Rezman - Stegovnik -

mountain ranges / Karavankestegovnik / Rezman - Stegovnik

Rezman - Stegovnik

Starting point: Rezman (1000 m)
Destination: Stegovnik (1692 m)
Difficulty: partly demanding marked way
Difficulty of skiing: more demandingly
Map: Karavanke - osrednji del 1:50.000
Hiking equipment (winter): crampons, ice axe
Access to starting point:

We drive from Preddvor towards Jezersko. First road which branches to left after restaurant Kanomir is the one we must follow. This road is aproximately 300 metres away. It brings us to farm Rezman. We are still going till the edge of a forest where a road towards Stegovnik starts. We park there.

Nad kmetijo Rezman, nas planinske oznake za Stegovnik usmerijo desno na širok vzpenjajoč kolovoz, kateremu nato sledimo mimo oddajnikov do označenega razpotja. Nadaljujemo desno v smeri Stegovnika po nekoliko ožjem kolovozu, ki se naprej prečno vzpenja po severovzhodnih pobočjih Bukovca. Višje se pot položi, nato pa nas v rahlem spustu pripelje do manjše opuščene planine, ob robu katere se nahaja lovska koča.
Od lovske koče nadaljujemo po markirani poti, ki za planino zavije rahlo v levo in se za tem začne vzpenjati proti Močnikovemu sedlu, katerega dosežemo po 15 minutah nadaljnjega vzpona. Tu nas markacije usmerijo nekoliko v desno, kjer po nekaj korakih nadaljnje hoje stopimo na označeno razpotje.
Nadaljujemo v smeri Stegovnika (ostro levo Bukovec, naravnost navzdol Kanonir) po poti, ki se po nekaj korakih lahkotnega spusta priključi rahlo vzpenjajočemu kolovozu, kateremu nato sledimo do mesta, kjer nas markacije usmerijo desno na peš pot, ki se vzpenja vzporedno s kolovozom. Naprej se pot približa hudourniškemu potoku, kjer zavije v desno in se strmo vzpne po njegovi desni strani (levi breg). Višje pot preči omenjeni potok in se za tem povsem položi. Sledi nekaj minut lahkotne hoje skozi strnjen gozd, nato pa nas pot pripelje do sedla imenovanega Pri Lojtri, kjer je tudi naslednje označeno razpotje.
Nadaljujemo v smeri Stegovnika (levo Javornik, desno planina Brsnina) po poti, ki se postopoma začne vse strmeje vzpenjati. Naprej zelo strma pot (v mokrem nevarnost zdrsa), ki se nadaljuje ob propadajoči žičnati ograji, pa nas skozi vse bolj redek gozd, kmalu pripelje na glavni greben Stegovnika. Tu se pot za krajši čas grebenu umakne na desno stran, kjer s pomočjo jeklenice prečimo izpostavljeno polico. Pot se nato vrne na greben, kateremu ob vse lepših razgledih sledimo do vrha, le tega pa dosežemo po dobrih 10 minutah nadaljnje hoje.

On the way: Močnikova planina (1275m), Močnikovo sedlo (1315m), Pri Lojtri (1486m)
Recommended: panorama, similar trips, trips from the same starting point, trips with the same destination
rezman - Stegovnik rezman - Stegovnik rezman - Stegovnik rezman - Stegovnik rezman - Stegovnik rezman - Stegovnik rezman - Stegovnik rezman - Stegovnik rezman - Stegovnik rezman - Stegovnik rezman - Stegovnik rezman - Stegovnik rezman - Stegovnik rezman - Stegovnik rezman - Stegovnik rezman - Stegovnik rezman - Stegovnik rezman - Stegovnik rezman - Stegovnik rezman - Stegovnik rezman - Stegovnik rezman - Stegovnik rezman - Stegovnik rezman - Stegovnik rezman - Stegovnik rezman - Stegovnik rezman - Stegovnik rezman - Stegovnik rezman - Stegovnik rezman - Stegovnik rezman - Stegovnik