Murova (Jesenice) - Chapel of St. Barbara on Pejce -

mountain ranges / Karawankschapel of st. barbara on pejce / Murova (Jesenice) - Chapel of St. Barbara on Pejce

Murova (Jesenice) - Chapel of St. Barbara on Pejce

Starting point: Murova (Jesenice) (590 m)
Destination: Chapel of St. Barbara on Pejce (750 m)
Difficulty: easy unmarked way
Difficulty of skiing: easily
Map: Karavanke - osrednji del 1 : 50.000
Hiking equipment (winter): ice axe, crampons
Author: heinz

Z avtoceste Ljubljana - Jesenice se usmerimo na izvoz Lipce, kjer peljemo desno proti Jesenicam. V naselju Slovenski Javornik, v prvem križišču s semaforjem zavijemo levo proti centru mesta. V sedmem semaforiziranem križišču po vrsti zavijemo ostro desno in peljemo le nekaj 10 m, nakar se usmerimo levo v klanec proti cerkvi na Murovi. Parkiramo v bližini.

Od cerkve nadaljujemo levo po cesti, ki vodi v klanec med hišami. Kmalu pridemo do križišča, kjer nadaljujemo rahlo desno oz. naravnost v klanec. Ulica (Kosova) se zoži, mi pa gremo po njej vse do njenega konca mimo zadnje hiše na levi. Za manjšim vrtičkom stopimo na široko gozdno pot, ki vodi navkreber proti sz. Po vsega 15 min hoje od izhodišča naletimo na majhno kapelico, ter izza nje razpotje. Izberemo desno (levo Sp. Pejce) in nadaljujemo po malce ožji poti skozi gozd, ter čez poseko električnega daljnovoda do naslednjega razpotja pri vodnem zajetju, kjer se priključimo širši poti, ki prihaja z leve, oz. s Spodnjih Pejc. Nadaljujemo desno v klanec po lepi, široki kamniti poti, po kateri so nekoč prevažali rudo, o čemur pričajo še danes vidni sledovi (glajžne). Po njej v nekaj minutah prispemo še do druge, večje kapelice, ki se nahaja tik pod Zgornjimi Pejcami. Ob kapelici se nahajajo klopce, kjer si lahko privoščimo počitek.

Trip can be prolonged to next destinations: Ski lodge Črni vrh (1 h 20 min)
Recommended: similar trips, trips from the same starting point,
murova_jesenice - Chapel of St. Barbara on Pejce murova_jesenice - Chapel of St. Barbara on Pejce murova_jesenice - Chapel of St. Barbara on Pejce murova_jesenice - Chapel of St. Barbara on Pejce murova_jesenice - Chapel of St. Barbara on Pejce murova_jesenice - Chapel of St. Barbara on Pejce murova_jesenice - Chapel of St. Barbara on Pejce murova_jesenice - Chapel of St. Barbara on Pejce murova_jesenice - Chapel of St. Barbara on Pejce murova_jesenice - Chapel of St. Barbara on Pejce murova_jesenice - Chapel of St. Barbara on Pejce murova_jesenice - Chapel of St. Barbara on Pejce murova_jesenice - Chapel of St. Barbara on Pejce murova_jesenice - Chapel of St. Barbara on Pejce murova_jesenice - Chapel of St. Barbara on Pejce murova_jesenice - Chapel of St. Barbara on Pejce murova_jesenice - Chapel of St. Barbara on Pejce murova_jesenice - Chapel of St. Barbara on Pejce murova_jesenice - Chapel of St. Barbara on Pejce murova_jesenice - Chapel of St. Barbara on Pejce murova_jesenice - Chapel of St. Barbara on Pejce murova_jesenice - Chapel of St. Barbara on Pejce