Zala - Slap Kotel -

Zala - Slap Kotel

Starting point: Zala (774 m)
Destination: Slap Kotel (799 m)
Difficulty of skiing: very demandingly
Map:
Hiking equipment (winter): helmet, ice axe, crampons
Author: žan1

Z magistralne ceste Rakitna - Cerknica (asfalt) v vasi Župeno zavijete levo na makadam proti Svetem Vidu (iz smeri Cerknice desno). Tik pred vasjo Sveti Vid se pride na asfalt. V Svetem Vidu spet levo proti vasi Zala in Osredek. Kakih 200 do 300 metrov za Zalo je tabla, ki kaže levo na solidno, a slabšo makadamsko cesto. Po njej navzdol dobre 2 do 2,5 kilometra - na desnem ostrem ovinku tik pred mostom je možno pustiti avto.
Avto se lahko pusti tudi na vrhu (na križišču) in se potem odpravimo peš po navodilih, ki so spodaj, vendar se čas pohoda podaljša za slabih 30 minut.

Od tam kjer pustimo avto (oster ovinek) gremo na desno in po manj kot 100 metrih se vpnemo po betonskih stopnicah (v snegu in dežju drsijo!!!) in po teh stopnicah lahko nadaljujemo vse do vrha slapa (kadic), tam pa se pot konča.