Mountain ranges / Julian Alps / Pršivec / end of road on Vogar - Pršivec (direct way)

end of road on Vogar - Pršivec (direct way)

Starting point: end of road on Vogar (1350 m)
Lat/Lon: 46,2956°N 13,8412°E
Destination: Pršivec (1761 m)
Name of path: direct way
Time of walking: 1 h 30 min
Altitude difference po putu: 411 m
Map: Triglav 1:25.000
Recommended equipment (summer):
Recommended equipment (winter): ice axe, crampons
Views: 53.716
 4 people like this post
Access to the starting point:
From the motorway Ljubljana - Jesenica, take the Lesce exit and follow the road towards Bled and on to Bohinjska Bistrica. Continue towards Bohinjsko jezero (Ribčev laz), at which you will come to a crossroads where you will turn right towards Stara Fužina. At Stara Fužina, at the crossroads by the chapel, turn sharp left onto the ascending road towards mountain pasture Blato, mountain pasture Vogar and the Voja valley. The road leads on to a place where tolls and parking fees are collected, and we follow it on to the next crossroads, where we continue left (right Voje). Follow the road to the next crossroads (take some time), where you continue straight on (sharp right mountain pasture Blato). Follow the road past mountain pasture Vogar and follow it to the parking area at the end of the road.
Path description:
A few metres before the start of the parking area, on the left side of the road (direction of ascent), you will see a marked mountain trail leading from mountain pasture Vogar to mountain pasture Viševnik. Follow this path down a few steps and the path will quickly lead you to a crossroads. Continue right towards Pršivec (left down mountain pasture Vogar) on cart track, which climbs moderately, only occasionally a little more steeply. A little higher up, cart track turns into a sometimes very steep footpath, mostly climbing through a dense spruce forest. Higher up, the forest becomes thinner and thinner, and the spruces are more and more often joined by larch trees, which in autumn enchant almost every mountaineer with their colours.
The steep path continues and gradually turns into a scenic ridge, which we then climb. In wet conditions and snow there is a risk of slipping. The path, which offers us beautiful views of the Lower Bohinj Mountains and the central Julijce, however, is slightly laid and quickly leads us between the individual trees to a scenic peak.
zemljovid puta - Pršivec
We recommend: trips from the same starting point, similar trips, panorama, Inscription book
end of road on Vogar - Pršivec1
end of road on Vogar - Pršivec14
end of road on Vogar - Pršivec15
end of road on Vogar - Pršivec16
Discussion about the trail end of road on Vogar - Pršivec (direct way)
Tadej13. 10. 2008
Lepa razgledna pot primerna za jesenske dni. Pri sestopu je potrebna nekoliko večja previdnost zaradi vlažnih skal in korenin.
AndrejK18. 07. 2009
Pretekli ponedeljek smo se povzpeli na Pršivec preko planine Viševnik. Zgrešili smo direktno pot. Bili smo očarani nad čudovitimi razgledi, ki so nam bili ta dan naklonjeni. Spustili smo se po direktni poti proti parkirišču na koncu ceste. Pot je bila suha, zato ni bilo težav, je pa na nekaj mestih potrebna precejšnja pazljivost, ker je strmina zelo konkretna.
pungi22. 10. 2009
Včeraj sem imel nekaj težav pri sestopu iz razgledne točke pod vrhom Pršivca. Šele po nekajkratnih vrnitvah na markirano pot sem našel pravo pot za sestop, ki je potekala po previsni skali.
Vsekakor pa sem zelo užival, ko sem z višine skoraj dveh tisočakov opazoval naš vikend v Ukancu. Če bi imel s seboj GSM, bi koga poklical iz vikenda in mu pomahal iz te višine.
hribi22. 10. 2009
Mogoče res ne spada sem, toda ob vseh teh prelepih slikah in opisih se velikokrat vprašam, kdo vse te poti prehodi in nam potem poroča na tem portalu.

Vse čestitke urednikom.
robi149. 05. 2011
V soboto sva bila s punco na Pršivcu po direktni.
Pot je v celoti kopna, le po kotanjah se še najdejo snežne krpe.
Cesta je v odličnem stanju, prav tako pa tudi pot proti vrhu.
V gozdu proti vrhu me je "pozdravila" divja kura in pa precej pomladanskega cvetja z avrikljem na čelu.
Na vrhu je bilo božansko - mir, razgledi in vreme.
Nazaj sva se vračala mimo planine Viševnik, kjer je po poti na planino še kar nekaj snega, ki se predira do riti. Na travniku nad planino Viševnik sva iskala svizce, ki so sicer bili glasni, a so se uspešno skrivali...
V glavnem, čudovit izlet!
_d_21. 10. 2012
Zdi se mi prav, da malo poudarimo izpostavljenost in strm vzpon nekaj 10 metrov pred samim vrhom. Sicer je ob lepem vremenu, kot smo ga imeli včeraj z družbo nepopisno lep, vendar pa tisti, ki imajo vrtoglavico z veliko pazljivostjo prehodijo zadnje metre, celo malo je treba poplezati, palice so v tistem trenutku bile odveč. Vračali smo se po daljši poti čez planino Viševnik, ker vrtoglavica prijateljem ni "dovolila" da bi se vračali po direktni. Varnost je na prvem mestu! nasmeh
lubi22. 10. 2012
Nepozabno. Včeraj smo naredili "krožno" s postankom pri dežurni oskrbnici na Planini Viševnik. Gospa Valerija nam je polepšala dannasmeh. Pogled na jezero s te perspektive je še poseberj impresiven. Še pridemo.
Da ne bo nesporazuma; opisujem pogled z vrha Pršivca, ne z varne visokogorske planine Viševniknasmeh
darh7. 07. 2013
V sredo smo se po tej poti povzpeli na Viševnik. Razgledi so bili res čudoviti, zadnji izpostavljeni vzpon pa je bil manj problematičen, kot smo pričakovali, vsaj za vzpon v suhem vremenu. Spusta po tej poti si vseeno nismo želeli, zato smo se vrnili po nekoliko manj slikoviti, a vseeno lepi poti čez planino Viševnik. Podrobnejši opis naše poti s slikami je na voljo tule.
kemator17. 10. 2014
Pozdravljeni.
Zanima me, ali se tisti izpostavljeni strmi del po grebenu da obhoditi. Mihelič v vodniku Julijske alpe namreč navaja: "nekoliko višje (že nad odcepom proti Viševniku, op. a.) se naša pot razcepi. Leva steza se oprime strmega, izpostavljenega grebena, ki pelje naravnost proti vrhu, običajna, lažja pot pa obide to strmino z zavojem v desno".
Glede na to, da ta "zavoj v desno" niti v opisu poti niti v komentarjih ni nikjer omenjen, me zanima, če sploh še obstaja in če je označen.
Hvala za odgovore in lep pozdrav.
mornar11. 06. 2018
Zanimajo me razmere za pot iz Vogarja na Pršivec.
pojoča travica12. 06. 2018
Pot je v spodnjem delu se neociscena, nekaj podrtih dreves je se. Od parkirisca naprej pa ze urejena in normalno prehodna.
zacetnepoti7. 09. 2018
Pozdravljeni!
Zanima me, če je pot prestrma za vzpon z nahrbnikom za malčka?
Lp
bbugari17. 09. 2018
Glej sliko 10!
garmont7. 09. 2018
Na nekaterih mestih se je potrebno plaziti pod drevjem, zato menim, da bo z malčkom to kar težak zalogaj.zavijanje z očmi
ND6. 07. 2020
Kaj smatrate pod termin LAHKA OZNAČENA POT na portalu hribi.net, NE VEM, a direktna pot na Pršivec (1:30h), je vse prej kot lahka. Je pa označena, to pa je. Pot je zahtevna, na treh koncih so sklopi 3-4 klinov, na zgornjih dveh delih gre za izpostavljen teren. Za otroka v nahrbtniku neprimerno, tudi za družine z majhnimi otroki, ki hribov niso pretirano vajeni, ni primerno.
pasmšu31. 07. 2020
Nekje na polovici poti poteka sečnja in spravilo lesa. Pot je postala gozdna vlaka. Hoja po tej smeri je zato manj prijetna in idilična kot je bila nekoč.

lina1228. 07. 2021 13:53:37
Misleč, da gre za lahko označeno pot, sem se sredi julija odpravila na Pršivec. Zadnje pol ure je ta pot praktično plezalna. Tik pred vrhom sem se morala obrniti, saj je bil teren povsem prepaden in tako strm, da se nisem upala naprej.
turbo29. 07. 2021 09:11:51
lina12,
ne ženi si k srcu. Vsi smo že obračali in še bomo kdaj. Na začetku, ker se nam je zdelo pretežko in je bilo premalo izkušenj, kasneje na kakem brezpotju, ker nismo našli nadaljevanja poti, ves čas pa tudi kdaj pa kdaj, ker se je vreme spreobrnilo in smo bežali v dolino ali v kočo, če je bila kje blizu. To "paše" zraven, žal. Ali k sreči, saj je to, da znaš pravi čas obrniti, dragocena izkušnja. Samo ne obupaj, v gorah je lepo, ziher se najde ogromno poti, ki si jim kos sedaj in težjih, ki jim boš kos kasneje. Srečno nasmeh
potpodnoge30. 08. 2022 09:42:22
Lepo je napisal turbo, to drži kot pribito. Ni uspeh doseči cilj za vsako ceno, temveč biti dovolj pameten in znati odnehati ko je treba. To ni poraz, to je pameten odziv na situacijo v kateri se človek znajde. Marsikdo tega čuta kdaj nima, ker vidi samo cilj, potem pa so potrebne reševalne akcije, bolniška ali še kaj hujšega. Gore so lepe, prav tako poti, le treba se je zavedati, da nisi v dolinskem parku in, da je treba poznati svoje zmožnosti. Nobeno pravočasno obračanje ni hudo, ker gore bodo ostale, počakale na nov obisk, človek nima vedno te sreče, da bi lahko ponovil poti. Zato brez sramu ali očitkov, ko je nekdo prepričan, da ne gre več, naj bo zadovoljen, da se je znal pravilno odločiti in se je vrnil brez osvojenega cilja, kateri ga bo čakal za prihodnjič.
Kafetarca31. 08. 2022 08:38:17
Ima kdo kakšne fotografije tega strmega plezalnega dela? Iz opisa in fotografij ga ni zaznati.
turbo31. 08. 2022 09:56:33
Fotografija 12 je nekako najzahtevnejši del vzpona. Zelo strme trave (kolenogriz), v mokrem najmanj zoprno, če ne nevarno, sorazmerno izpostavljeno in vsekakor precej sitno za tiste z vrtoglavico, saj je jezero nekje globoko spodaj mežikanje