Dom v Kamniški Bistrici - Kamniški Dedec -

mountain ranges / Kamnik Savinja Alpskamniški dedec / Dom v Kamniški Bistrici - Kamniški Dedec

Dom v Kamniški Bistrici - Kamniški Dedec

Starting point: Dom v Kamniški Bistrici (601 m)
Destination: Kamniški Dedec (1583 m)
Difficulty: partly demanding unmarked way
Map: Kamniške in Savinjske Alpe 1:50.000
Hiking equipment (winter): ice axe, crampons

Zapeljemo se v Kamnik in cesti naprej sledimo proti dolini Kamniške Bistrice, kjer parkiramo na velikem parkirišču v bližini Doma v Kamniški Bistrici.

S parkirišča pred domom v Kamniški Bistrici nadaljujemo po sprva še asfaltirani cesti, ki nas po krajšem vzponu hitro pripelje v gozd. Po nekaj minutah hoje pa nas planinske oznake za Kamniško sedlo usmerijo desno na strmo peš pot, ki nas nekoliko višje pripelje do zanimivega prehoda pod previsnimi pečinami. Še naprej strma pot pa nas nato pripelje do spodnje postaje tovorne žičnice, kjer stopimo na cesto. Nadaljujemo levo in nato že po nekaj korakih ostro desno. Razmeroma strma gozdna pot nas višje pripelje do kolovoza, kateremu sledimo nekaj deset metrov v desno, nato pa nas markacije usmerijo levo, kjer čez strm začetni vzpon strmina popusti. Naprej v rahlem prečnem vzponu prečimo razmeroma strma pobočja, za katerimi se nam z leve priključi pot z višjega izhodišča (Jermanca). Sledi še nekaj minut hoje in pot nas pripelje do razpotja V Klinu. Označena pot proti Kamniškem sedlu tu zavije levo navzgor (ob poti so tudi smerokazi), mi pa nadaljujemo rahlo desno na neoznačeno pot. Na začetku te poti je velik napis »Pot ne vodi na K. sedlo«.
Nadaljujemo v smeri poti, ki ne vodi na Kamniško sedlo, le ta pa kmalu zavije v levo in nas pripelje na naslednje, tokrat povsem neoznačeno razpotje. Tu opazimo nekaj manjših možicev, ki nas usmerijo rahlo desno do struge bližnjega hudourniškega potoka. Spustimo se do omenjenega hudournika in na drugi strani ob plazovini poiščemo začetek poti, ki se nadaljuje desno skozi gozd. Pot naprej preči kratko izpostavljeno pobočje, nato pa se prične v ključih vzpenjati skozi gozd. Višje se v levo odcepi prečna pot po kateri lahko prispemo v Repov kot, mi pa nadaljujemo desno po še naprej strmi poti, po kateri hitro prispemo do bližnje lovske koče, od katere se nam odpre lep razgled na Brano in Kamniško sedlo.
Za lovsko kočo nadaljujemo po lepo vidni in postopoma vse bolj strmi poti, ki se vzpenja proti jugu. Višje pot prehodno postane manj strma, nato pa zavije rahlo proti levi, kjer se prične zelo strmo vzpenjati (predvsem v mokrem velika nevarnost zdrsa). Strmina nato prične popuščati in pot, ki še naprej poteka skozi gozd, nas pripelje na greben Črnega vrha, kjer zavije v levo ter se še dodatno polži. Sledi kratek spust, nato pa se občasno slabše vidna pot nadaljuje nadaljuje po z gozdom poraščenem grebenu. Po nekaj minutah lahkotne hoje, se pot ponovno prične strmeje vzpenjati, le ta pa se prehodno grebenu umakne desno na strma in za zdrs nevarna pobočja. Po krajšem strmem vzponu se vrnemo na greben, ki pa je od tod naprej manj poraščen in posledično vse bolj razgleden. Sledi zmeren vzpon po omenjenem grebenu do bližnjega skalnatega skoka, kjer lahko pustimo palice, če jih seveda imamo s seboj. Pot naprej se strmo vzpne po ozki grapi ter le nekaj metrov višje zavije v levo, kjer nas pripelje na izpostavljeno pobočje obdano z rušjem. Z nekaj pomoči v rokah se vzpnemo čez omenjeno pobočje, ki se konča na prepadnem in razglednem vrhu.

Recommended: panorama, similar trips, trips from the same starting point, trips with the same destination
dom_v_kamniski_bistrici - Kamniški Dedec dom_v_kamniski_bistrici - Kamniški Dedec dom_v_kamniski_bistrici - Kamniški Dedec dom_v_kamniski_bistrici - Kamniški Dedec dom_v_kamniski_bistrici - Kamniški Dedec dom_v_kamniski_bistrici - Kamniški Dedec dom_v_kamniski_bistrici - Kamniški Dedec dom_v_kamniski_bistrici - Kamniški Dedec dom_v_kamniski_bistrici - Kamniški Dedec dom_v_kamniski_bistrici - Kamniški Dedec dom_v_kamniski_bistrici - Kamniški Dedec dom_v_kamniski_bistrici - Kamniški Dedec dom_v_kamniski_bistrici - Kamniški Dedec dom_v_kamniski_bistrici - Kamniški Dedec dom_v_kamniski_bistrici - Kamniški Dedec dom_v_kamniski_bistrici - Kamniški Dedec dom_v_kamniski_bistrici - Kamniški Dedec dom_v_kamniski_bistrici - Kamniški Dedec dom_v_kamniski_bistrici - Kamniški Dedec dom_v_kamniski_bistrici - Kamniški Dedec dom_v_kamniski_bistrici - Kamniški Dedec dom_v_kamniski_bistrici - Kamniški Dedec dom_v_kamniski_bistrici - Kamniški Dedec dom_v_kamniski_bistrici - Kamniški Dedec dom_v_kamniski_bistrici - Kamniški Dedec dom_v_kamniski_bistrici - Kamniški Dedec dom_v_kamniski_bistrici - Kamniški Dedec dom_v_kamniski_bistrici - Kamniški Dedec dom_v_kamniski_bistrici - Kamniški Dedec dom_v_kamniski_bistrici - Kamniški Dedec dom_v_kamniski_bistrici - Kamniški Dedec dom_v_kamniski_bistrici - Kamniški Dedec dom_v_kamniski_bistrici - Kamniški Dedec dom_v_kamniski_bistrici - Kamniški Dedec dom_v_kamniski_bistrici - Kamniški Dedec dom_v_kamniski_bistrici - Kamniški Dedec dom_v_kamniski_bistrici - Kamniški Dedec dom_v_kamniski_bistrici - Kamniški Dedec dom_v_kamniski_bistrici - Kamniški Dedec dom_v_kamniski_bistrici - Kamniški Dedec dom_v_kamniski_bistrici - Kamniški Dedec dom_v_kamniski_bistrici - Kamniški Dedec dom_v_kamniski_bistrici - Kamniški Dedec dom_v_kamniski_bistrici - Kamniški Dedec dom_v_kamniski_bistrici - Kamniški Dedec dom_v_kamniski_bistrici - Kamniški Dedec dom_v_kamniski_bistrici - Kamniški Dedec dom_v_kamniski_bistrici - Kamniški Dedec dom_v_kamniski_bistrici - Kamniški Dedec dom_v_kamniski_bistrici - Kamniški Dedec dom_v_kamniski_bistrici - Kamniški Dedec dom_v_kamniski_bistrici - Kamniški Dedec