Rateče (Ledine) - Planinsko zavetišče Slatna -

mountain ranges / Julian Alpsplaninsko zavetišče slatna / Rateče (Ledine) - Planinsko zavetišče Slatna

Rateče (Ledine) - Planinsko zavetišče Slatna

Starting point: Rateče (Ledine) (853 m)
Destination: Planinsko zavetišče Slatna (1023 m)
Difficulty: easy unmarked way
Map: Kranjska Gora 1:30.000
Hiking equipment (winter):

a) Najprej se zapeljemo v Kranjsko Goro, nato pa z vožnjo nadaljujemo proti Ratečam. Ko prispemo do krožišča v bližini Rateč, zapeljemo na izvoz v smeri Planice. Ko po krajšem spustu dosežemo kolesarsko stezo zavijemo desno in parkiramo na označenem parkirišču.
b) Preko MP Rateče se zapeljemo v Slovenijo, nato pa gremo že kmalu desno proti Planici. Ko po krajšem spustu dosežemo kolesarsko stezo zavijemo desno in parkiramo na označenem parkirišču.

S parkirišča nadaljujemo ob robu kolesarske steze in hodimo v smeri Italije. Po približno 10 minutah se nam z desne priključi cesta iz Rateč, mi pa nadaljujemo levo na ožjo makadamsko cesto, ki kmalu preide v gozd ter se prične strmeje vzpenjati. Tej cesti, ki se večinoma nadaljuje skozi gozd, nato sledimo vse do Planinskega zavetišča Slatna, ki ga opazimo levo od ceste.
Opis in slike se nanašajo na stanje leta 2019 (september).

Trip can be prolonged to next destinations: Glave (2 h 10 min), Mala Ponca / Ponza Piccola (2 h 50 min)
Recommended: similar trips, trips from the same starting point,
ratece_ledine - Planinsko zavetišče Slatna ratece_ledine - Planinsko zavetišče Slatna ratece_ledine - Planinsko zavetišče Slatna ratece_ledine - Planinsko zavetišče Slatna ratece_ledine - Planinsko zavetišče Slatna ratece_ledine - Planinsko zavetišče Slatna ratece_ledine - Planinsko zavetišče Slatna ratece_ledine - Planinsko zavetišče Slatna ratece_ledine - Planinsko zavetišče Slatna ratece_ledine - Planinsko zavetišče Slatna