Mežica - Štalekarjev vrh - po smučišču

mountain ranges / Karavankeštalekarjev vrh / Mežica - Štalekarjev vrh

Mežica - Štalekarjev vrh (po smučišču)

Starting point: Mežica (495 m)
Destination: Štalekarjev vrh (792 m)
Path name: po smučišču
Difficulty: easy unmarked way
Map: Koroška 1:50.000
Hiking equipment (winter):

Iz Črne na Koroškem ali z Raven na Koroškem, oz. preko mejnega prehoda Holmec ali Mežica, se zapeljemo v Mežico, kjer nas oznake za pokopališče Mirje usmerijo proti zahodu na lokalno cesto. Peljemo se še mimo starega pokopališča, nato pa parkiramo na označenem parkirišču.

Z izhodišča nadaljujemo po asfaltni cesti navzgor, ko cesta zavije levo, pa jo zapustimo in nadaljujemo naravnost na kolovoz v smeri Pikovega. Pot nadaljujemo po kolovozu, ki se vzpenja po trasi nekdanje smučarske proge, danes pa ob poti opazimo igrišče za disk golf Mežica. Sprva ob pogledu nazaj še vidimo Mežico in okoliške hribe, nato pa pot, ob kateri markacij skorajda ni, preide v dolinico med 729 metrov visokim hribom na levi (na zemljevidih neimenovan vrh), in Štalekarjevim vrhom na desni. Ko se dolina obrne proti zahodu, pa se s smučarske proge v levo odcepi markirana pot, ki vodi proti Koči na Pikovem, mi pa še naprej nadaljujemo po nekdanji smučarski proti, ki prehodno postane nekoliko bolj strma. Višje se smučišče zoži in zavije ostro v desno, ko pa se ponovno razširi pa se v nekaj 10 korakih vzpnemo na razgledno sedlo.
S sedla, od koder se nam odpre lep razgled, ki seže vse do Golice / Koralpe, nadaljujemo desno in se vzpnemo do vrha nekdanjega smučišča, za vzpon do najvišje točke Štalekarjevega vrha pa na desni poiščemo stezico, po kateri v minuti nadaljnje hoje dosežemo vrh.
Opis in slike se nanašajo na stanje leta 2018 (maj).

Recommended: similar trips, trips from the same starting point,
mezica - Štalekarjev vrh mezica - Štalekarjev vrh mezica - Štalekarjev vrh mezica - Štalekarjev vrh mezica - Štalekarjev vrh mezica - Štalekarjev vrh mezica - Štalekarjev vrh mezica - Štalekarjev vrh mezica - Štalekarjev vrh mezica - Štalekarjev vrh mezica - Štalekarjev vrh mezica - Štalekarjev vrh mezica - Štalekarjev vrh mezica - Štalekarjev vrh mezica - Štalekarjev vrh mezica - Štalekarjev vrh mezica - Štalekarjev vrh mezica - Štalekarjev vrh mezica - Štalekarjev vrh mezica - Štalekarjev vrh mezica - Štalekarjev vrh mezica - Štalekarjev vrh mezica - Štalekarjev vrh mezica - Štalekarjev vrh