Topole - Mengeška koča na Gobavici -

mountain ranges / Polhograjsko hribovje and Ljubljanamengeška koča na gobavici / Topole - Mengeška koča na Gobavici

Topole - Mengeška koča na Gobavici

Starting point: Topole (335 m)
Destination: Mengeška koča na Gobavici (433 m)
Map: Ljubljana - okolica 1:50.000
Hiking equipment (winter):

a) Gorenjsko avtocesto zapustimo na izvozu Vodice, nato pa z vožnjo nadaljujemo proti Kamniku, nato pa še v Vodicah zavijemo rahlo desno v smeri naselja Bukovica. V nadaljevanju se peljemo po cesti proti Mengšu. Za Kosezami se naselja in zaselki končajo, nato pa nas cesta vodi skozi pas gozda in nekaj travnikov. Ko se travniki zožijo, se rahlo v levo odcepi makadamska cesta proti športnemu igrišču v Topolah, v desno pa se preko močvirnatega travnika odcepi stezica, ki vodi proti Mengeški koči na Gobavici in Rašici. Parkiramo na primernem mestu ob križišču.
b) Zapeljemo se v Mengeš, nato pa iz glavnega križišča v središču Mengša, z vožnjo nadaljujemo proti Kranju. Malo naprej z glavne ceste zavijemo rahlo levo na cesto v smeri proti Vodicam. Malo za križiščem preko mostu prečimo kanal Pšate, nato pa za polji cesta preide v gozd, ob cesti pa so ožji travniki. Ko opazimo, da se ostro v desno odcepi makadamska cesta, ki vodi proti športnemu igrišču v Topolah, na levi pa se prične pešpot, ki vodi na Gobavico in Rašico, smo na izhodišču opisane poti. Parkiramo na primernem mestu ob križišču.

Na južni strani ceste opazimo sprva slabšo stezico, ki vodi preko krajšega močvirnatega travnika, za katerim preide v gozd, po nekaj 10 metrih pa se priključi na kolovoz. Po kolovozu se v nadaljevanju najprej zložno, nato pa zmerno vzpenjamo, na razpotjih pa sledimo dokaj redkim markacijam. Ko se kolovoz položi, hitro prispemo do označenega razpotja, kjer nadaljujemo levo v smeri Mengeške koče (naravnost dosežemo spodnjo pot Mengeška koča - Rašica, desno pa vodi grebenska pot na Rašico in pot v Koseze in Šinkov Turn).
Od razpotja sledi kratek vzpon na gozdnat Marin hrib (408 m), nato pa postopen spust do razpotja, kjer se nam priključi prej omenjena spodnja pot.
Ponovno nadaljujemo v smeri Mengeške koče, pot pa nas nato vodi po kolovozu, ki se lahkotno vzpne preko senožeti do bližnjega kozolca. Pri kozolcu pot zavije levo, se vzpne skozi pas gozda, nato pa nas ob zgornjem robu razglednega travnika pripelje do Mengeške koče na Gobavici.
Opis in slike se nanašajo na stanje leta 2017 (november).

On the way: Marin hrib (408m)
Recommended: similar trips, trips from the same starting point, trips with the same destination
topole - Mengeška koča na Gobavici topole - Mengeška koča na Gobavici topole - Mengeška koča na Gobavici topole - Mengeška koča na Gobavici topole - Mengeška koča na Gobavici topole - Mengeška koča na Gobavici topole - Mengeška koča na Gobavici topole - Mengeška koča na Gobavici topole - Mengeška koča na Gobavici topole - Mengeška koča na Gobavici topole - Mengeška koča na Gobavici topole - Mengeška koča na Gobavici topole - Mengeška koča na Gobavici topole - Mengeška koča na Gobavici topole - Mengeška koča na Gobavici topole - Mengeška koča na Gobavici topole - Mengeška koča na Gobavici topole - Mengeška koča na Gobavici topole - Mengeška koča na Gobavici topole - Mengeška koča na Gobavici topole - Mengeška koča na Gobavici topole - Mengeška koča na Gobavici topole - Mengeška koča na Gobavici topole - Mengeška koča na Gobavici topole - Mengeška koča na Gobavici topole - Mengeška koča na Gobavici topole - Mengeška koča na Gobavici