Tolminske Ravne - Koča na planini Razor - po mulatjeri

mountain ranges / Julian Alpskoča na planini razor / Tolminske Ravne - Koča na planini Razor

Tolminske Ravne - Koča na planini Razor (po mulatjeri)

Starting point: Tolminske Ravne (924 m)
Destination: Koča na planini Razor (1315 m)
Path name: po mulatjeri
Map: TNP 1:50.000
Hiking equipment (winter): ice axe, crampons

Zapeljemo se v Tolmin, nato pa z vožnjo nadaljujemo v smeri Žabč in Zadlaza (odcep z glavne ceste se nahaja na levem bregu Tolminke). Ko prispemo v Žabče, na manjšem križišču nadaljujemo rahlo desno v smeri naselja Zadlaz. V naselju Zadlaz-Žabče se cesta prehodno spusti, kjer preko mostu preko Zadlaščico, nato pa se ponovno prične strmo vzpenjati po ozki, a ves čas asfaltirani cesti. Po približno 12 km od glavne ceste prispemo do označenega parkirišča v Tolminskih Ravnah, kjer parkiramo.

S parkirišča se usmerimo na pot v smeri Koče na planini Razor in planine na Kalu. Sprva hodimo po kolovozu, ki se nadaljuje od bližnje hiše in nas vodi čez razgleden travnik. Na drugi strani travnika prečimo pašno ograjo in pot nas pripelje na označeno razpotje, kjer nadaljujemo po spodnjem desnem kolovozu (rahlo levo planina na Kalu).
V nadaljevanju hodimo po kolovozu, ki se rahlo spušča proti desni, nato pa se položi in se nekaj minut nadaljuje brez večjih sprememb višine. Za betonskim koritom se pot še enkrat razcepi, mi pa izberemo spodnjo položno pot (rahlo levo strma pot), ki se nadaljuje po širokem kolovozu. Nekoliko naprej, za prečenjem pašne ograje, se kolovoz spremeni v mulatjero, z nje pa gremo že kmalu rahlo levo, na markirano pešpot, ki seka daljši ovinek mulatjere. Po nekaj minutah vzpona se vrnemo na mulatjero, katero pa dosežemo ravno na manjšem razpotju. Izberemo zgornjo desno pot, ki se prečno vzpenja proti desni, že kmalu pa zavije ostro v levo. V nadaljevanju se zložno do zmerno vzpenjamo po mulatjeri, ki nas vodi prečno proti levi, postopoma pa preide na precej strma pobočja, kjer pa prehod ni zahteven, saj je pot ves čas precej široka. Ko se višje pobočje položi, mulatjera zavije nekoliko desno in nas pripelje iz gozda na jugozahodni del planine Razor. Od tu sledi še kratek zmeren vzpon in pot nas pripelje do sirarne in kako minuto naprej še do Koče na planini Razor.
Opis in slike se nanašajo na stanje leta 2016 (julij).

On the way: Planina Plazje (890m)
Trip can be prolonged to next destinations: Žabiški Kuk (1 h 30 min), Vrh Planje (nad Globokim), Vrh Krnic (1 h 25 min), Vogel (1 h 45 min), Zeleni vrh (2 h 35 min), Vrh nad Škrbino, Tolminski Kuk
Recommended: panorama, similar trips, trips from the same starting point, trips with the same destination
tolminske_ravne - Koča na planini Razor tolminske_ravne - Koča na planini Razor tolminske_ravne - Koča na planini Razor tolminske_ravne - Koča na planini Razor tolminske_ravne - Koča na planini Razor tolminske_ravne - Koča na planini Razor tolminske_ravne - Koča na planini Razor tolminske_ravne - Koča na planini Razor tolminske_ravne - Koča na planini Razor tolminske_ravne - Koča na planini Razor tolminske_ravne - Koča na planini Razor tolminske_ravne - Koča na planini Razor tolminske_ravne - Koča na planini Razor tolminske_ravne - Koča na planini Razor tolminske_ravne - Koča na planini Razor tolminske_ravne - Koča na planini Razor tolminske_ravne - Koča na planini Razor tolminske_ravne - Koča na planini Razor tolminske_ravne - Koča na planini Razor tolminske_ravne - Koča na planini Razor tolminske_ravne - Koča na planini Razor tolminske_ravne - Koča na planini Razor tolminske_ravne - Koča na planini Razor tolminske_ravne - Koča na planini Razor tolminske_ravne - Koča na planini Razor tolminske_ravne - Koča na planini Razor tolminske_ravne - Koča na planini Razor tolminske_ravne - Koča na planini Razor tolminske_ravne - Koča na planini Razor