Hribi.net
Hribi.net
Login
Login
User name:
Password:
Login
Not registered yet? Register now.
Forgot your password?
Mountain ranges / Kamnik Savinja Alps / Kranjska koča na Ledinah / Ravenska Kočna - Kranjska koča na Ledinah (Slovenian way)

Ravenska Kočna - Kranjska koča na Ledinah (Slovenian way)

Print
Starting point: Ravenska Kočna (1000 m)
Lat/Lon: 46,385°N 14,5364°E
Name of path: Slovenian way
Time of walking: 2 h
Difficulty: very difficult marked way
Altitude difference: 700 m
Altitude difference po putu: 700 m
Map: Kamniške in Savinjske Alpe 1:50.000
Recommended equipment (summer): helmet, self belay set
Recommended equipment (winter): helmet, self belay set, ice axe, crampons
Views: 79.227
 4 people like this post
Number of pictures: 26
Number of comments: 66
Access to the starting point:
From the motorway Ljubljana - Jesenice take the exit Kranj - East and follow the road towards Jezersko. At Zgornje Jezersko, just past the petrol station, you will see a road that branches off the main road to the right (towards Planšarsko jezero). The road then takes you past the lake and climbs steeply behind it for a short distance. Higher up, the road flattens out and loses its asphalt surface at the beginning of a large meadow. The dirt road is then followed to a marked large parking lot.
Path description:
From the parking lot, continue along the macadam road following the signs "Češka koča, Ledine" and after about 15 minutes' walk you will reach the cargo cableway.
From the cargo cableway (the lower station of the cargo cableway burnt down in June 2015), follow the signs Kranjska koča na Ledinah - Slovenian Way. At first you walk through the forest for a short time, but then the path leads you to a grassy area partly covered with dwarf pines. Here the path turns slightly to the left and then ascends crosswise along the sparse dwarf pines, and later along the scree. This path leads to the first crossroads, where the path to Češka koča (Czech Hut) branches off to the right. The crossroads is marked by the inscription 'Češka koča' on a rock. After only a few dozen metres of ascent, we are back at the crossroads. This time, the path up the scree to the right branches off through the gully. We continue left and enter the wall.
The route, which immediately becomes climbable, is well protected, but caution is still needed as the rock is often wet. The route over the shorter wall is also quite exposed in places, but full of good views. After climbing this part, the route returns to the dwarf pines, through which you then climb on a well-beaten path. We continue up quite steeply and soon the route through Žrelo joins us from the right. From here there is a short, easy climb to Kranjska hut on Lediny.
zemljovid puta - Kranjska koča na Ledinah
We can extend the trip to the following destinations: Bivak pod Mrzlim vrhom, Ledinski vrh, Storžek, Velika (Koroška) Baba, Mrzla gora, Štajerska Rinka, Koroška Rinka (Križ), Kranjska Rinka
We recommend: trips from the same starting point, similar trips, panorama, Inscription book
Pictures:
Ravenska Kočna - Kranjska koča na Ledinah1
Ravenska Kočna - Kranjska koča na Ledinah2
Ravenska Kočna - Kranjska koča na Ledinah3
Ravenska Kočna - Kranjska koča na Ledinah4
Ravenska Kočna - Kranjska koča na Ledinah5
Ravenska Kočna - Kranjska koča na Ledinah6
Ravenska Kočna - Kranjska koča na Ledinah7
Ravenska Kočna - Kranjska koča na Ledinah8
Ravenska Kočna - Kranjska koča na Ledinah9
Ravenska Kočna - Kranjska koča na Ledinah10
Ravenska Kočna - Kranjska koča na Ledinah11
Ravenska Kočna - Kranjska koča na Ledinah12
Ravenska Kočna - Kranjska koča na Ledinah13
Ravenska Kočna - Kranjska koča na Ledinah14
Ravenska Kočna - Kranjska koča na Ledinah15
Ravenska Kočna - Kranjska koča na Ledinah16
Ravenska Kočna - Kranjska koča na Ledinah17
Ravenska Kočna - Kranjska koča na Ledinah18
Ravenska Kočna - Kranjska koča na Ledinah19
Ravenska Kočna - Kranjska koča na Ledinah20
Ravenska Kočna - Kranjska koča na Ledinah21
Ravenska Kočna - Kranjska koča na Ledinah22
Ravenska Kočna - Kranjska koča na Ledinah23
Ravenska Kočna - Kranjska koča na Ledinah24
Ravenska Kočna - Kranjska koča na Ledinah25
Ravenska Kočna - Kranjska koča na Ledinah26
Discussion about the trail Ravenska Kočna - Kranjska koča na Ledinah (Slovenian way)
Show older messages
Domch27. 08. 2012
Pot sem prehodil prejšnjo nedeljo in me je navdušila. Pot je kar atraktivna, ne pretežka in lepo varovana. Na začetku je kar zračna, varovala so brezhibna in pot dovolj široka. Priporočam jo vsem, ki se postopno navajajo na plezalne dele v naših gorah.mežikanje
Becar1. 08. 2013
Imam vprašanje, ki se nanaša na sliko 17. Ali je možno, da tisti najvišji vrh na sliki ni Jezerska Kočna, kot piše? Da je mogoče to sosednji vrh, ki je samo malenkost nižji, mislim pa da se imenuje Kolos? Jezerska Kočna je po mojem mnenju takoj za tem vrhom. Ali se motim. Sprašujem, ker sem tudi jaz mislil da gre za Jezersko Kočno, ko pa sem šel nanjo in gledal v smer Ledin, se mi je zazdelo, da gre za napačno poimenovanje. Hvala za odgovore. Lp
ms_primoz2. 08. 2013
vrh je na desni in ne na levi strani nasmeh
_sandra_2. 08. 2013
@Becar: imaš prav, J. Kočna je zadaj, tu se jo še ne vidi na sliki 17..
andrej782. 08. 2013
Je še kaj snega na tej poti in potem naprej skozi žrelo na Česko kočo,je kdo hodil tukaj te dni?
Enka2. 08. 2013
Na Slovenski je malo snega pred vstopom v plezalni del, ampak je pokrit z gruščem in ne povzroča nobenih težav. Skozi Žrelo je vsaj eno večje snežišče, toliko se vidi z razgledišča vrh Žrela.

Slovenska pot je drugače prav fletna turca. Ravno dovolj razgibana, plezalni del odlično varovan in niti ne prav zračen, skratka za manj izkušene ravno pravšnjinasmeh. Predvsem pa je pot med 8h in 10h praktično cela v senčki in je odlična izbira za tele vroče dni. Uživala danes maksimalnojezik.
andrej782. 08. 2013
Enka, super hvalanasmeh!
andrej782. 08. 2013
Enka, super hvalanasmeh!
Becar3. 08. 2013
Sem se odpravil kar na teren, da raziščem pravilnost mojih domnev nasmeh. Ugotovil sem, da sem imel prav in prav ima tudi @_sandra_. Na sliki 17 se Jezerske Kočne ne vidi, kot je predhodno pisalo pod sliko. Imam tudi slikovne dokaze mežikanje. Lp
darjan9838. 09. 2013
Vceraj smo sli od travnika na Cesko potem skozi Zrelo na Kranjsko na Ledinah in po Slovenski nazaj v dolino...
KAJ CES LEPSEGA nasmeh Zelo priporocam!!
darjan9838. 09. 2013
oz iz parkirisca pod zicnico... se opravicujemzadrega
Enka19. 07. 2014
Ima kdo kakšno ideja, katera pot pri nas bi bila podobna Slovenski?
dazb7330. 06. 2015
Pozdravljeni! Ali je na Slovenski poti še kaj snega? Prejšnji teden je bil pogled z Jezerskega še zelo "bel"nasmeh Vnaprej hvala za informacije.
garmont30. 06. 2015
Že zdavnaj nič več.
Lisica25. 08. 2015
Na tej poti čez skalo je bilo včeraj malo adrenalina. eek Res je na parih mestih zelo razgledna. nasmeh SVK ne bi bil odveč, včasih že za boljši občutek, ko si sam v steni.

Enka25. 08. 2015
Meni je Slovenska na Ledine zelo ljuba pot. Je pa res, da vzamem SVK in se na par mestih pripnem, kot pravi Lisica, za boljši občutekvelik nasmeh.
crnistane4. 04. 2017
....zanima me ali je žig kje zunaj koče...nasmeh
alexandra9. 06. 2017
Je morda na poti še kako večje snežišče?
trdi13. 08. 2018
Glede na to, da je portal hribi.net namenjen širši populaciji pohodnikov, bi po mojem mnenju ta pot morala biti kategorizirana kot zelo zahtevna, saj ima odsek v steni vse značilnosti plezalne poti. Menim, da je generalno gledano težja od plezalne poti na Peco, ki je kategorizirana kot zelo zahtevna pot.
Batistuta23. 08. 2018
Danes sem šel po tej poti na kočo na Ledinah. Bil sem precej presenečen kako zelo zahteven odsek ima! Klini so na več mestih tako narazen, da so primerni za človeka 250 cm. S svojimi 180 cm sem nekajkrat debelo gledal, kako naj zlezem gor. Bila je dejansko kombinacija klinov in zajle ter malo prostega plezanja. Ni mi bilo zelo prijetno. Sicer sem izkušen planinec.
Popolnoma se strinjam s prejšnjo objavo, da bi morala biti pot kategorizirana kot zelo zahtevna. Povprečen planinec (sploh z družino) nima na tej poti kaj iskati.
mosovnik23. 08. 2018
@Batistuta:povprečnemu planincu 2-3 metre malce plezanja pač ne sme predstavljati nobenega problema.
Se pa strinjam, da je ta pot zahtevna, je odlično speljana in zopet, povprečnemu planincu ne predstavlja nobenih posebnih zagat.
Osebno preverjeno že kar parkrat. Pa srečno.
tango28. 08. 2018
najprej skok na Češko kočo, potem pa po Slovenski na Ledine. Prima!. Naprave na poti odlične, seveda pa tako kot se na taki poti spodobi: po pameti. Priporočam.
bostjan8517. 10. 2018
pozdrav

Ali gdo ve,če je žig v koči ali je kje zunaj koče?
dvojnit24. 07. 2022 08:23:19
Včeraj šel drugič gor po tej poti. Nekoč je bila to moja prva zelo zahtevna in danes, po mnogo več prehojenih km, se mi zdi, da je odličen primerek za nekoga, ki bi se rad prvič podal po zelo zahtevni poti. Zakaj? Od parkirišča je najprej 40 minut lahke poti. Potem se začne zelo zahteven, z jeklenicami zavarovan del. Če se ob pogledu nanj premisliš, se pač obrneš in vrneš nazaj do parkirišča. Sicer pa ti ta odsek vzame samo 10 minut. Je zelo dobro varovan in SVK načeloma ne potrebuješ, lahko pa, po želji, občutkih in izkušnjah.
Od konca zelo zahtevnega odseka do koče je potem še slabe pol ure hoje, odvisno od tempa.

Če je nelagodnost ob misli na povratek po tej poti na koncu vseeno prevelika, se lahko iz Ledin vrnete tudi po Lovski poti, ki je dosti lažja, delno zahtevna označena pot.
Rokovnjacica13. 07. 2023 11:52:02
Pozdravljeni vsinasmeh
Odpravljam se do Kranjske koče na Ledinah, po Slovenski poti. Prosim za mnenje tiste, ki ste že bili na tej poti in ste šli tudi na Konja iz Presedljaja.
Katera pot je težja in bolj izpostavljena?
Kafetarca13. 07. 2023 12:25:21
Mene tudi zanima ta primerjava, ker grem za vikend na Konja po 'plezalni', pa mi s slik deluje kar zoprn.

Po slovenski sem že šla na Ledine in ni nekih blaznih prepadov, niti ni tako kritična, da bi človek rabil SVK.
garmont13. 07. 2023 13:03:23
Na Konja je pot bolj grebenskega tipa, medtem, ko gre Slovenska bolj po grapi in krajših policah, zato se mi zdi, da je pot na Konja bolj izpostavljena. Ni pa nobena posebej zahtevna in predvsem obe so kratke.
Rokovnjacica13. 07. 2023 22:35:44
Hvala Kafetarca in hvala garmontnasmehSta oba napisala kar sem potrebovala! Vama v soboto pomaham izpred koče na Ledinah🙋‍♀️ Kafetarca ti pomahaj s Konja🐴 in uživaj
Kafetarca14. 07. 2023 10:00:09
Srečno! nasmeh
emilk17. 08. 2023 18:01:24
Danes sva šla s punco po Slovenski do Kranjske koče na Ledinah, nazaj po lovski. Obe poti sta super vzdrževani (na lovski je celo nekaj novih jeklenic) in izredno dobro zavarovani. Je pa na vznožju lovske zadnja nevihta odnesla del poti, tako da se je treba malo loviti okrog markacij in hoditi par metrov po ruševju.

To je bila moja prva ferata in lahko potrdim, da je, kot že pakrat omenjeno, primerna za začetnike.

Je pa koča zaradi prenove letos (2023) večino časa zaprta, če pa je odprta, pa strežejo zgolj pijačo.
anica.zu18. 08. 2023 08:36:59
To pa ni ferata, dragi Emilk. Če hočete na ferato, morate direktno na Češko kočo.
anka199916. 09. 2023 08:50:33
Zanima me kako je s sneziscem pri vstopu na plezalni del, ce je bil kdo zadnje dni tam?
malimiha16. 09. 2023 17:58:36
Kopno 😊
Kamen4019. 09. 2023 13:11:09
Pozdravljeni,

Mene pa zanima, če bi otroke lahko peljal na omenjeno pot (stara 9 in 12)? Bi rabili SVK? Bili smo na Pristovškem storžiču. Se ta pot lahko primerja z omenjeno pot? Za pomoč se vam že v naprej zahvaljujem.
piranha19. 09. 2023 15:42:15


Koliko pa hodite po hribih? otroke pelji takrat, ko sami izrazijo željo. ničkoliko je primerov, ko se otrok dere, ker ga je strah, starš pa ne popusti. Nedavno bili na Prisanku in še ne šoloobvezne peljejo po grebenu,...si lahko predstavljamo, kaj to pomeni, kot da ni primernejših hribov.
_sandra_19. 09. 2023 19:52:08
@Kamen40: morda bolje, ce ju peljete po Lovski poti najprej. Slovenska pot je tezja od Pristovskega Storzica in na dolocenih delih malenkost izpostavljena. Ali pa pojdite najprej sami, pa potem ocenite, ce je primerno tudi za vase otroke. Srecno
zane5. 10. 2023 10:58:19
Mi smo bili letos z našo 9 letnico. Imela je svk, da pa je šlo lažje, sem jo jaz vpenjal. Ni bilo pa nobenih težav, ker si je želela iti sama in pri tem je še ženo motivirala nasmeh Plezalni del je relativno kratek, mi smo z našim tempom porabili slabe pol ure, je pa pot na določenih delih izpostavljena in strma. Za sestop pa absolutno lovska pot.
Enka5. 10. 2023 13:11:41
S Pristovškim Storžičem ni primerjave. Plezalni del je sicer relativno kratek, ampak je čisto zaresen plezalen, v enem delu tudi zračen. Jaz 9 letnika ne bi peljala brez SVK.
jax6. 10. 2023 15:28:14
Slovenska ni nič težja od Lovske.
Zvončica55. 11. 2023 17:42:41
jax, resno?? Sem prehodila obe in ni primerjave med njima - Lovska ni nikjer izpostavljena, nima plezalnega dela. Tako da... ne zavajaj.
jax5. 11. 2023 18:52:55
Evo:
https://www.hribi.net/slika_pot/_ravenska_kocna_kranjska_koca_na_ledinah_lovska_pot/314835

in evo:
https://www.hribi.net/slika_pot/_ravenska_kocna_kranjska_koca_na_ledinah_lovska_pot/314838

Mogoče sem tako čuden, ampak meni se zdi tisto poplezavanje po strmih in drsečih skalah in koreninah, ki ga je na Lovski precej, precej bolj delikatno od par zajlic v dobri skali, ki jih imaš na Slovenski. Pa hitreje si dol, kar je ravno tako faktor varnosti.
ločanka6. 11. 2023 19:46:24
jax, se pridružujem tvojemu mnenju! Lovska dosti bolj izpostavljena, sploh pri spustu.
Enka7. 11. 2023 09:16:06
Hecno, kako smo si različni. Jaz pa vedno gor po Slovenski in dol po lovski, ker se mi to zdi idealno. Na lovski je sicer kar nekaj telovadbe in kakšna skala zna biti zoprno spolzka, res je. Ampak vseeno se mi zdi za eno stopnjo lažja od Slovenske (btw., na tej strani je razlika v težavnosti ocenjena celo na dve stopnji: Slovenska zelo zahtevna in lovska delno zahtevna).
ppegan7. 11. 2023 09:38:17
Glede na to, da na Ledine s psom hodim po Lovski, po Slovenski pa z njim še nisem šla, mislim, da o težavnosti ni dileme. Če jo pes brez težav in pomoči zmore, potem že ne more biti tako težka mežikanje Meni osebno se niti ni nikoli zdela izpostavljena, pa sem vedno sestopala po njej. Mislim, da je težavnost obeh poti tu gor čisto pravilno ocenjena.
balon7. 11. 2023 11:25:14
ppegan, kakšne pasme oz. kako velik je vaš kuža? Ali mislite, da bi 50 kg šar planinec zmmogel to pot?
ppegan7. 11. 2023 11:44:57
Balon, tega pa žal ne vem, ker ne poznam sposobnosti vašega psa. Šla sem z obema, 33 kg mešana dalmatinka in 25 kg mešanka z labradorcem, kljub strmi poti, parim zajlam in lojtricam na poti nobeni nisem rabila pomagat, sta zmogli sami. Res pa je, da sta vajeni gibanja po takih poteh. Mogoče to vseeno ni najboljša izbira poti za vašega šarplaninca. Ker je težak, morate paziti ne njegove kolke. Pot je pa kar strma. Odločite se pa sami.
Zvončica58. 11. 2023 16:36:43
ločanka, na katerem delu se vam Lovska zdi izpostavljena? Pred leti sem šla s skupino na Kranjsko kočo in tisti, ki jih je bilo strah višine, so šli po Lovski. Prav nobeden od njih ni na poti imel težav. Sama sem šla po tej poti sicer samo enkrat, ampak se resnično ne spomnim, da bi bilo kje izpostavljeno.zmeden

Za moje pojme je Slovenska pot na Ledine lažja od ostalih zelo zahtevnih poti iz razloga, ker je celoten plezalni del opremljen z varovali in je iz tega vidika primerna tudi za začetnike. Je pa na začetku kar fino izpostavljena in ni ravno primerna za vsakogar.
ločanka9. 11. 2023 06:42:07
Zvončica5, nisem mislila to pot po delih. Ampak tako na splošno. Nisem velikokrat hodila tam, ampak vem, da ko sem šla tam prvič pri povratku z Ledin, se mi je tako zdelo. Vse je drsalo, varoval praktično nič (vsaj takrat je bilo tako) in vsi možni zdrsi s poti, se ne bi končali dobro. Tako imam v spominu, lahko pa da bi danes mislila drugačenasmeh.
jprim9. 11. 2023 20:45:55
Klasifikacije poti so že pravilne.
Vendar so mnenja različna. Meni osebno je bila ljubša Slovenska pot kot pa potem po Lovski navzdol, saj je res včasih zelo drseča preko skal, da bi bila izpostavljena, pa ne bi rekla.
LP!
Evjuna10. 11. 2023 09:04:06
Na PZS je Lovska klasificirana kot zahtevna, Slovenska pa kot zelo zahtevna. Bo kar pravilno.
     
Copyright © 2006-2024 Hribi.net, Terms of use, Cookies