tekmovanje.
Pa varen korak vsem.
Nama pa več sreče prihodnjič.nasmeh
otiv4. 05. 2012 08:02:56
@jprim Kuk te bo že počakal,le solata je bila bolj draga.nasmeh
Lep pozdrav!
helen4. 05. 2012 09:07:57
škoda za vaju, v bistvu bi morala iti levo ob T.Migovcu in ne čez vrh, pa bi bila na poti na T.Kuk. Morata probati poleti, zelo lepa pot. lp