Lavamünd - Dreifaltigkeitskirche (Lavamünd) - plezalna pot

mountain ranges / Lavanttal Alpsdreifaltigkeitskirche (lavamünd) / Lavamünd - Dreifaltigkeitskirche (Lavamünd)

Lavamünd - Dreifaltigkeitskirche (Lavamünd) (plezalna pot)

Starting point: Lavamünd (349 m)
Destination: Dreifaltigkeitskirche (Lavamünd) (467 m)
Path name: plezalna pot
Difficulty: extremely difficult marked way
Map: Koroška 1:50.000
Hiking equipment (summer): helmet, self belay set
Hiking equipment (winter): helmet, self belay set, ice axe, crampons

Najprej se zapeljemo v Dravograd, nato pa z vožnjo nadaljujemo proti Avstriji. Naprej se peljemo čez MP Vič, mi pa glavni cesti sledimo do kraja Labot / Lavamünd. Takoj za tem, ko prečimo železniško progo v omenjenem kraju zavijemo desno ter nato parkiramo na velikem parkirišču.

S parkirišča ob železnici s katerega lahko že vidimo steno in cerkvico nad njo, nadaljujemo po cesti, ki najprej preči železniško progo. Cesta se prične vzpenjati in nas kmalu pripelje do križišča. Nadaljujemo po cesti levo za oznakami »Klettergarten und Klettersteig«. Že po nekaj deset metrih pa se nato desno v gozd odcepi ozka stezica, ki nas pripelje pod steno.
Pod steno kjer so tudi klopce se opremimo s čelado ter kompletom za samovarovanje.
Vstopimo v plezalni del poti, ki se nahaja na levi strani stene. Plezalna pot v začetnem delu še ni pretirano zahtevna, nato pa zavije v desno in postane zahtevnejša. Sprva se navpično vzpnemo po steni navzgor pri tem pa so nam v pomoč skobe, ki pa so precej narazen. Pot nato za kratek čas zavije v desno čez gladke plošče. Sledi zahtevnejše prečenje v levo, ki nas pripelje pred kratek previs. Pri vzponu preko previsa nam je v pomoč tudi klin. Nad previsom nato sledi še strm vzpon s pomočjo nekaj skob, nato pa postane pot postopno manj zahtevna. Jeklenice se kmalu končajo in sledi še kratek vzpon do cerkvice na vrhu.
Sestopimo lahko po široki poti skozi gozd (križev pot) in nato po asfaltirani cesti.

Recommended: similar trips, trips with the same destination
labot___lavamund - Dreifaltigkeitskirche (Lavamünd) labot___lavamund - Dreifaltigkeitskirche (Lavamünd) labot___lavamund - Dreifaltigkeitskirche (Lavamünd) labot___lavamund - Dreifaltigkeitskirche (Lavamünd) labot___lavamund - Dreifaltigkeitskirche (Lavamünd) labot___lavamund - Dreifaltigkeitskirche (Lavamünd) labot___lavamund - Dreifaltigkeitskirche (Lavamünd) labot___lavamund - Dreifaltigkeitskirche (Lavamünd) labot___lavamund - Dreifaltigkeitskirche (Lavamünd) labot___lavamund - Dreifaltigkeitskirche (Lavamünd) labot___lavamund - Dreifaltigkeitskirche (Lavamünd) labot___lavamund - Dreifaltigkeitskirche (Lavamünd) labot___lavamund - Dreifaltigkeitskirche (Lavamünd) labot___lavamund - Dreifaltigkeitskirche (Lavamünd) labot___lavamund - Dreifaltigkeitskirche (Lavamünd) labot___lavamund - Dreifaltigkeitskirche (Lavamünd) labot___lavamund - Dreifaltigkeitskirche (Lavamünd) labot___lavamund - Dreifaltigkeitskirche (Lavamünd) labot___lavamund - Dreifaltigkeitskirche (Lavamünd) labot___lavamund - Dreifaltigkeitskirche (Lavamünd) labot___lavamund - Dreifaltigkeitskirche (Lavamünd) labot___lavamund - Dreifaltigkeitskirche (Lavamünd) labot___lavamund - Dreifaltigkeitskirche (Lavamünd) labot___lavamund - Dreifaltigkeitskirche (Lavamünd) labot___lavamund - Dreifaltigkeitskirche (Lavamünd) labot___lavamund - Dreifaltigkeitskirche (Lavamünd) labot___lavamund - Dreifaltigkeitskirche (Lavamünd) labot___lavamund - Dreifaltigkeitskirche (Lavamünd) labot___lavamund - Dreifaltigkeitskirche (Lavamünd) labot___lavamund - Dreifaltigkeitskirche (Lavamünd)