Begunje (Krpin) - Sveti Peter above Begunje - ob smučišču

mountain ranges / Kamnik Savinja Alpssveti peter above begunje /  Begunje (Krpin) - Sveti Peter above Begunje

Begunje (Krpin) - Sveti Peter above Begunje (ob smučišču)

Starting point: Begunje (Krpin) (585 m)
Destination: Sveti Peter above Begunje (839 m)
Path name: ob smučišču
Map: Karavanke - osrednji del 1:50.000
Hiking equipment (winter): crampons

Gorenjsko avtocesto zapustimo na izvozu Radovljica ali Lesce, nato pa sledimo oznakam za Begunje na Gorenjskem. Ko prispemo v Begunje na Gorenjskem, sprva še sledimo oznakam za Tržič in Drago, nato pa za bolnišnico zavijemo levo v smeri rekreacijskega centra Krpin, do katerega prispemo po približno 100 metrih nadaljnje vožnje. Parkiramo na velikem parkirišču ob omenjenem rekreacijskem centru.

Za bifejem Krpin, ki se nahaja ob parkirišču se prične dobro uhojena pot, ki vodi proti cerkvi sv. Petra na Gori. Pot sprva poteka po zložnem kolovozu, nato pa preide na desno stran smučišča, kjer se vzpenja ob robu gozda. V nadaljevanju se nekaj časa kar strmo vzpenjamo, nato pa se pot za pastirsko kočo prehodno nekoliko položi. Malo naprej, na zgornjem delu smučišča pot zavije desno ter se nadaljuje po kolovozu. S kolovoza gremo kmalu levo na strmo pot, po nekaj minutah pa se vrnemo na slabši kolovoz.
Ko ponovno dosežemo kolovoz mu sledimo v levo, le ta pa nas hitro pripelje iz gozda, kjer pred seboj že vidimo cerkev sv. Petra, do katere nas loči še kratek zmeren vzpon ob vse lepših razgledih.
Za še lepši razgled pa se je vredno sprehoditi še do bližnjega vzletišča jadralnih padalcev, od koder se odpre lep razgled na Gorenjsko in tudi Julijske Alpe.
Opis in slike se nanašajo na stanje leta 2017 (januar).

Trip can be prolonged to next destinations: Sankaška koča, Smokuški vrh, Tomčeva koča na Poljški planini mountain hut
Recommended: panorama, similar trips, trips from the same starting point, trips with the same destination
_begunje_krpin - Sveti Peter above Begunje _begunje_krpin - Sveti Peter above Begunje _begunje_krpin - Sveti Peter above Begunje _begunje_krpin - Sveti Peter above Begunje _begunje_krpin - Sveti Peter above Begunje _begunje_krpin - Sveti Peter above Begunje _begunje_krpin - Sveti Peter above Begunje _begunje_krpin - Sveti Peter above Begunje _begunje_krpin - Sveti Peter above Begunje _begunje_krpin - Sveti Peter above Begunje _begunje_krpin - Sveti Peter above Begunje _begunje_krpin - Sveti Peter above Begunje _begunje_krpin - Sveti Peter above Begunje _begunje_krpin - Sveti Peter above Begunje _begunje_krpin - Sveti Peter above Begunje _begunje_krpin - Sveti Peter above Begunje _begunje_krpin - Sveti Peter above Begunje _begunje_krpin - Sveti Peter above Begunje _begunje_krpin - Sveti Peter above Begunje _begunje_krpin - Sveti Peter above Begunje _begunje_krpin - Sveti Peter above Begunje _begunje_krpin - Sveti Peter above Begunje _begunje_krpin - Sveti Peter above Begunje