Podljubelj (Pod Košuto) - Jezero pri Čežov -

mountain ranges / Karavankejezero pri čežov / Podljubelj (Pod Košuto) - Jezero pri Čežov

Podljubelj (Pod Košuto) - Jezero pri Čežov

Starting point: Podljubelj (Pod Košuto) (820 m)
Destination: Jezero pri Čežov (1010 m)
Difficulty: easy unmarked way
Map: Karavanke - osrednji del 1:50.000
Hiking equipment (winter):

Gorenjsko avtocesto zapustimo na razcepu Podtabor ter z vožnjo nadaljujemo po hitri cesti proti Tržiču in MP Ljubelj. Za odcepom za Tržič sledimo glavni cesti proti Avstriji do odcepa za Podljubelj, ko zapustimo glavno cesto pa iz bližnjega križišča nadaljujemo levo, v nadaljevanju pa sledimo oznakam za Dom na Kofcah in Karami. V nadaljevanju se peljemo po vzpenjajoči se asfaltni cesti, kateri sledimo do križišča, kjer se ločita cesti za Dom na Kofcah in Karami. Ob omenjenem križišču se prične opisana pot, parkiramo pa nekje v bližini na primernem mestu.

Z izhodišča se usmerimo na desno cesto v smeri počitniške hiše Karami Mountainhouse (naravnost Matizovec in Dom na Kofcah), kjer gremo sprva še mimo nekaj hiš, nato pa cesta preide v gozd in se prehodno strmeje vzpne. Ko zapustimo gozd prispemo do kmetije Čižovnik, kjer zapustimo cesto, ki se nadaljuje proti prej omenjeni počitniški hiši in s potjo nadaljujemo rahlo levo na kolovoz, ki se vzpne nad kmetijo. Nekoliko naprej kolovoz prehodno preide v pas gozda, nato pa se vzpne čez razgleden travnik in višje ponovno preide v gozd. Ko se v gozdu kolovoz položi, oz. se celo rahlo spusti, pa na razcepu izberemo desni kolovoz (naravnost kolovoz, ki obide jezero), ki se lahkotno spusti do jezera pri Čežov.
Opis in slike se nanašajo na stanje leta 2019 (oktober).

Trip can be prolonged to next destinations: Robič (1 h 30 min), Dom na Kofcah (1 h 20 min)
Recommended: similar trips, trips from the same starting point,
podljubelj_pod_kosuto - Jezero pri Čežov podljubelj_pod_kosuto - Jezero pri Čežov podljubelj_pod_kosuto - Jezero pri Čežov podljubelj_pod_kosuto - Jezero pri Čežov podljubelj_pod_kosuto - Jezero pri Čežov podljubelj_pod_kosuto - Jezero pri Čežov podljubelj_pod_kosuto - Jezero pri Čežov podljubelj_pod_kosuto - Jezero pri Čežov podljubelj_pod_kosuto - Jezero pri Čežov podljubelj_pod_kosuto - Jezero pri Čežov podljubelj_pod_kosuto - Jezero pri Čežov podljubelj_pod_kosuto - Jezero pri Čežov podljubelj_pod_kosuto - Jezero pri Čežov podljubelj_pod_kosuto - Jezero pri Čežov